Mkango schreef:Niet per se geërgerd, wel geschokt over de situatie in Washington momenteel.
Echt he!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xmarritw schreef:Mars schreef:Aan die Marieke Elsinga die in ongeveer elk programma op duikt, meh
Ik vind haar op de radio erg leuk, maar ik kijk bijna geen tv. Is ze zo erg?
Steeph schreef:Flowery schreef:Mijn voorruit die halverwege de rit midden op een 80-weg besloot te beslaanAirco stond al op max en kon nergens stil staan. Ik ben hier zó klaar mee, mag van mij snel lente zijn
Even een ontvochtiger in je auto zetten en kijken of je auto niet 'lek' is.
Steeph schreef:Flowery schreef:Mijn voorruit die halverwege de rit midden op een 80-weg besloot te beslaanAirco stond al op max en kon nergens stil staan. Ik ben hier zó klaar mee, mag van mij snel lente zijn
Even een ontvochtiger in je auto zetten en kijken of je auto niet 'lek' is.
Flowery schreef:Mijn voorruit die halverwege de rit midden op een 80-weg besloot te beslaanAirco stond al op max en kon nergens stil staan. Ik ben hier zó klaar mee, mag van mij snel lente zijn
Flowery schreef:Steeph schreef:Even een ontvochtiger in je auto zetten en kijken of je auto niet 'lek' is.
Hoe check ik dat?Ik kreeg al de tip van een collega om sokken te vullen met kattengrit dus dat doe ik morgenochtend maar even
Zebrastreep schreef:Dat ik alsnog ondanks alles school probeer te volgen en dat mensen dan gaan zeuren om kleine dingetjes wat totaal niet belangrijk is en ik daar even heel chagrijnig van wordt.
michelle___ schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik alsnog ondanks alles school probeer te volgen en dat mensen dan gaan zeuren om kleine dingetjes wat totaal niet belangrijk is en ik daar even heel chagrijnig van wordt.
Pas goed op jezelf.En maak het jezelf absoluut niet te moeilijk in deze situatie.
Vind het heel knap dat je ondanks alles toch met school bezig bent.
wemkelover schreef:thuis onderwijs en je kind een online les rekenen mee laten doen, met een krijsende peuter op de achtergrond. En klasgenootjes die ook in de meeting zitten maar zonder ouder denk ik want die lopen alleen maar te ouwehoeren waardoor de juf weer steeds moet zeggen ´'ga nou even op je stoel zitten ´ . of een die te laat binnenkomt.