Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:deksel schreef:Tijdens mijn vakantie geen medicatie geslikt omdat ik de Schengen-verklaring niet op tijd geregeld kreeg en vandaag weer begonnen. Meteen dikke koppijn.
Je weet op voorhand dat je op vakantie gaat en dit soort dingen moet regelen toch?
Ik loop er ook elk jaar weer tegenop.
Anker_20 schreef:Mensen met ernstige chronische ziektes kunnen het nooit goed doen. Als ze naar hun lijf luisteren en klachten serieus nemen worden ze ingeschat als lui en moeten ze geactiveerd worden. Maar chronisch zieken met een sterke wilskracht en dito doorzettingsvermogen worden verantwoordelijk geacht voor hun eigen klachten omdat ze zich niet goed genoeg aanpassen aan hun ziekte. Het is hoe dan ook altijd hun eigen schuld. Hoogste tijd dat dat eens verandert.
Kaitlyn schreef:Omdat we geen hek er omheen hebben in de tuin.![]()
Hij laat het normaal ook redelijk met rust, maar Thorsten was in de moestuin bezig en Snuf dacht volgens mij: geen aandacht voor mij, dan sloop ik wat.
Hij is ook altijd heel “behulpzaam” als we onkruid weghalen. Alles wat in de emmer gaat haalt hij er vakkundig weer uit en wordt door de hele tuin verdeeld.
MyWishMax schreef:Kaitlyn schreef:Omdat we geen hek er omheen hebben in de tuin.![]()
Hij laat het normaal ook redelijk met rust, maar Thorsten was in de moestuin bezig en Snuf dacht volgens mij: geen aandacht voor mij, dan sloop ik wat.
Hij is ook altijd heel “behulpzaam” als we onkruid weghalen. Alles wat in de emmer gaat haalt hij er vakkundig weer uit en wordt door de hele tuin verdeeld.
Ah dat valt nog mee!nee, wat zonde joh!
Mijn vergelijkbare monster heeft ook hele moestuin gesloopt (die op 1 meter hoogte lag in bakken) en gipsplaten en nog duizend dingen. Die klom als pup gewoon over het hek heen van 1,20
Dus sterkte de komende tijd, ze zijn een handvol maar geweldig! En ja, ogen in achterhoofd hebben en dan nog mis je wat. Stilte is gevaarlijk