xPabloBokt schreef:Siggislief schreef:Ik heb denk ik nu al een paar weken dat ik aan de Nachtrust Gummies zit van de Etos.
Kon er heerlijk mee door slapen, om 23u naar bed en werd misschien 1 x wakker voor het toilet, of helemaal niet..
Maar sliep dan wel door tot 7.00u...
Maar ben Donderdag bij de psycholoog geweest en verteld over deze Gummies, nu wilt zij dat ik er mee stop..
En ik moet afbouwen...pffff heb nu al 2 slechte nachten gehad, vannacht werd ik zwetend wakker.

En waarom wil ze dat? Ik heb ze even opgezocht en is alleen maar natuurlijk toch?
Omdat ze wilt zien hoe ik het zonder doe en helemaal na de poging tot inbraak van bijna een maand geleden.
Heb heel slecht geslapen, en dacht later van oh ik neem die Gummies en ik slaap er door echt een blok en vaak door tot de volgende ochtend.
Vannacht heb ik echt 1-2 uurtjes wakker gelegen, en zwetend wakker geworden.
En er zou valeriaan in zitten dus ik moest er mee stoppen en zou het maar max 2 weken mogen gebruiken.
sevenofnine schreef:Ik heb de samenstelling van die gummies even opgezocht. Lijkt niets bezwarend in te zitten, zelfs geen melatonine. Weet ze wel waar het over gaat?
Ik heb het potje even bij gepakt.
Samenstelling per dagelijkse dosis (2 Gummies)
Melatonine - 0,29 mg
Citroenmelisse-extract - 10 mg
Passiebloemextract - 10 mg
Kamille-extract - 10 mg
Valeriaanwortelextract - 5 mg