Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Nu nog het grootste probleem: matchende mintgroene nagellak. Nu heb ik zo'n 80 verschillende mint tinte staan, maar NIETS is gewoon hetzelfde. Suggesties zijnwelkom!
HippoLogic schreef:De eerste keer dat mijn vriendinnetje en ik zelfbruinende creme gebruikte was in de jaren 80. Het was net nieuw en we geloofden er geen fluit van dat het zou werken. Elkaar dus geholpen met insmeren. Het leek gewoon (witte) bodylotion, dus hup: nog een laag. En nog een, gewoon voor de zekerheid. We wilden de volgende dag wel wat zien...
De volgende dag belde ze me 's ochtends voor schooltijd al in paniek op (met de huistelefoon want mobieltjes waren nog niet voor 16 jarige kinderen):"Help, ik ben helemaal oranje. Ik ben oranje gevlekt. Neeeeeeee!"
Ik was dus ook oranje gevlekt. Gelijk aan de gang gegaan met scrubcreme wat wel iets hielp... Dus die 's zomerse dag liep ik met een de hoogste koltrui (was mode) die ik kon vinden in mijn kast. Ik had niet te veel op mijn gezicht, maar mijn armen en benen en nek en rug zagen er niet uit.
Door het ongelijk erop te smeren en meerdere lagen zonder drogen werd het dus gevlekt. Oja mijn handen en met name tussen de vingers waren ook oranje.
Overbodig te zeggen dat ik de fles heb weggegeven, met een waarschuwing.en nooit meer zoiets aandurf.
miszeva schreef:Ik vind het idee van HippoLogic erg leuk!
Ik heb vandaag een beauty artikel![]()
Lach en de wereld lacht terug, Rituals
Morgen ga ik voor 4 dagen naar Epe, vriendinnen nemen hun paarden mee en dan gaan we genieten van de prachtige natuur op de Veluwe. Heerlijk 4 dagen rijden.