En dat op mijn vrije dag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Steken op een hele vervelende plekEn stoot ik ook nog de bovenkant van mijn voet tegen een kast aan. Voordeel was dat dat nog meer zeer deed en ik werd afgeleid van het andere.
Oh en hoe dom mensen reageren op een nieuwsartikel. Er is in de provincie een huisdier aangetroffen met hondsdolheid en ingeslapen. Blijkbaar hebben mensen niet door hoe ernstig rabiës is voor dieren en mensen want ik lees vooral dat mensen het onzin vinden dat de omgeving wordt gewaarschuwd. Verloop van rabiës bij mensen is niet echt iets om te lachen of te bagatelliseren.
imaudy schreef:Zebrastreep schreef:Steken op een hele vervelende plekEn stoot ik ook nog de bovenkant van mijn voet tegen een kast aan. Voordeel was dat dat nog meer zeer deed en ik werd afgeleid van het andere.
Oh en hoe dom mensen reageren op een nieuwsartikel. Er is in de provincie een huisdier aangetroffen met hondsdolheid en ingeslapen. Blijkbaar hebben mensen niet door hoe ernstig rabiës is voor dieren en mensen want ik lees vooral dat mensen het onzin vinden dat de omgeving wordt gewaarschuwd. Verloop van rabiës bij mensen is niet echt iets om te lachen of te bagatelliseren.
Oe dat is slecht nieuws. Ben benieuwd welke gevolgen dat heeft voor de invoer en uitvoer van honden.
Tancreda4 schreef:Dom volk idd zulke reacties...
Ik wil lezen, maar ik blijf altijd weer hangen aan die stomme telefoon. Stomme verslaving...
Foaly schreef:Foaly schreef:Een gratis CAL (crochet along) die gister zou beginnen maar ik heb nog geen mail met het eerste deel van het patroon gehad en de blogposts waarin ze zouden komen staan ook nog niet online. Niet dat ik nu onmiddellijk en direct wilde beginnen, maar ik keek er wel naar uit om alvast het patroon te kunnen zien.
Klagen helpt, de eerste vier delen staan online![]()
Klaag: ik krijg van de instructies van twee delen nu al een error
Marocje schreef:Net op zwemles, krijgt dochter een briefje mee: as zondag proefzwemmen en week erop afzwemmen.
‘Uhhhh, zondag is ze er helemaal niet?’
-‘tja.’
Echt hoor, waarom zo kort van tevoren? Meteen haar vader maar op de hoogte gebracht en hopelijk kan die met haar ernaartoe..
Alja schreef:Siggislief schreef:Morgen van 09.00u tot 11.00u geen Stroom in huis..![]()
En dat op mijn vrije dag.
Mooi excuus om uitteslapen
Caira schreef:Foaly schreef:
Klagen helpt, de eerste vier delen staan online![]()
Klaag: ik krijg van de instructies van twee delen nu al een error
Ok nieuwsgierig, welke CAL?
black_kelpie schreef:Gisteravond de laatste antibiotica van de 3e kuur op rij gegeven aan mijn hond, en nu ben ik echt knetter nerveus omdat ik bang ben dat er gelijk weer een volgende ontsteking ontstaat.
Als dat zo is dan moet er ook echt verder gekeken worden. Ik vind het zo sneu dat ze elke keer zo beroerd is en dan meegesleept wordt naar een plek waar ze ontzettend bang is en de boel bij elkaar gilt. En dat ik niet zonder iemand erbij naar de dierenarts kan helpt ook niet