Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Sta netjes 5 voor 12.00 voor de deur voor sollicitatie. Is er niemand en hij was onderweg over een kwartiertje zou hij er pas zijn. Waarom maak je dan een afspraak.
Als er 12.15 niemand is ben ik weg. Werk zat in de beveiliging.
Urbanus schreef:fotolijstje schreef:Ik kan de toon niet zo goed interpreteren dus eventjes gokkenvoor mij is het wel een probleempje ja
Ik vind het een nogal raar iets om zo te delen, juist als het een probleem voor je is want dan snap je dat je anderen ermee triggert.
fotolijstje schreef:Zeg het dan gelijk zo inplaats zo bitter te reageren![]()
maar excuses, ik zag niet dat het andere mensen kon triggeren
wyoming schreef:Volgende week mag mijn zoon weer een hele schooldag naar school. De tijd van ophalen moest dus weer aangepast worden.
Dus ik een mail gestuurd, kreeg ik vanochtend al antwoord op dat het aangepast was. Ik al helemaal blij, wauw zo snel.
Kijk ik net in de planning klopt het hele schema niet meer, er zijn ophaal momenten verdwenen en de adressen kloppen niet meer. Echt, kan er daar dan nooit iets in 1x goed gaan.
Luxorvalkje schreef:Mensen op het werk.
Noem mij maar ouderwets, maar is het echt zo moeilijk om je een beetje normaal aan te kleden?
Ook al zit je alleen op kantoor achter je laptop (waar je alleen hoort te komen om te ontmoeten etc.), je kunt mensen van andere bedrijven tegen komen.
Ik heb er moeite mee dat je dan een mouwloos shirtje aan trekt waar ik van de zijkant kan zien welke kleur bh je draagt. Een kniebroek met teva's (jakkes tenen) of zo'n hip shirtje met een gat op de buik. Ze kan het prima hebben, maar is het echt zo lastig om je een beetje te kleden?
Luxorvalkje schreef:Mensen op het werk.
Noem mij maar ouderwets, maar is het echt zo moeilijk om je een beetje normaal aan te kleden?
Ook al zit je alleen op kantoor achter je laptop (waar je alleen hoort te komen om te ontmoeten etc.), je kunt mensen van andere bedrijven tegen komen.
Ik heb er moeite mee dat je dan een mouwloos shirtje aan trekt waar ik van de zijkant kan zien welke kleur bh je draagt. Een kniebroek met teva's (jakkes tenen) of zo'n hip shirtje met een gat op de buik. Ze kan het prima hebben, maar is het echt zo lastig om je een beetje te kleden?