_San87_ schreef:Hier staat een bak chocoladepepernoten op kantoor. Zo vervelend.
Breng maar hier, dat probleem heb ik zo opgelost
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Mando schreef:Zebrastreep schreef:Het zit haha vind het trekkende gevoel wel beetje vervelend. Ik hoop dat ik het een beetje van mij af kan zetten. Heb gelijk al klachten van de spanning.
Wel gewoon je ding gaan doen he, het liefst ook nog iets waar je triggers van krijg anders heeft het geen nut.
Foaly schreef:Nieuwe werklaptop gekregen en nu moet ik dat kreng dit weekend gaan instellen. Ik kan leukere dingen verzinnen om te doen, ik haat nieuwe apparaten instellen

Siggislief schreef:Ik voel mij vandaag echt nutteloos, toe kijken hoe andere verhuisdozen verslepen naar de auto,
uit de auto naar de nieuwe woning broer...
Enige wat ik kon doen was schroeven uit een tafel halen
en heen en weer rijden met de auto.
Marcella schreef:Siggislief schreef:Ik voel mij vandaag echt nutteloos, toe kijken hoe andere verhuisdozen verslepen naar de auto,
uit de auto naar de nieuwe woning broer...
Enige wat ik kon doen was schroeven uit een tafel halen
en heen en weer rijden met de auto.
Dan ben toch gewoon nuttige.![]()
Het zijn soms de kleine dingen die je dan kan doen.

Bellatrix schreef:
Jolliegirl schreef:Ik zat het net te lezen! Wat ontzettend ruk zeg!!
Ik baal dat ik weer volledig thuis zit... Het gaat mentaal gewoon niet lekker, door gezeik en dingen die allemaal maar niet geregeld worden...
Ben blij als er een keer rust gaat komen...
Bellatrix schreef:Oh dat is vast heel spannend.
Gaat er iemand met je mee?
MarlindeRooz schreef:Succes!
chanicha schreef:Heel veel succes
juval schreef:Black kelpie, veel succes

Bellatrix schreef:
Jolliegirl schreef:Ik zat het net te lezen! Wat ontzettend ruk zeg!!
Ik baal dat ik weer volledig thuis zit... Het gaat mentaal gewoon niet lekker, door gezeik en dingen die allemaal maar niet geregeld worden...
Ben blij als er een keer rust gaat komen...