Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:xPabloBokt schreef:Toch met mijn vannacht ontsnapte kat bij de dierenarts, ben bang dat ze een grasaar heeft ingeslikt..
Ik duim voor je van niet!
Telpeva schreef:Ik ben echt heel boos op iemand maar ivm de privacy kan en wil ik niet teveel delen wat er precies is gebeurd. Een dier is vanochtend gestorven door verwaarlozing, bij een persoon die al meerdere waarschuwingen heeft gehad en al onder toezicht staat.
Dat mens wist ook precies wat dat dier nodig had, en ze heeft het gewoon vertikt om te doen en nu is hij dood. Water en voedsel geven, hoe moeilijk kan het zijn? Nou heel moeilijk blijkbaar, en dat met deze temperaturen.
Zo boos...
MarcoBorsato schreef:Bouwvakkers die vunzig doen als ik met mijn kind achterop langs fiets.
marley93 schreef:Wat erg, Telpeva. Kun je hem of haar niet aangeven bij de politie voor verwaarlozing? Ze moeten er namelijk wel een notitie van maken, al kunnen ze nog niet echt handelen, en bij een volgend incident (al hoop je natuurlijk niet dat die zal voorkomen) kunnen ze wellicht zien dat er een trend ontstaat.
Captain schreef:Vreselijk frustrerend Telpeva.. je voelt je dan zo machteloos!!
Ik ken ook zo'n geval.. dieren hebben wel eten (veel te veel) en water maar qua medische verzorging.. om te janken. En iedereen valt er voor, ze is zooooo "fantastisch". Alles recht praten wat krom is. Gatverdamme.
Telpeva schreef:marley93 schreef:Wat erg, Telpeva. Kun je hem of haar niet aangeven bij de politie voor verwaarlozing? Ze moeten er namelijk wel een notitie van maken, al kunnen ze nog niet echt handelen, en bij een volgend incident (al hoop je natuurlijk niet dat die zal voorkomen) kunnen ze wellicht zien dat er een trend ontstaat.
Dit wordt zeker opgepakt ja, ze mag voor nu alvast niet meer aan de dieren komen. Het daadwerkelijke aanpakken laat ik over aan mensen die daar meer verstand van hebben, die zitten er al op. Ik ben vanochtend met een collega bezig geweest met de verzorging van de dieren, die hebben nu allemaal hun buikjes vol, schone hokken, die zijn nu in elk geval veilig.