Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 10:17

Mijn projectgroep :') In de les niet op komen dagen (het grootste deel dan, was met 1 iemand), vervolgens moeten we nu een moment plannen om te gaan zitten en dat lijkt mission impossible :roll:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 11:16

Er zat een spin op mijn been :brr:

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 11:38

dat het plannen van een dagje uit met vriendinnen zo moeilijk gaat, en dan zijn we maar met zijn 5en
we zeggen al weken lang tegen elkaar van houd 22 mei de hele dag vrij, dan gaan we wat doen na de examens.
nu kan vriendin 1 vanaf 1 uur
vriendin 2 wil niet te shoppen
vriendin 3 kan tot 5 uur..
hier gaat onze gezellige dag naar utrecht... -O- -O- -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 12:06

Sta netjes 5 voor 12.00 voor de deur voor sollicitatie. Is er niemand en hij was onderweg over een kwartiertje zou hij er pas zijn. Waarom maak je dan een afspraak. -:(-

Als er 12.15 niemand is ben ik weg. Werk zat in de beveiliging. }>
Laatst bijgewerkt door Marcella op 18-05-22 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 12:07

Ik voel me zo dik als ik zit |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 12:18

Volgens buienradar is het in den haag werkelijk 18 graden :=

Wat gek hier tikt al bijna de 26 aan. Heerlijk als je in de middag moet werken op een bovenverdieping in huizen waar het altijd al warm is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 12:20

fotolijstje schreef:

Ik ben dik als ik zit(en sta en loop en sport etcetc :Y))
Sorry flauw geintje....

Ik irriteer mij eraan dat ik niet even 5.000 euro heb om t vosje te kopen -O-
Hij is zooooo schattig en leuk...
Maarja we hebben wel van hem kunnen genieten afgelopen winter

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 12:23

Marcella schreef:
Sta netjes 5 voor 12.00 voor de deur voor sollicitatie. Is er niemand en hij was onderweg over een kwartiertje zou hij er pas zijn. Waarom maak je dan een afspraak. -:(-

Als er 12.15 niemand is ben ik weg. Werk zat in de beveiliging. }>

Misschien is er iets gebeurd waardoor hij te laat is?
Is natuurlijk niet netjes, maar je weet nooit wat er nou echt gebeurd in iemands leven :)

Ik ben wel klaar met de rebound die ik elke keer weer krijg als ik iets leuks heb gedaan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 12:30

fotolijstje schreef:

Ik denk dat deze wel bovenaan je lijstje met First World Problems staat. Jezus.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 12:34

Nope even wat ophalen. Wat bij over komt als oeps vergeten. Met dat lezen vak apart blijft, want ging om fulltime functie wat lichamelijke niet mogelijk is. Staat toch echt heel duidelijk 24 uur in mijn cv.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 12:54

Urbanus schreef:
fotolijstje schreef:

Ik denk dat deze wel bovenaan je lijstje met First World Problems staat. Jezus.

Ik kan de toon niet zo goed interpreteren dus eventjes gokken :Y) voor mij is het wel een probleempje ja :j

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 13:00

Dit is duidelijk niet mijn ochtend.
Nadat mijn nachtrust al verstoord was door een mug en bouwvakkers ging ik lekker sporten.

Voor het gemak had ik weer eens een hello fresh box met korting besteld. Die kwam opeens 45 min eerder dan gepland waardoor ik mijn krachttraining moest stoppen. Ik ben precies op tijd thuis, geen box. Volgens de mail is hij al bezorgd? >;) opeens daalt het besef in dat ik mijn adres niet heb gewijzigd en de box waarschijnlijk voor mijn oude huis (is onbewoond momenteel) in de zon ligt te bakken.
Klantenservice bellen, konden helaas niets voor mij betekenen, de route kon niet gewijzigd worden. Geen auto beschikbaar. Toen maar op de fiets daarheen gesjeesd, helemaal naar de andere kant van Utrecht. Tot zover het gemak van een hello fresh box. _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 13:02

fotolijstje schreef:
Ik kan de toon niet zo goed interpreteren dus eventjes gokken :Y) voor mij is het wel een probleempje ja :j

Ik vind het een nogal raar iets om zo te delen, juist als het een probleem voor je is want dan snap je dat je anderen ermee triggert.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 13:06

Urbanus schreef:
fotolijstje schreef:

Ik vind het een nogal raar iets om zo te delen, juist als het een probleem voor je is want dan snap je dat je anderen ermee triggert.

Zeg het dan gelijk zo inplaats zo bitter te reageren :)
maar excuses, ik zag niet dat het andere mensen kon triggeren

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 13:39

Volgende week mag mijn zoon weer een hele schooldag naar school. De tijd van ophalen moest dus weer aangepast worden.
Dus ik een mail gestuurd, kreeg ik vanochtend al antwoord op dat het aangepast was. Ik al helemaal blij, wauw zo snel.

Kijk ik net in de planning klopt het hele schema niet meer, er zijn ophaal momenten verdwenen en de adressen kloppen niet meer. Echt, kan er daar dan nooit iets in 1x goed gaan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:08

fotolijstje schreef:
Zeg het dan gelijk zo inplaats zo bitter te reageren :)
maar excuses, ik zag niet dat het andere mensen kon triggeren

Bitter is mijn tweede naam. Iedereen denkt dat het Maaike is maar dat klopt niet.

wyoming schreef:
Volgende week mag mijn zoon weer een hele schooldag naar school. De tijd van ophalen moest dus weer aangepast worden.
Dus ik een mail gestuurd, kreeg ik vanochtend al antwoord op dat het aangepast was. Ik al helemaal blij, wauw zo snel.

Kijk ik net in de planning klopt het hele schema niet meer, er zijn ophaal momenten verdwenen en de adressen kloppen niet meer. Echt, kan er daar dan nooit iets in 1x goed gaan.

Je kunt niet switchen van bedrijf zeker? Of zelf iemand inhuren met PGB?

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:10

Spiraal moest verwisseld worden, pfft dat doet even zeer zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:13

Over de 30 graden buiten :( en binnen gaat het ook hard die kant op. Nu 28 graden

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:16

Grrrrr... Ik scoor 3 keer ineffectief op de kwaliteitscontroles van mijn werk, terwijl als ze goed gelezen hadden, er een hele goede reden is waarom ik gedaan heb wat ik gedaan heb, dus dat ik helemaal geen ineffectief daarop kan scoren.
En dan hebben we een moment om terug koppeling te geven of vragen te stellen, en dat moment wordt gepland in mijn vakantie...
Zo onhandig dit...

Edit: Zat mij wel erg dwars dus controleurs gebeld, aangegeven hoe of wat, controleur heeft meegekeken en geeft mij idd gelijk.
Dus nu staat alles op effectief of niet van toepassing :j
Maakt de perfectionistische streber in mij weer gelukkig :') _O-
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 18-05-22 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:26

Ik in een warme auto zit, er niet uit kan... zit beetje dood te gaan van de warmte.

Snap niet dat mensen met deze temperaturen ook gewoon honden in de auto laten zitten..

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:27

School en dan nu specifiek 1 docent.

LOB is verplicht op het MBO en je kan niet slagen zonder LOB af te ronden, dus ondanks dat het een poedersuiker vak is, is het wel belangrijk. Mijn docent is met pensioen gegaan en zij kon er, ondanks dat dit vak nou niet het meest spetterende is, het toch leuk en interessant maken.
Nu is ze met pensioen en heeft een andere docent deze lessen over genomen. Leuke vrouw, maar als docent is ze echt ruk.
We hebben anderhalf uur les en ze legt een kwartiertje wat dingen uit en de rest van de tijd zit ze te kletsen met andere studenten. We kunnen niet weg want dan zijn we ongeoorloofd afwezig. Oftewel je zit gewoon voor Jan banketstaaf in die les en het irriteert me mateloos omdat ze bij de vraag of het online gevolgd kan worden zegt dat dat niet kan want in de lessen worden hele belangrijke dingen besproken.
Sorry, maar hele verhalen over haar broertje die in Amerika studeert interesseren me toch geen fluit. Ik kom naar die les omdat ik verwacht dat er nuttige dingen besproken worden waar ik wellicht wat aan heb, niet om naar een theekransje te luisteren.
Ben echt behoorlijk pissig hierom.

En m'n voeten jeuken nog steeds, wel minder met de anti-histamine, maar nog steeds heel veel jeuk. Ben blij als het klaar is.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:38

Mensen op het werk.
Noem mij maar ouderwets, maar is het echt zo moeilijk om je een beetje normaal aan te kleden?
Ook al zit je alleen op kantoor achter je laptop (waar je alleen hoort te komen om te ontmoeten etc.), je kunt mensen van andere bedrijven tegen komen.

Ik heb er moeite mee dat je dan een mouwloos shirtje aan trekt waar ik van de zijkant kan zien welke kleur bh je draagt. Een kniebroek met teva's (jakkes tenen) of zo'n hip shirtje met een gat op de buik. Ze kan het prima hebben, maar is het echt zo lastig om je een beetje te kleden?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:49

Luxorvalkje schreef:
Mensen op het werk.
Noem mij maar ouderwets, maar is het echt zo moeilijk om je een beetje normaal aan te kleden?
Ook al zit je alleen op kantoor achter je laptop (waar je alleen hoort te komen om te ontmoeten etc.), je kunt mensen van andere bedrijven tegen komen.

Ik heb er moeite mee dat je dan een mouwloos shirtje aan trekt waar ik van de zijkant kan zien welke kleur bh je draagt. Een kniebroek met teva's (jakkes tenen) of zo'n hip shirtje met een gat op de buik. Ze kan het prima hebben, maar is het echt zo lastig om je een beetje te kleden?

Echt? Ik vind dat een beetje zeuren om niks.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:50

Luxorvalkje schreef:
Mensen op het werk.

Vind jij alle blote tenen op het werk not done?
Ik heb hele leuke sandaletten maar volgens mij is de groep die tenen niet kan aanzien op kantoor heel groot haha.

Wij hebben een dure mobiele airco aangeschaft voor de babykamer. Blijkbaar maakt dat geen fluit uit als je een plat dak hebt. Het is binnen gewoon 26 graden. %)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:52

Als die tenen gewoon schoon zijn is er toch niets jakkes aan? En bij ons op kantoor zitten alle voeten verstopt onder het bureau, dus dan moet je al erg je best doen om ze te zien.

Kortom, ja ik vind het ook wel gezeur om niets, sorry :+