purny schreef:lenaa_tje schreef:Hier wordt m’n vriend ook weer getest. Net gebeld en hij kan direct om 9 uur getest worden. Vind het dan toch spannend om te werken.
Moet je thuis werken of op locatie?
Op locatie, ik kan niet thuis werken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:@mvdende:
Ze zullen eerst met risicogroepen gaan beginnen, ouderen, chronisch zieken en verplegend personeel.
Dus als je geen risicogroep bent is het achteraan aansluiten
purny schreef:@lenaatje: Dus je gaat op locatie werken in de wetenschap dat je vriend mogelijk corona heeft? Niet zo slim vind ik
Popstra schreef:Hadden jullie gister avond op NPO1 Pauw gezien vanuit het Radboud UMC? Daar zaten 3 zusjes die in zeer korte tijd beide ouders verloren aan Covid tijdens de eerste golf.
Vader werd eerst ziek in maart en toen hadden ze nog geen tests, lag thuis en leek later op te knappen om vervolgens heel slecht te liggen en op de IC belande. 5 dagen na zijn overlijden ging moeder aan de beademing.. echt bizar. Het zal je overkomen.
Popstra schreef:Hadden jullie gister avond op NPO1 Pauw gezien vanuit het Radboud UMC? Daar zaten 3 zusjes die in zeer korte tijd beide ouders verloren aan Covid tijdens de eerste golf.
Vader werd eerst ziek in maart en toen hadden ze nog geen tests, lag thuis en leek later op te knappen om vervolgens heel slecht te liggen en op de IC belande. 5 dagen na zijn overlijden ging moeder aan de beademing.. echt bizar. Het zal je overkomen.
Electra63 schreef:Popstra schreef:Hadden jullie gister avond op NPO1 Pauw gezien vanuit het Radboud UMC? Daar zaten 3 zusjes die in zeer korte tijd beide ouders verloren aan Covid tijdens de eerste golf.
Ja,was heftig.
Ook die jonge vrouw met.hasr man in het ziekenhuis.
Mijn collega heeft tijdens de 1e golf ook allebei haar ouders binnen een paar dagen verloren.
Relaxed schreef:Bij mij in de straat hebben ze nu de neiging om voor iedereen met corona een bloemetje te halen, of we even een bijdrage willen doen. Wat een flauwekul vind ik dat.. Ga toch niet iedereen die nu ziek wordt een bloemetje doen. Het echtpaar dat nu corona heeft, heeft niet eens klachtenIk doe geloof ik als enige niet mee, ken die mensen ook niet eens
Mijn manager heeft inmiddels ook klachten, die is gisteren getest (nog geen uitslag). Zijn vrouw en dochter waren vorige week al positief, dus hij zit al een week in quarantaine.