Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 08:19

MarlindeRooz schreef:
LuckyLuna schreef:
Mensen die vrijwillig een vacinatie halen. Vervolgens alleen maar klagen over hun zere arm.

Collega meld zich zelfs ziek, ze is ook zo zielig

Net als mensen die vrijwillig zwanger worden en dan klagen dat ze ziek / zwak / misselijk zijn. :roll:

Ik erger me er aan dat mijn vriend nu ook thuiswerken door corona en dan zitten we de hele week met z’n tweetjes opgesloten in huis. :=

:=...

Klote is dat, ja. Op elkaars lip. Gelukkig heb je muizen als afleiding <3.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 08:38

Moestuin schreef:
Hoe gaat het nu met hem na de koliek?

Goed!! Verhuizen was echt de beste keuze. Ze heeft zoveel meer energie, ziet er beter uit én groeit dus weer lekker door.

Poes heeft geplast *\o/* om 10 uur ‘s avonds dus is maar de vraag of dat nog wel ‘vers’ genoeg is voor het onderzoek ^)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 08:51

MyWishMax schreef:
Kana schreef:
1 van mijn meest gebruikte websites is offline gehaald. ;(

Mijne ook, hebben we het over dezelfde? := want dan heb je kans dat hij over paar weken weer terug komt.

Ik denk het wel. Zal ik je een link sturen met een omweg? Die werkt nog... :=

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 09:48

Het was gister zo extreem laat geworden voordat in thuis was. Dat ik vandaag tijd te kort kom omdat ik mn nest niet uit kon komen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 10:15

Zeg je dus uitdrukkelijk aan jou moeder dat je voorlopig geen contact wilt en rust nodig hebt. Begint nu haar vriend te sturen.

Kijk, dit is dus een deel van het probleem en ze wil het gewoon niet snappen. Ik zet een hele duidelijke grens en toch gaat haar belang er altijd op voor. Als ik zeg geen knuffel of kus te willen geven neemt ze mij toch vast want ZIJ heeft daar behoefte aan. Echt joh. Nog even en blokkeer gewoon heel de mik.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 10:24

Dankjewel nog voor degenen die op mijn 'klaag' post gereageerd hadden. <3

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 10:31

Moestuin, gewoon negeren en desnoods op de blok. Ik weet hoe moeilijk dit voor je is. Soms moet je echt aan jezelf denken.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 10:39

Moestuin schreef:
Zeg je dus uitdrukkelijk aan jou moeder dat je voorlopig geen contact wilt en rust nodig hebt. Begint nu haar vriend te sturen.

Kijk, dit is dus een deel van het probleem en ze wil het gewoon niet snappen. Ik zet een hele duidelijke grens en toch gaat haar belang er altijd op voor. Als ik zeg geen knuffel of kus te willen geven neemt ze mij toch vast want ZIJ heeft daar behoefte aan. Echt joh. Nog even en blokkeer gewoon heel de mik.

Het is zo naar :knuffel: maar ik denk dat geen contact en volledig blokkeren in deze situatie best een verstandige keuze is. Welke reden heb je nog om contact met haar te hebben behalve "omdat het mijn moeder blijft"?

Ik heb mijn moeder sinds mijn 18de nooit meer gesproken en herken het gedrag waar je het over hebt heel erg... Het doet soms pijn, maar ik mis haar alleen als idee van wie ze had kunnen zijn, niet als persoon die zij daadwerkelijk is. En die persoon waar ik wel behoefte aan heb gaat ze toch niet worden.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 10:46

LaPluche schreef:
Moestuin, gewoon negeren en desnoods op de blok. Ik weet hoe moeilijk dit voor je is. Soms moet je echt aan jezelf denken.

Dit dus!
Denk aan jezelf Moestuin :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 11:07

Jullie hebben gelijk hoor. Het is inderdaad het beste. Maar het is echt even een drempel die ik over moet. Ik heb namelijk ook geen contact meer met mijn vader en middelste zus. De jongste is ook op een erg laag pitje. Enkel als ze ons voor iets nodig heeft dan hoor ik haar. Op uitnodigen voor verjaardagen, oud en nieuw od krijg ik namelijk ook nooit reactie. Dus als ik nu contact verbreek met mijn moeder blijven enkel 2 grootouders over van mijn familie. Daar worstel ik echt wel mee. Ik mis het nu al regelmatig: Een warme familie waar je welkom bent. Ouders waar je bij terecht kunt als er iets is. Ik heb wel goede schoonouders (schoonmoeder is soms echt ook wel een geval apart maar uiteindelijk bedoelt ze het wel goed) maar dat is niet hetzelfde. Voor mij voelt het nu echt aan dat in het hoofdstuk familie daarmee volledig afsluit. Dat doet momenteel wel veel pijn. Ik weet wat het beste is maar mijn hoofd en mijn gevoel hebben even tijd nodig om op 1 lijn te komen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 11:24

@Moestuin ik snap het zo goed meid :knuffel:

Ik worstel er ook nog vaak mee, en het voelt zo oneerlijk dan dat anderen wel een leuke familie hebben zonder daar iets bijzonders voor gedaan hebben. Maar geen familie blijft uiteindelijk beter dan een familie die alleen voor verdriet en ellende zorgt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 11:37

Mijn man heeft 3 broers en 2 zussen en we hebben maar met 1 broer en zijn vrouw en kinderen contact en het is heerlijk rustig.
We waren dat gekonkel zo zat dus waren er klaar mee.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 11:42

Ik heb gigantisch tandpijn. Moet echt naar de tandarts maar ik durf gewoon ECHT niet -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 11:42

Moestuin schreef:
Ik mis het nu al regelmatig: Een warme familie waar je welkom bent. Ouders waar je bij terecht kunt als er iets is.
Ik pik dit er even uit en het is precies wat Fly_high zegt: je mist niet jouw familie, maar een familie en dat ga je van jouw familie niet krijgen. Ik snap je gevoel en ik snap ook waarom het contact verbreken voelt als het opgeven van die wens om een warme, verwelkomende familie te hebben, maar dat gaat jouw familie nooit zijn, hoe hard jij het ook probeert of wenst.

Ik denk dat je op dit punt even streng voor jezelf moet zijn en alle contactgegevens blokkeert en verwijdert. Je zit nu vast in een cirkeltje van hoop gevolgd door constante teleurstelling en de enige die er wat aan kan veranderen, ben jij. En dat zal heel moeilijk en pijnlijk zijn, want het is toch je familie en je wilt inderdaad een familie als veilige haven, maar zij gaan niet veranderen en pas als je deze cirkel doorbreekt kun je het ook gaan verwerken en jezelf bevrijden uit dit patroon.

Heel veel sterkte, want het is echt niet makkelijk. :knuffel:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:08

Berdien schreef:
Moestuin schreef:
Hoe gaat het nu met hem na de koliek?

Goed!! Verhuizen was echt de beste keuze. Ze heeft zoveel meer energie, ziet er beter uit én groeit dus weer lekker door.

Poes heeft geplast *\o/* om 10 uur ‘s avonds dus is maar de vraag of dat nog wel ‘vers’ genoeg is voor het onderzoek ^)

Mag maximaal 4 uur oud zijn... Ik had het een keer 's avonds laat in de koelkast gezet om het de volgende ochtend in te leveren, maar mocht helaas weer opnieuw beginnen. Weer KatKor, weer wachten...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:23

Mijn magnolia begint nu toch echt zijn bladeren te verliezen -O- daardoor heb ik straks weer inkijk.
Dan kan ik mij elke keer weer de *** schrikken wanneer de buurvrouw achter weer ergens bovenop klimt en met haar kat over de schutting komt gluren.

Ik kan niet garanderen dat ik vriendelijk ga blijven als ik haar daar weer op betrap

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:27

Telpeva schreef:
Mijn magnolia begint nu toch echt zijn bladeren te verliezen -O- daardoor heb ik straks weer inkijk.
Dan kan ik mij elke keer weer de *** schrikken wanneer de buurvrouw achter weer ergens bovenop klimt en met haar kat over de schutting komt gluren.

Ik kan niet garanderen dat ik vriendelijk ga blijven als ik haar daar weer op betrap

Je hebt van die waterspuiters die op beweging een plons water ergens heen spuiten, voornamelijk om katten uit je tuin te houden. Kun je niet zoiets plaatsen in een bepaalde hoek, zodat als ze komt gluren ze een plens water in dr smoel krijgt?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:28

Shenavallie schreef:
Mag maximaal 4 uur oud zijn... Ik had het een keer 's avonds laat in de koelkast gezet om het de volgende ochtend in te leveren, maar mocht helaas weer opnieuw beginnen. Weer KatKor, weer wachten...

Heb overleg gehad met de DA en mocht het gewoon komen brengen :j Het ligt er aan voor welk onderzoek de urine nodig is.

Ik sluit me bij de rest aan Moestuin, wat een waardeloze situatie. Een familie kies je niet, die krijg je (helaas). Maar je kunt er wél voor kiezen hoe je ermee om gaat. En in dit geval gaan ze je niets brengen, behalve nog meer frustraties en verdriet. Kies voor jezelf.. :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:29

Mijn vriend die het onnodig vind om de verwarming aan te zetten.

Ja meneer zit lekker op de bank een film te kijken met een dekentje. Ik zit verkrampt van de kou met 3 lagen kleding aan te werken. Het is 17 graden hier verdorie.

Dus hij staat nu lekker aan op 18,5 graden. Kan niet wachten tot hij aan slaat. :D
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 08-11-22 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:29

Telpeva schreef:

Gewoon iedere dag een of andere totaal random tekst over nieuwsgierige mensen op je raam hangen.

Dan eens een loesje tekst, dan een meme, dan een boektitel over nieuwsgierigheid.

Op een gegeven moment zal t kwartje dan toch een keertje vallen.
En zo niet heb je tenminste zelf lol, en overige buren snappen het vast ook, dus daar óók lol mee...

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:37

Ik zou dan juist nieuwsgierig zijn wat de buurvrouw deze dag op het raam heeft als tekst en juist gaan kijken :+

Nu woon ik gelukkig zo dat ik bij niemand echt naar binnen kan kijken en vica versa :D Dat is wel relaxt.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:47

Heb al 3x moeten inloggen op Facebook mobiel. Moet ook elke keer een nieuw wachtwoord maken, maar mag niet eentje zijn die ik ooit gebruikt heb.... Ja mn inspiratie raakt wel een beetje op hoor :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:54

DiscoDipp schreef:
Ik heb gigantisch tandpijn. Moet echt naar de tandarts maar ik durf gewoon ECHT niet -O-

:knuffel:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 13:02

Straks weer examen en faalangst hebben -O-

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 13:03

fotolijstje schreef:
Straks weer examen en faalangst hebben -O-

I feel you :knuffel: Succes!