Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 10:55

Ik erger me groen en geel aan mijn lijf! Helpt niks, maar soms moet je dat er ff uitschreeuwen of zo.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 11:15

Mijn hele dag aan het verpesten door zenuwachtig te zijn voor een sollicitatie... Waarom brein, waarom?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 11:23

Sta al 50 minuten bij een ketenpartner in de wacht. Gisteren ook al 30 minuten zonder gehoor. Als een andere ketenpartner voor mij belt heb ik binnen een half uur antwoord, maar niet het goede/volledige antwoord omdat er een tussenpersoon tussen zit |o

Ik erger me aan mijn ex die weer gewoon geen fiets stap harder loopt dan waar hij zin in heeft. Zie t nog wel gebeuren dat ik zeg dat hij z’n slappe banketstaaf maar gewoon ergens anders kan hangen en dat het huis maar lekker de verkoop in gaat en we beiden een restschuld mogen afbetalen aan de bank. Een schuld waar hij dus niet onderuit kan omdat “hij er toch geen gebruik van kan maken”. Ga hem geen duizenden euro’s cadeau doen.

En situationship met z’n trust issues.
Oh wat is mijn leven toch een grote paasei

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 11:31

Metro nog 1 minuut. Ik rennen. Staan er toeristen voor me op de roltrap. Eindelijk boven. Druk op het knopje, deur ging half open, toen weer dicht, metro weg :') Is dit zo’n dag?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 11:59

Ik had 2 producten besteld die je thuis mag testen en bij niet goed weer terug sturen. Helemaal super dus. Duurde eerst al langer voordat ze verstuurd werden, vervolgens geen mail met code gehad. Zag toevallig pakket aangemeld in de app.

Nu heb ik ze binnen en zitten er kaartjes en papieren aan vastgemaakt op zo'n manier dat je ze niet kan gebruiken? Ze moeten in dezelfde staat terug als je ze niet houdt, maar maak die labels dan op een andere manier vast...

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 12:04

Last van mijn achillespees.
Het voelt een beetje zoals het geluid van wanneer je door verse sneeuw loopt.

(ziet er raar uit zoals ik het nu schrijf :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 12:07

Eén van m'n birbies is overleden. -O- M'n moeder vond 'r vanmorgen dood in het kokosnootje waarin ze altijd slapen. -O-

Adelaide71 schreef:
Ik erger me groen en geel aan mijn lijf! Helpt niks, maar soms moet je dat er ff uitschreeuwen of zo.
:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 12:11

Berdien schreef:
Klopt, ga ik ook niet doen. Win je niks mee, verlies je alleen maar meer. Enige wat ik kan doen is ze uitsluiten uit ons leven. En dat is best pijnlijk, aangezien het familie is.

Lastig dit soort dingen, maar op basis van de dingen die je hier gepost hebt niet onterecht (als het daarover gaat). Blijft pijn doen. Sterkte :knuffel: .

Ik doe via zo'n platform domme ZZP-klusjes. En nu heb ik 1 opdrachtgever die me consequent tussen de 3 en 4 sterren geeft ipv 5. Zonder toelichting. Terwijl je dan dus minder snel gekozen wordt voor andere klussen. Je krijgt verder ook geen toelichting. Dikke doei hoor :') Dan kom ik wel niet meer :+ . Ben nota bene (op verzoek) een kwartier eerder begonnen zonder uitbetaling en alles. En werd 3 uur van te voren pas verzocht om ze uit de brand te helpen, wat ik dus gedaan heb. Is de 45 euro die ik er mee verdiend heb ook niet waard als je vervolgens mijn hele beoordeling ermee saboteert _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 12:28

Oh zo'n gevalletje 'ik geef geen vijf sterren want het kan altijd beter'? Haat aan :+

Ik zit te wachten op twee pakketjes. Duurt lang.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 12:28

Foaly schreef:
Oh zo'n gevalletje 'ik geef geen vijf sterren want het kan altijd beter'? Haat aan :+

Ik zit te wachten op twee pakketjes. Duurt lang.

Die klant is vast dressuurjury :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 12:29

Mail van de apotheek dat mijn medicijnen binnen zijn. Alleen de locatie staat er niet bij, welke van de twee vestigingen is het nu :+. En tot half twee hebben ze lunchpauze en nemen ze de telefoon niet op :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 12:31

Mkango schreef:
Eén van m'n birbies is overleden. -O- M'n moeder vond 'r vanmorgen dood in het kokosnootje waarin ze altijd slapen. -O-

Ach wat naar :( heel veel sterkte :knuffel:

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 13:00

Mkango schreef:

Wat verdrietig, sterkte Mkango. :knuffel:

Ik erger me aan een aannemer. Duidelijk afgesproken dat hij zou bellen voordat hij een klusje zou doen op het bouwvlak, omdat ik erbij wilde zijn. Hij belde maar niet en het was inmiddels dik over twaalven, dus maar ter controle naar het bouwvlak gereden... rijdt hij net weg. Ik heb hem tegengehouden en toen durfde die Pipo te zeggen dat we helemaal niets hadden afgesproken terwijl hij gisteren nog een mailtje stuurde met daarin de bevestiging dat hij zou bellen voordat hij aan het werk zou gaan. -:(-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 13:03

Berdien schreef:
Klopt, ga ik ook niet doen. Win je niks mee, verlies je alleen maar meer. Enige wat ik kan doen is ze uitsluiten uit ons leven. En dat is best pijnlijk, aangezien het familie is.

:knuffel: dat is echt ongelooflijk klote.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 13:21

Ik wil paardrijden zit ik nu in de auto voor de wei te kijken naar een flinke regenbui met heel veel wind

Het lijkt wel storm de auto schud flink heen en weer.

Ik dacht dat het lente was :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 13:29

Zebrastreep schreef:
Ik wil paardrijden zit ik nu in de auto voor de wei te kijken naar een flinke regenbui met heel veel wind

Het lijkt wel storm de auto schud flink heen en weer.

Ik dacht dat het lente was :')

Ik zag dit gisteravond als herinnering op m'n insta..

Afbeelding

25 graden? Hoe dan? :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 13:47

Mijn auto gaf net een alarm omdat het onder de 4 graden was.. Wel in een dikke bui, daarna liep het op tot wel 5,5 graad {:}

:brr: -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 14:07

Meetings van:
10-12 (liep uit tot 12:30)
13-14
14-15
15-16:30

;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 14:11

Captain schreef:
Meetings van:
10-12 (liep uit tot 12:30)
13-14
14-15
15-16:30

;(

RIP

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 14:11

Thoughts & prayers.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 14:14

Ik kom net uit een nutteloze meeting en over 20 minuten weer een, hele dag al zo.

Ook nog een rot crypto onderzoek onderhanden met vijf miljoen bijlagen en stukken en sh8t waarvan ik elke keer denk... mensen die het straks lezen hebben er toch 0,0 verstand van, ik kan voor hetzelfde geld random word salad bij elkaar gooien, yield farming, uniswap staking, blockchain tralalala en het zal wel goed zijn :+ waarom zit ik er als idioot zoveel moeite voor te doen ;(

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 14:23

Fly_high schreef:
Ik kom net uit een nutteloze meeting en over 20 minuten weer een, hele dag al zo.

Ook nog een rot crypto onderzoek onderhanden met vijf miljoen bijlagen en stukken en sh8t waarvan ik elke keer denk... mensen die het straks lezen hebben er toch 0,0 verstand van, ik kan voor hetzelfde geld random word salad bij elkaar gooien, yield farming, uniswap staking, blockchain tralalala en het zal wel goed zijn :+ waarom zit ik er als idioot zoveel moeite voor te doen ;(

Laten we samen een bedrijf starten zonder bullshit. _O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 14:32

ik ben soms bang dat na al die tijd het enige wat ik nog kan bullshit is though :')

Laten we het eerst voorzichtig inkaderen in overleg met de stakeholders :j

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 14:38

De werkers die buiten aan het verven zijn, niet alleen praten ze ontiegelijk luid, ook heb ik nu een stijger voor m'n raam en daar hebben ze hun persoonlijke radio ook op gezet met vreselijke Nederlandse muziek. Het mooie van alles is, de buurt is al gedaan en er is absoluut geen verschil :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 14:41

Ik heb dus echt nog nooit een baan gehad met veel meetings. Vorige baan 1x per week, nu 1x per maand.

Maar het klinkt altijd zo verdomd relaxt :') . Beetje zitten, ja knikken, af en toe een kritische knuppel in het hoenderhok gooien, en dan weggaan met het idee dat je weer productief bent geweest en je werkdag erop zit :') . Hoor in de praktijk alleen andere geluiden.

Fly_high schreef:

Ooh boehhhh. Het type laten we vooral moeilijke woorden gebruiken om deskundigheid te pretenderen en te verhullen dat ik zelf ook geen kont van snap.
Wonderbaarlijk hoe effectief het vaak is :7 .
Geloof dat onze hele regeringsstelsel hier dan ook op gebaseerd is :P