Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:26

Oh wauw wat een prachtig jurkje!!! Ik heb een wit jasje. Ik zal het eens moeten zoeken, maat 34/36 (loooonnngggg time ago). Misschien is het iets voor je.

Sandra gefeliciteerd!!!

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:37

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:30

Zoo Yv, mooi jurkje hoor!! <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 09:31

Sandra, heb je de 10.000? Heb gisteren wat op je site zitten lezen en klikken ;)

Oh Brugge <3 Ik wilde op je artikel reageren maar ik krijg een foutmelding die waarschijnlijk aan mijn laptop ligt. Hij geeft aan dat cookies verplicht moeten zijn ingeschakeld. Cookies zijn ingeschakeld maar Windows 10 leeft graag een eigen leven.

Ik heb vandaag een persbericht over de nieuwe OPI Nail Envy Colors die vanaf 25 augustus verkrijgbaar zijn.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 09:41

Jaaa, ik ben dit jaar over de 10.000! Thanks Tazzey!

De overige 7000 views zijn van de 4,5 jaar daarvoor (alle jaren samen), waarin ik alleen in mijn begin jaar een paar blogs heb gepost. Ik was ook verbaasd dat het gewoon is blijven doorlopen met bezoekers toen ik het bloggen afgelopen december weer oppakte. Was wel leuk om niet van scratch te beginnen. ;)

Ik heb ook windows 10.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 10:27

Gefeliciteerd!! *\o/*

Ik heb Windows 10 nu een paar dagen en ik ga mijn laptop zo opnieuw installeren met Win7 want Win10 bevalt totáál niet. Er zitten gewoonweg nog teveel kinderziektes in.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:54

Tazzey, jammer dat je niet kan reageren. Ik ben benieuwd naar de nieuwe kleurtjes van OPI!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 17:15

Ja, gezeur met Windows10. Vandaag niet aan toegekomen om de boel terug te zetten. Morgen hopelijk meer geluk.

De nieuwe OPI's zijn heel erg leuk!!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:48

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 13:37

Ziet er weer goed uit Inge! Ik ga hem zeker proberen.

Ik heb vandaag een review over Orly On the Edge, een gave indigo blauwe nagellak.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 13:44

Thnx Tazzey, maar ben ondertussen geslaagd :D.

Steps had aanvulling op een soort bolerootje qua maten dus die is onderweg :). Deze, ook nog voor een érg leuk prijsje :)). Perfect voor sjieke gelegenheden :D.
Afbeelding

Nu nog het grootste probleem: matchende mintgroene nagellak. Nu heb ik zo'n 80 verschillende mint tinte staan, maar NIETS is gewoon hetzelfde :'). Suggesties zijnwelkom!

puagaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:01

Hoi ik kom even binnen vallen, heb sinds kort ook een blog http://annenijhoff.nl/.
Gericht op de horeca, foodies en meer. *\o/*

Genoeg te lezen en leren hier. Vond het toch wel lastig om het idee in me hoofd ook daadwerkelijk op de site te krijgen.

Ga even stukjes terug lezen en andere blogs bekijken. +:)+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:02

Oja had ook nog een kleurtje vandaag. Prachtig rustig tintje, alleen is de shimmer helaas heeeeel lastig op de foto te krijgen: Tiki Torched

Welkom puagaus!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:09

Zo'n soort jasje heb ik ook alleen met een langer mouwtje.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:13

Maar ik pas niet meer in 34 :P

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:22

Yv_ schreef:
Maar ik pas niet meer in 34 :P

Ik ook niet daarom had ik er naar moeten zoeken :')

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 18:24

Ik stond gisteren in de winkel naar nagellakjes te kijken. Ik heb hier nu ook de peel off lak gevonden van Opi. Toen ik op het flesje keek zag ik dat Opi in Helmond, NL gevestigd is. Het is gemaakt in de USA.
Vond ik wel grappig dat nu ik in Canada woon ik NL nagelakjes gebruik.

Mooi jasje.
Yv_ schreef:
Nu nog het grootste probleem: matchende mintgroene nagellak. Nu heb ik zo'n 80 verschillende mint tinte staan, maar NIETS is gewoon hetzelfde :'). Suggesties zijnwelkom!

Wat denk je van wit of een witte glitter met groene steentjes oid?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 18:47

OPI is een Amerikaans merk hun distributie zit/zat in Helmond. Op de nieuwe flesjes staat een adres in Frankrijk.

Wet met een accentje zat ik ook aan te denken.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 19:09

HippoLogic schreef:
De eerste keer dat mijn vriendinnetje en ik zelfbruinende creme gebruikte was in de jaren 80. Het was net nieuw en we geloofden er geen fluit van dat het zou werken. Elkaar dus geholpen met insmeren. Het leek gewoon (witte) bodylotion, dus hup: nog een laag. En nog een, gewoon voor de zekerheid. We wilden de volgende dag wel wat zien...
De volgende dag belde ze me 's ochtends voor schooltijd al in paniek op (met de huistelefoon want mobieltjes waren nog niet voor 16 jarige kinderen):"Help, ik ben helemaal oranje. Ik ben oranje gevlekt. Neeeeeeee!"
Ik was dus ook oranje gevlekt. Gelijk aan de gang gegaan met scrubcreme wat wel iets hielp... Dus die 's zomerse dag liep ik met een de hoogste koltrui (was mode) die ik kon vinden in mijn kast. Ik had niet te veel op mijn gezicht, maar mijn armen en benen en nek en rug zagen er niet uit.
Door het ongelijk erop te smeren en meerdere lagen zonder drogen werd het dus gevlekt. Oja mijn handen en met name tussen de vingers waren ook oranje.
Overbodig te zeggen dat ik de fles heb weggegeven, met een waarschuwing. ;) en nooit meer zoiets aandurf.

Haha, ik moet hier stiekem wel om lachen. Gelukkig zijn de producten van tegenwoordig een stuk beter en krijg je niet zo snel de wortellook. :j

@ Tazzey hij geeft nauwelijks af. Maar je moet wel zorgen dat je het kleurtjes wat de creme zijn kleur geeft (dan kan je zien wat je wel en niet hebt ingesmeerd) eraf gedouchen is. Dat geeft namelijk wel af.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 19:12

miszeva schreef:
Ik vind het idee van HippoLogic erg leuk!

Ik heb vandaag een beauty artikel :)

Lach en de wereld lacht terug, Rituals

Morgen ga ik voor 4 dagen naar Epe, vriendinnen nemen hun paarden mee en dan gaan we genieten van de prachtige natuur op de Veluwe. Heerlijk 4 dagen rijden. :)

Wat leuk, ik ben op de veluwe opgegroeid. Hoe was de trip?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 19:15

Ik heb ook het grootste deel van mijn jeugd op de Veluwe doorgebracht, toevallig genoeg bij Sietje om de hoek praktisch :D Zo'n ontzettend mooi gebied!!!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 19:15

@ YV wat een gave combinatie dat jasje en die jurk <3 <3 <3 <3

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 19:32

Ik heb vandaag een blogpost over smoothie (eigelijk Willemijn maar aangezien we samen bloggen +:)+ ). In de zomerperiode is fruit vaak heerlijk om te eten omdat het lekker fris is. Meestal is de trek naar eten matig en dan is fruit een lekker alternatief. Lees welke smoothie onze favoriet is....http://www.beautyfanatic.nl/fruit-en-smoothies/

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 03:20

Ik ben dol op fruit en groent-fruit sapjes. Ik heb geen blender (ik hou niet van die dikke structuur). Een sapje is zo gemaakt en lekker en gezond. Ik weet niet waarom, maar soms vergeet ik dat ik een juicer heb, zo'n blog als de jouwe herinnert mij eraan om weer de juicen. Dank je, Conchita en Willemijn!

Mijn blog een vervolg op de vorige: 5 tips voor een goede band met je paard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 12:56