Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Het zijn ontstekingsremmer met behoorlijke bijwerkingen. Zo kunnen de benauwdheid klachten nog erger worden en dat heb geweten gisteren.
Was net een vis op het droge en voelde totaal niet fijn.
Marcella schreef:Het zijn ontstekingsremmer met behoorlijke bijwerkingen. Zo kunnen de benauwdheid klachten nog erger worden en dat heb geweten gisteren.
Trouwens in de apotheek is duidelijk aangegeven dat als de benauwdheid echt te erg wordt moet stoppen.
Alja schreef:Marcella schreef:Het zijn ontstekingsremmer met behoorlijke bijwerkingen. Zo kunnen de benauwdheid klachten nog erger worden en dat heb geweten gisteren.
Miss kun je eens zelf een topic aanmaken op welzijn?
Ipv alles in het ergernis topic te zetten, leest makkelijker voor anderen en wellicht vind je lotgenoten
rien10 schreef:Niobe schreef:Ik weet niet of mijn lichaam volledig in dieetmodus is gegaan ofzo, maar ik vind zowel chocola als sushi niet meer zo lekker. En ik vind dat stom
Inmiddels al wel 12 kilo kwijt, maar is dat het waard?!?
Ja
Marcella schreef:Iedereen mag klagen behalve ik.
Het is trouwens niet alleen suf, maar veel meer. Met dat ik naar de moestuin moet voor voer en water. Wil het graag veilig houden voor iedereen.
Nyaleti schreef:Er zijn er genoeg die herhaaldelijk over dezelfde dingen klagen. Moeten die allemaal een eigen topic aan maken?
Als het je irriteert zet je haar lekker op foei. Niet zo kinderachtig doen allemaal.
DuoPenotti schreef:Nyaleti schreef:Er zijn er genoeg die herhaaldelijk over dezelfde dingen klagen. Moeten die allemaal een eigen topic aan maken?
Als het je irriteert zet je haar lekker op foei. Niet zo kinderachtig doen allemaal.
Dit vind ik ook.
Lees hier ook regelmatig dezelfde dingen van mensen dat ik denk...ach ja laat ik dat maar niet zeggen
Wat ik dan ook niet doe en gewoon voorbij scroll.
Merlen schreef:Zoontje moest een filmpje maken voor school.Nu hebben we,ik en hij, dat weer verkeerd aangepakt omdat hij niet gezegd had wat er exact in moest staan.
Hij moet zichzelf,ouders,zussen en (huis)dieren voorstellen in het Frans.
Kunnen we weer opnieuw beginnen.
imaudy schreef:Merlen schreef:Zoontje moest een filmpje maken voor school.Nu hebben we,ik en hij, dat weer verkeerd aangepakt omdat hij niet gezegd had wat er exact in moest staan.
Ben ik de enige die dat best een vreemde opdracht vind?
imaudy schreef:Merlen schreef:Zoontje moest een filmpje maken voor school.Nu hebben we,ik en hij, dat weer verkeerd aangepakt omdat hij niet gezegd had wat er exact in moest staan.
Ben ik de enige die dat best een vreemde opdracht vind?
Merlen schreef:Vooral dat filmen.
Vroeger nam je wat foto's mee naar school en vertelde je er in de klas wat over.
Of bedoelde je in het frans?Dat is hoort gewoon bij de franse les.
Nu moeten we nieuwe korte filmpjes maken en die aan elkaar monteren.
Probleem:2 zussen wonen niet meer thuis en filmpjes monteren doen we nooit.
DuoPenotti schreef:Merlen schreef:Vooral dat filmen.
Vroeger nam je wat foto's mee naar school en vertelde je er in de klas wat over.
Of bedoelde je in het frans?Dat is hoort gewoon bij de franse les.
Nu moeten we nieuwe korte filmpjes maken en die aan elkaar monteren.
Probleem:2 zussen wonen niet meer thuis en filmpjes monteren doen we nooit.
Als de zussen niet thuis wonen zou ik hem dat in het filmpje laten zeggen.
Pak 2 foto's en hou die omhoog dit is zusje x, en woont daar en daar
Dit is zusje y, die woon ook daar
Dat tegenwoordig dingen meer digital gaan snap ikwel.