Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:47

God wat klink je iedere keer zuur.. maar he, dat is prima he. Maar als je nu al te druk bent voor een gesprekje via tinder (en lekker overdreven 'hele dagen op Tinder') wat doe je dan op tinder? Want daten zit er dan toch helemaal niet in? Dus ja dat mannen je verwijderen vind ik niet gek :n

Net als die mannen die zich verschuilen achter 'ja ik ben geen apper' Ja prima, maar als je ervoor kiest om op tinder te gaan, dan kun je je daar niet achter blijven verschuilen :n

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:23

Chickyy schreef:
God wat klink je iedere keer zuur.. maar he, dat is prima he. Maar als je nu al te druk bent voor een gesprekje via tinder (en lekker overdreven 'hele dagen op Tinder') wat doe je dan op tinder? Want daten zit er dan toch helemaal niet in? Dus ja dat mannen je verwijderen vind ik niet gek :n

Net als die mannen die zich verschuilen achter 'ja ik ben geen apper' Ja prima, maar als je ervoor kiest om op tinder te gaan, dan kun je je daar niet achter blijven verschuilen :n

Daar ben ik het wel mee eens.

Ik ben op het moment ook te druk om echt tijd in een contact te steken. Daarom ook bewust niet op dating sites.

Gisteravond wel een leuke kerel tegengekomen tijdens een feestje :D
Leuk gekletst, maar ook gelijk aangeven dat dit eigenlijk niet het moment is voor iets vast. Hij ook niet, dus komt mooi uit. Wel nummers uitgewisseld en gaan het verder wel zien hoe het gaat lopen.

Amandavd

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:34

Ik snap wel dat iemand dan verwijdert. Zeker als je iets serieus zoekt dan vind ik wel dat je daar wat tijd en energie in mag stoppen. Je hoeft echt niet de hele avond te appen maar als je al geen half uurtje vrij kan maken om even te kletsen dan kun je beter niet matchen denk ik.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:52

Ik heb toch wel vaker gewoon van die losse gesprekken gehad van een half uurtje ofzo en dan 2 dagen niet en dan later weer verder en dat is ook prima. Het is dan wel duidelijk waar het uiteindelijk op uit komt namelijk niks :+ maar dan had ik iig weer een beetje contact met iemand en misschien weer wat duidelijker een idee wat ik ongeveer zocht.

Maar ben het er idd wel mee eens dat als je wat zoekt, je er ook wat tijd in moet steken.

En hele avonden appen of bellen is ook niet perse negatief :+ ik was ook echt niet van het bellen maar dat is de afgelopen tijd toch wel een beetje veranderd _O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:00

Ik kom me hier ook melden. Lees al een poosje mee. :)

Zit nu sinds januari op tinder. Paar keer een date gehad, maar loopt steeds op niks uit. Als het al doorgaat.
Zou dus om 14u een eerste date hebben. Hadden al 2x verplaatst vanwege zijn werk (opgeroepen). Kon ik me in vinden en niet zijn schuld.
Appt ie om half 12: "het gaat vandaag niet lukken"
Zonder verdere uitleg. Schiet mij maar lek

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:21

Dat is heel irritant. Zeker zonder verdere uitleg. Ben je er klaar mee of krijgt hij nog nog een kans

palousa_boy schreef:
En hele avonden appen of bellen is ook niet perse negatief :+ ik was ook echt niet van het bellen maar dat is de afgelopen tijd toch wel een beetje veranderd _O-

Same :')
Draadloze oortjes zijn een uitvinding. Mijn vriend belt graag als hij in de auto zit na het werk en ik kan gewoon de stal uit mesten tijdens het bellen. Of het huis opruimen.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:23

Sherivey schreef:
Ik kom me hier ook melden. Lees al een poosje mee. :)

Zit nu sinds januari op tinder. Paar keer een date gehad, maar loopt steeds op niks uit. Als het al doorgaat.
Zou dus om 14u een eerste date hebben. Hadden al 2x verplaatst vanwege zijn werk (opgeroepen). Kon ik me in vinden en niet zijn schuld.
Appt ie om half 12: "het gaat vandaag niet lukken"
Zonder verdere uitleg. Schiet mij maar lek

Dat lijkt me ook wel frustrerend dat het elke keer wordt afgezegd.

De laatste match waar het wat serieuzer mee leek kon ook elke keer ineens niet, dan kreeg ik een uur van tevoren te horen dat er ineens visite was ofzo. Na 3 keer zo vond ik het ook wel prima en heb ik er wat van gezegd dat het wel heel toevallig is elke keer. Nou toen werd ik meteen aan alle kanten geblokkeerd }>

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:25

Een keer kan gebeuren. Zeker als je spoeddienst of iets vergelijkbaars hebt. Twee keer mss ook nog wel. Maar 3x in korte tijd dan denk ik iemand is of een belabberde planner of iemand heeft weinig interesse.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:33

capopjekop schreef:
Een keer kan gebeuren. Zeker als je spoeddienst of iets vergelijkbaars hebt. Twee keer mss ook nog wel. Maar 3x in korte tijd dan denk ik iemand is of een belabberde planner of iemand heeft weinig interesse.

Nja de andere keren kreeg ik ook direct van hem te horen dat hij opgeroepen was. En dat snap ik, in zijn werkveld, en ben ik bereid mee te dealen. :)

Maar vlak van tevoren appen "ik kan niet" en ook niet meer reageren op mn appjes... nee, dan ben ik er direct klaar mee :n

Palousa-boy, ja, zulke mensen zijn ook heel irritant ja :=
Laatst bijgewerkt door Sherivey op Vandaag, 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:33

capopjekop schreef:

Of ze lopen gewoon het lijstje met dates af :+ en sta je niet bovenaan.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:35

Sherivey schreef:
capopjekop schreef:

Nja de andere keren kreeg ik ook direct van hem te horen dat hij opgeroepen was. En dat snap ik, in zijn werkveld, en ben ik bereid mee te dealen. :)

Maar vlak van tevoren appen "ik kan niet" en ook niet meer reageren op mn appjes... nee, dan ben ik er direct klaar mee :n

Palousa-boy, ja, zulke mensen zijn ook heel irritant ja :=

Nee werkgerelateerd is begrijpelijk. Maar dan zorg je dat de 3e keer goed verloopt lijkt me. Ondanks dat het een goede reden is om 2x af te zeggen sta je voor mijn gevoel toch een beetje achter. Althans zo zou het voor mij voelen als ik al 2x afgezegd heb

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:52

Ja ben ik zeker met je eens hoor.
Ik vroeg gister zelfs nog of het plan nog stond. Kreeg een "jazeker" terug. En dagen ervoor ook dagelijks wel iets van appcontact.
Dus ik snap er echt niks van

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:07

Sherivey schreef:
Ja ben ik zeker met je eens hoor.
Ik vroeg gister zelfs nog of het plan nog stond. Kreeg een "jazeker" terug. En dagen ervoor ook dagelijks wel iets van appcontact.
Dus ik snap er echt niks van

Meid, exit deze gast, zonder pardon.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:08

Sherivey, exit deze......zal mij niet verbazen dat hij al een relatie heeft.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:31

Nou idd. Mijn vaste zin: ‘ succes verder.’
Lekker duidelijk.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:22

Chickyy schreef:

Ik klink zuur omdat ik aangeef dat ik tijd wil hebben om een gesprek met iemand aan te knopen ipv 1 zin omdat ik toevallig na mn werk twee dagen andere dingen heb afgesproken? Dat een kerel je dan meteen unmatcht. Het was geen stil gevallen gesprek. Er was nog geen gesprek.

Hoe klink jij dan met je steeds: ik ga niet meer achter iemand aanlopen en dat je een gesprek niet op gang wil houden en steeds over je ex blijven vergelijken? :+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:27

Misschien kan het gezellig blijven in dit topic :=
Ik verwijderde ook matches als er na een paar dagen geen contact was. Ik ga er vanuit dat iedereen die echt interesse heeft wel een paar minuten per dag de tijd heeft om even een berichtje te sturen.

Pfff Sherivey, lekker dan. Daar hou je dan zelf je middag voor vrij…

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:30

Blijkbaar is het raar als je lekker druk bezig bent met werken en vrienden je zelfs tinder even vergeet als je geen actieve gesprekken hebt lopen. Of even gewoon geen zin om te kijken. Dus een match zie ik dan pas weer als ik weer incheck. Ik heb ook geen meldingen aanstaan. Dat is met mijn werk niet passend.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:35

Nee dat is niet raar, alleen ik kan mij voorstellen dat het voor een ander overkomt alsof je niet geïnteresseerd bent als jij ervoor kiest om niet te reageren of een bericht te sturen binnen 2 dagen. Als je op de wc zit te poepen dan kan je ook een bericht sturen bij wijze van. Je kan niet zo druk zijn dat je 2 dagen lang echt geen tijd hebt om een bericht te sturen, dan is het ook niet belangrijk genoeg voor je, wat prima is maar dan moet je ook begrijpen dat een ander denkt doei. Geen zin kan ook, dat is prima, een ander mag er ook geen zin in hebben om te moeten gaan zitten wachten tot jij eens een keer iets stuurt.

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:39

Als ik zelf interesse heb in iemand dan maak ik er wel tijd voor. Al is het soms inderdaad maar 1 zin om 1 minuut 'hoe is je dag?' Dus als iemand anders dat niet bij mij doet, denk ik ook van er is waarschijnlijk weinig interesse.

Ik kom.net terug van mn date. Het was vrijdag avond en ik ben de rest van het weekend met hem geweest. Mn kast staat. En het lunchen en poolen was ook heel gezellig. Dinsdag zie ik hem weer. :)
Daarna echt een poos niet want hij heeft zn kinderen een extra week en gaat daarna met vakantie.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:44

Ik heb tinder ook weleens een paar dagen niet open gehad. Soms heb je idd andere prioriteiten of gewoonweg geen zin in het zoveelste kansloze gesprek :') Maar ik heb dan wel alle begrip dat iemand de match verwijderd. Want het komt niet echt geïnteresseerd over als iemand 2 dagen niks zegt. Je kunt bij wijze van ook even wat typen als je op de wc zit. Het kost evenveel tijd om bokt te openen bij wijze van.

Leuk Naranja. Een goed teken dat jullie het het hele weekend samen hebben uit gehouden :D

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:46

naranja1 schreef:
Als ik zelf interesse heb in iemand dan maak ik er wel tijd voor. Al is het soms inderdaad maar 1 zin om 1 minuut 'hoe is je dag?' Dus als iemand anders dat niet bij mij doet, denk ik ook van er is waarschijnlijk weinig interesse.

Ik kom.net terug van mn date. Het was vrijdag avond en ik ben de rest van het weekend met hem geweest. Mn kast staat. En het lunchen en poolen was ook heel gezellig. Dinsdag zie ik hem weer. :)
Daarna echt een poos niet want hij heeft zn kinderen een extra week en gaat daarna met vakantie.

Klinkt gezellig en dinsdag weer +:)+ Misschien is het wel een blijvertje :+

Hier weer 5 weken wachten tot de volgende date -O- -O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:52

capopjekop schreef:
Je kunt bij wijze van ook even wat typen als je op de wc zit. Het kost evenveel tijd om bokt te openen bij wijze van.

Nou precies dat ja. Ik vind een "ik was te druk" altijd zo'n sad excuus. Bedoel, je hebt toch wel ergens 30 seconden om een teken van leven te geven? :+ hoeft niet direct 2 uur appcontact te zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:08

In dit geval was er nog helemaal geen contact geweest hè? Het is geen vriendin die ze 2 dagen laat wachten. Of iemand met een lopend gesprek/contact. Ze heeft gewoon de app even 2 dagen niet open gehad en zag toen dat er een match was.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:10

Ik kom ook weer even mee lezen. Een reden dat ik momenteel niet actief ben, is de druk om te reageren op berichten.
Ik kan er soms ook even niet aan toe komen, of wil even nadenken over hoe ik zal reageren, en voor ik het weet is er dan weer (te) veel tijd voorbij.

Over dat even in 30 sec een bericht sturen moet kunnen: mijn ervaring is toch wel dat er snel gereageerd wordt en het de bedoeling is dat je een gesprek gaande houdt, ipv eens in de zoveel uur even reageren.

Maar goed, ik snap het zeker als mensen ontmatchen als je een paar dagen niet reageert.