Net als die mannen die zich verschuilen achter 'ja ik ben geen apper' Ja prima, maar als je ervoor kiest om op tinder te gaan, dan kun je je daar niet achter blijven verschuilen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Chickyy schreef:God wat klink je iedere keer zuur.. maar he, dat is prima he. Maar als je nu al te druk bent voor een gesprekje via tinder (en lekker overdreven 'hele dagen op Tinder') wat doe je dan op tinder? Want daten zit er dan toch helemaal niet in? Dus ja dat mannen je verwijderen vind ik niet gek
Net als die mannen die zich verschuilen achter 'ja ik ben geen apper' Ja prima, maar als je ervoor kiest om op tinder te gaan, dan kun je je daar niet achter blijven verschuilen
maar dan had ik iig weer een beetje contact met iemand en misschien weer wat duidelijker een idee wat ik ongeveer zocht.
ik was ook echt niet van het bellen maar dat is de afgelopen tijd toch wel een beetje veranderd

palousa_boy schreef:En hele avonden appen of bellen is ook niet perse negatiefik was ook echt niet van het bellen maar dat is de afgelopen tijd toch wel een beetje veranderd

Sherivey schreef:Ik kom me hier ook melden. Lees al een poosje mee.
Zit nu sinds januari op tinder. Paar keer een date gehad, maar loopt steeds op niks uit. Als het al doorgaat.
Zou dus om 14u een eerste date hebben. Hadden al 2x verplaatst vanwege zijn werk (opgeroepen). Kon ik me in vinden en niet zijn schuld.
Appt ie om half 12: "het gaat vandaag niet lukken"
Zonder verdere uitleg. Schiet mij maar lek
capopjekop schreef:Een keer kan gebeuren. Zeker als je spoeddienst of iets vergelijkbaars hebt. Twee keer mss ook nog wel. Maar 3x in korte tijd dan denk ik iemand is of een belabberde planner of iemand heeft weinig interesse.

Sherivey schreef:capopjekop schreef:Een keer kan gebeuren. Zeker als je spoeddienst of iets vergelijkbaars hebt. Twee keer mss ook nog wel. Maar 3x in korte tijd dan denk ik iemand is of een belabberde planner of iemand heeft weinig interesse.
Nja de andere keren kreeg ik ook direct van hem te horen dat hij opgeroepen was. En dat snap ik, in zijn werkveld, en ben ik bereid mee te dealen.
Maar vlak van tevoren appen "ik kan niet" en ook niet meer reageren op mn appjes... nee, dan ben ik er direct klaar mee
Palousa-boy, ja, zulke mensen zijn ook heel irritant ja
Chickyy schreef:God wat klink je iedere keer zuur.. maar he, dat is prima he. Maar als je nu al te druk bent voor een gesprekje via tinder (en lekker overdreven 'hele dagen op Tinder') wat doe je dan op tinder? Want daten zit er dan toch helemaal niet in? Dus ja dat mannen je verwijderen vind ik niet gek

Maar ik heb dan wel alle begrip dat iemand de match verwijderd. Want het komt niet echt geïnteresseerd over als iemand 2 dagen niks zegt. Je kunt bij wijze van ook even wat typen als je op de wc zit. Het kost evenveel tijd om bokt te openen bij wijze van.
naranja1 schreef:Als ik zelf interesse heb in iemand dan maak ik er wel tijd voor. Al is het soms inderdaad maar 1 zin om 1 minuut 'hoe is je dag?' Dus als iemand anders dat niet bij mij doet, denk ik ook van er is waarschijnlijk weinig interesse.
Ik kom.net terug van mn date. Het was vrijdag avond en ik ben de rest van het weekend met hem geweest. Mn kast staat. En het lunchen en poolen was ook heel gezellig. Dinsdag zie ik hem weer.![]()
Daarna echt een poos niet want hij heeft zn kinderen een extra week en gaat daarna met vakantie.
capopjekop schreef:Je kunt bij wijze van ook even wat typen als je op de wc zit. Het kost evenveel tijd om bokt te openen bij wijze van.
hoeft niet direct 2 uur appcontact te zijn.