Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 15:37

De warmte buiten. pfffffffffff echt niet leuk, stap je straks in een kokende auto blegh.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 15:40

Ik ben echt heel boos op iemand maar ivm de privacy kan en wil ik niet teveel delen wat er precies is gebeurd. Een dier is vanochtend gestorven door verwaarlozing, bij een persoon die al meerdere waarschuwingen heeft gehad en al onder toezicht staat.

Dat mens wist ook precies wat dat dier nodig had, en ze heeft het gewoon vertikt om te doen en nu is hij dood. Water en voedsel geven, hoe moeilijk kan het zijn? Nou heel moeilijk blijkbaar, en dat met deze temperaturen.

Zo boos...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-21 15:42

Nayomie schreef:
xPabloBokt schreef:
Toch met mijn vannacht ontsnapte kat bij de dierenarts, ben bang dat ze een grasaar heeft ingeslikt.. -O-

Ik duim voor je van niet! :(:)

Ze had wel wat stukjes ervan uitgebraakt, maar de dierenarts zei dat ik haar gewoon goed in de gaten moest houden en moest letten op afwijkend gedrag (ineens extreem rustig etc. of meer braken). Ze heeft meteen haar herhalingsprikje voor niesziekte gehad dus ben uiteindelijk niet voor niets geweest :) en zeg toch altijd beter een keer te veel naar de DA dan een keer te weinig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 15:45

Bouwvakkers die vunzig doen als ik met mijn kind achterop langs fiets.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 15:46

Telpeva schreef:
Ik ben echt heel boos op iemand maar ivm de privacy kan en wil ik niet teveel delen wat er precies is gebeurd. Een dier is vanochtend gestorven door verwaarlozing, bij een persoon die al meerdere waarschuwingen heeft gehad en al onder toezicht staat.

Dat mens wist ook precies wat dat dier nodig had, en ze heeft het gewoon vertikt om te doen en nu is hij dood. Water en voedsel geven, hoe moeilijk kan het zijn? Nou heel moeilijk blijkbaar, en dat met deze temperaturen.

Zo boos...

Wat erg, Telpeva. Kun je hem of haar niet aangeven bij de politie voor verwaarlozing? Ze moeten er namelijk wel een notitie van maken, al kunnen ze nog niet echt handelen, en bij een volgend incident (al hoop je natuurlijk niet dat die zal voorkomen) kunnen ze wellicht zien dat er een trend ontstaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 16:08

MarcoBorsato schreef:

Doen ze altijd, dat is ook 1 van de redenen dat ik niet meer in de bouw werk. Misschien dat ik wel terug ga. Maar het niveau van die mannen is echt abnormaal laag. Ik denk altijd zo, nooit een vrouw gezien zeker.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 16:16

marley93 schreef:
Wat erg, Telpeva. Kun je hem of haar niet aangeven bij de politie voor verwaarlozing? Ze moeten er namelijk wel een notitie van maken, al kunnen ze nog niet echt handelen, en bij een volgend incident (al hoop je natuurlijk niet dat die zal voorkomen) kunnen ze wellicht zien dat er een trend ontstaat.

Dit wordt zeker opgepakt ja, ze mag voor nu alvast niet meer aan de dieren komen. Het daadwerkelijke aanpakken laat ik over aan mensen die daar meer verstand van hebben, die zitten er al op. Ik ben vanochtend met een collega bezig geweest met de verzorging van de dieren, die hebben nu allemaal hun buikjes vol, schone hokken, die zijn nu in elk geval veilig.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 16:18

26 graden in huis...

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 16:24

Straks mtb training hebben met deze hitte.

Lekker aan het zwembad, stom als je moet sporten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 16:25

Vreselijk frustrerend Telpeva.. je voelt je dan zo machteloos!!

Ik ken ook zo'n geval.. dieren hebben wel eten (veel te veel) en water maar qua medische verzorging.. om te janken. En iedereen valt er voor, ze is zooooo "fantastisch". Alles recht praten wat krom is. Gatverdamme. :r

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 16:33

Dat ik geen leuke template voor mijn CV kan vinden en dat ik nu ruzie met word heb omdat ik zelf iets wil maken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 16:38

Captain schreef:
Vreselijk frustrerend Telpeva.. je voelt je dan zo machteloos!!

Ik ken ook zo'n geval.. dieren hebben wel eten (veel te veel) en water maar qua medische verzorging.. om te janken. En iedereen valt er voor, ze is zooooo "fantastisch". Alles recht praten wat krom is. Gatverdamme. :r

Ja echt he, en deze is actief op social media, leuk doen met diertjes, schattige plaatjes en filmpjes enzo. Maar meanwhile :r

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 17:11

Hongarije... Dat dit zelfs toegestaan is in de EU, te belachelijk voor woorden.

Daarnaast erger ik mij aan de kayak training die om 18:30 doorgaat. Normaal gezien ga ik op een ander uur, maar om met een spatzeil te mogen varen moet je les volgen. Dat wil ik op zich wel maar... in het kanaal, in de volle zon? 8)7 Ik kan zo al slecht tegen de warmte en het helpt niet mee dat ik geen water mee kan nemen in de kayak want we gaan kapzeisen. :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 17:13

Telpeva schreef:
marley93 schreef:

Dit wordt zeker opgepakt ja, ze mag voor nu alvast niet meer aan de dieren komen. Het daadwerkelijke aanpakken laat ik over aan mensen die daar meer verstand van hebben, die zitten er al op. Ik ben vanochtend met een collega bezig geweest met de verzorging van de dieren, die hebben nu allemaal hun buikjes vol, schone hokken, die zijn nu in elk geval veilig.

Oh, jij zit zelf 'op de zaak' om het zo maar even te noemen, begrijp ik? Dat voelt misschien al iets minder machteloos als je de overlevende dieren dan wel goede verzorging kan bieden. Maar jeetje, wat is dat nog steeds frustrerend en naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 17:15

MarcoBorsato schreef:

Nou ja zeg, niet oké :n

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 17:48

Hardstikke fijn natuurlijk dat het met corona de goede kant op gaat, maar moet dat thuiswerkadvies nu al afgeschaft worden? Ik kan nog wel even zo door :+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 17:49

Nou zou in elk geval blij zijn als ik die stomme mondkapjes niet meer op hoef.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 17:49

Ik heb een te lieve vriend. Dus kan trailer zoeken. Maar ergenis, welke trailer wil ik hahahah

En de hitte kan er zo beroerd slecht tegen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 18:18

Foaly schreef:
Hardstikke fijn natuurlijk dat het met corona de goede kant op gaat, maar moet dat thuiswerkadvies nu al afgeschaft worden? Ik kan nog wel even zo door :+

DIT! Nu gaan wij volgens mij naar 1 dag in de week naar kantoor en 3/4 thuis. Opzich prima maarrr.... nee. :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 18:21

De paarden. Hebben zichtbaar een hekel aan deze hitte, maar gaan ondanks een schaduwplek met briesje in de volle zon staan. 8)7

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 18:27

Marije_1997 schreef:
Ik heb een te lieve vriend. Dus kan trailer zoeken. Maar ergenis, welke trailer wil ik hahahah

Gaat je vriend de trailer voor je kopen? Nice!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 18:35

Foaly schreef:

Same! Ik hoop dat het bij ons een beetje “hybride” of enigszins vrije keuze wordt, ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 18:36

Ik hoop dat ze dat met hoorcolleges ook gaan doen! Maakt het een stuk makkelijker

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 18:39

Marije_1997 schreef:

Leuk. Heb je weer een nieuwe vriend?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 18:40

Ik had niet moeten gaan grasmaaien mijn hele mond doet weer pijn en teveel gedaan vandaag voel me direct weer niet fit...

Op tijd op bed vanavond