Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merileth

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 07:56

7.15 is geen tijd om te beginnen met klussen, zeker niet als het gaat om flink boren en slopen. Bah. Wacht dan gewoon even een half uurtje. Aan de andere kant was ik nu wel zo vroeg wakker, dat ik de tijd had om iets te bestellen wat ik graag wilde en anders vanavond pas op zijn vroegst had kunnen doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 08:32

Lestrange01 schreef:
Dat ik me toch ziekgemeld heb en ze helemaal boos waren erover en mijn moeder ook. Maar ik werd wakker met nog ergere keelpijn en een soort rare blaasjes op mijn tong wat pijn doet bij praten dus dat kán gewoon niet. Heb ook alweer verhoging

Voel me gewoon poedersuiker.

Hebben ze gevraagd waarom je ziek gemeld heb. Dit mogen ze als werkgever zijnde niet doen alleen bedrijfsarts. Je hebt het recht om je ziek te melden. Zijn ze het ermee niet eens moeten ze bedrijfsarts inschakelen.

Als je ziek bent gewoon ziek melden desnoods verwijzen naar de richtlijnen van het RIVM. Daar wordt ook gemeld als je ziek bent blijf thuis.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 08:45

Dat ik zo enthousiast ben over dingen, maar niemand op mijn enthousiasme zit te wachten. En het feit als ik dingen wel deel, dit niet gehoord wordt. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 08:55

Weer aan de buurman..

Kadaster is aan het opmeten bij mijn ouders en buurman in de tuin. Die man staat nu doodleuk te verkondigen dat wij constant een stukje tuin in pikken

Ja hoor ik til zo mijn schutting op en verplaats hem elke dag 5 cm

banketstaaf

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 09:02

AnnexUdith schreef:
Weer aan de buurman..

Kadaster is aan het opmeten bij mijn ouders en buurman in de tuin. Die man staat nu doodleuk te verkondigen dat wij constant een stukje tuin in pikken

banketstaaf

Ja elke nacht staan je ouders om 2 uur op toch? Om tussen 2 en 4 stiekem de schutting op te schuiven? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 09:09

Gisteravond per ongeluk crème in m’n oog gewreven, en het brandt en traant nog steeds.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 09:11

Dat ik nu al 4 weken ontiegelijk last heb van hooikoorts, en dus ook al 4 weken lang verkouden ben en ontzettend slecht slaap. Ben er zo klaar mee. Sta op het punt een Dyson luchtreiniger van 350 euro te kopen, want niks anders helpt meer..

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 09:18

Aan dat ik stagelessen aan het voorbereiden ben terwijl ik eigenlijk in mn bikini aan het strand had moeten liggen :(

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:04

Dat ik niet echt een fijne dagcrème kan vinden.. Ik heb er nu een van Biodermal op het oog. Iemand hier ervaring mee?

Oh en dan ik zeer binnenkort ga samen wonen en dat ik daar echt heel veel zin in heb, echt waar, maar dat ik ook een soort van .. heimwee? heb naar thuis. Nu al :+
Het is wel de eerste keer dat ik uit huis ga, en ik heb om me heen al wel gehoord dat het normaal is, maar tóch.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:09

__Sannne schreef:
Dat ik nu al 4 weken ontiegelijk last heb van hooikoorts, en dus ook al 4 weken lang verkouden ben en ontzettend slecht slaap. Ben er zo klaar mee. Sta op het punt een Dyson luchtreiniger van 350 euro te kopen, want niks anders helpt meer..

Ik zweer bij mijn Philips luchtreiniger, die reinigt meer m3 dan de Dyson! En is iets betaalbaarder.

Verder erger ik me aan deze hele dag. De motor die voorrang pakte waar hij die absoluut niet had dus ik in de ankers moest waardoor m’n tas (met laptops) een salto maakte. En gewoon, verder de rest.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:11

Benthhh schreef:
Dat ik niet echt een fijne dagcrème kan vinden.. Ik heb er nu een van Biodermal op het oog. Iemand hier ervaring mee?

Oh en dan ik zeer binnenkort ga samen wonen en dat ik daar echt heel veel zin in heb, echt waar, maar dat ik ook een soort van .. heimwee? heb naar thuis. Nu al :+
Het is wel de eerste keer dat ik uit huis ga, en ik heb om me heen al wel gehoord dat het normaal is, maar tóch.

Ik heb van Biodermal zowel PCLE creme als de Anti Aging 30+ ( :+ ik moet er aan geloven)
vind ze beide ontzettend fijn :j voorheen gebruikte ik de pcle creme zowel overdag als snachts maar vond hem iets de vet voor overdag. Dus ik heb nu de dagcreme anti aging erbij gekocht (zit ook SPF in) en gebruik voor nu de PCLE enkel s'avonds voor het slapen.

En spannend! Komt echt goed met die heimwee. Had ik in het begin ook, maar uiteindelijk is het echt een soort bevrijding dat je lekker in je eigen huis zit. Met je eigen regels.

Mijn ergernis: Ik ben zomers gekleed (want warm) maar de airco hier op kantoor staat op standje Noordpool :brr:

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:23

Dat ik afgelopen nacht pas na drieën in slaap viel. Ik voorspel dat vandaag niet zo'n productieve dag wordt.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:25

Loeky01 schreef:
__Sannne schreef:

Ik zweer bij mijn Philips luchtreiniger, die reinigt meer m3 dan de Dyson! En is iets betaalbaarder.

Verder erger ik me aan deze hele dag. De motor die voorrang pakte waar hij die absoluut niet had dus ik in de ankers moest waardoor m’n tas (met laptops) een salto maakte. En gewoon, verder de rest.

Bedankt voor de tip, ik ga ernaar kijken!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:28

Dat er 2 boodschappen tassen zijn verdwenen.Zijn ze vrijdagmorgen niet terug ga ik geen weekend boodschappen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:31

Dat ik nog steeds mega onzeker ben over wat ik moet aantrekken naar de sollicitatie eugh. Nah ja zie er sowieso wel netjes uit, want date na de tijd. Maar eugh, ik twijfel gwn of een jurkje dan niet te uitdagend is ofzo idk. Het is wel een mannen wereld. Waarom is het zo lastig om met 30 graden te solliciteren hahaha als het wat minder warm was geweest was het easy voor me

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:36

Rawr schreef:
Dat je 9 dingen goed kunt doen en 1 ding fout en dat dat laatste dan is dan wat mensen alleen willen onthouden en willen geloven dat je persoonlijkheid definieert.

Dat en hypocrieten in het algemeen. People suck.

Eens.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 11:23

Marije_1997 schreef:
Dat ik nog steeds mega onzeker ben over wat ik moet aantrekken naar de sollicitatie eugh. Nah ja zie er sowieso wel netjes uit, want date na de tijd. Maar eugh, ik twijfel gwn of een jurkje dan niet te uitdagend is ofzo idk. Het is wel een mannen wereld. Waarom is het zo lastig om met 30 graden te solliciteren hahaha als het wat minder warm was geweest was het easy voor me

Sollicitatie is bij ons altijd netter dan ‘normaal’
Normaal is het altijd al wel net natuurlijk maar toch iets extra’s
Dat doen ze hier zelf ook mijn teamleider loopt met 30 graden ook in blouse met korte mouwen maar tijdens sollicitatiegesprekken niet. Dat gaat er echt een jasje aan. Dat wordt dus ook van sollicitanten verwacht. Jasje kan prima voor dat halfuurtje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 11:42

Marije_1997 schreef:

Nou als je daar nog steeds mee zit..doe dan maar gewoon een dunne broek en t-shirt aan toch? Het is je eerste indruk. Paar hippe gympen eronder, komt spontaner over dan een jurkje.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 11:55

Lestrange01 schreef:
Dat ik me toch ziekgemeld heb en ze helemaal boos waren erover en mijn moeder ook. Maar ik werd wakker met nog ergere keelpijn en een soort rare blaasjes op mijn tong wat pijn doet bij praten dus dat kán gewoon niet. Heb ook alweer verhoging

Serieus? Je baas / leidinggevende werd boos omdat je je ziek meld? Dat kan toch echt niet.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:04

Marcella schreef:
Lestrange01 schreef:

Hebben ze gevraagd waarom je ziek gemeld heb. Dit mogen ze als werkgever zijnde niet doen alleen bedrijfsarts. Je hebt het recht om je ziek te melden. Zijn ze het ermee niet eens moeten ze bedrijfsarts inschakelen.

Als je ziek bent gewoon ziek melden desnoods verwijzen naar de richtlijnen van het RIVM. Daar wordt ook gemeld als je ziek bent blijf thuis.

Nee daar hebben ze niet naar gevraagd. Heb ik gewoon zelf gezegd "koorts, verkouden en erge keelpijn." Dat is genoeg reden lijkt mij in deze tijd.

Ik heb het aanvraag formulier ingevuld dus hopelijk word ik snel gebeld voor een test. Mijn smaak- en reukvermogen is helemaal van de aardbodem verdwenen, dus ik ben nu wel bang dat ik het toch echt heb. (Zelfs mijn stokbroodje met heksenkaas smaakte helemaal nergens naar |()

Mijn ma was eerst dus boos, maar toen ik net beneden kwam en ze zag hoe ik eruit zie, en hoe ik klink, snapt ze het wel.

Gelukkig werkt paracetamol als een wonder.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:08

luuntje schreef:
Myfairytale heb je de verzender al gesproken/mailtje gestuurd?
Grote kans dat je pakket retour gaat.

Bij nieuwe pedicure, alles goed, ik wil sok aantrekken bij mezelf, pols uit de kom (subluxatie).
Ik, echtgenoot maar ook fysiotherapeut krijgen pols niet terug.
En het doet zeer en ik word er humeurig van.

Yup, ik moest maar gewoon afwachten, want volgens hun heeft PostNL wel de juiste straatnaam, maar is ie afgekort. Hebben ze nog nooit gedaan, maar goed.
Kan alleen maar afwachten.

Sterkte met je pols!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:14

Talietjuh schreef:
Marije_1997 schreef:

Nou als je daar nog steeds mee zit..doe dan maar gewoon een dunne broek en t-shirt aan toch? Het is je eerste indruk. Paar hippe gympen eronder, komt spontaner over dan een jurkje.

Waarom is een jurkje niet spontaan? :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:17

Er gaat een brandalarm af bij de buren... Heel irritant. En we weten zeker dat er niks aan de hand is. Het is ene nieuwbouwwijk en ze hebben een heel raar systeem geplaatst, die schijnbaar niet matchen met de zonnepanelen ofzo. Heel stom, maar 1x in de zoveel tijd gaat er dan random een brandalarm af in een woning. Maar de buren zijn niet thuis en niet te bereiken, dus heel de tijd al in dat gepiep....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:18

MarlindeRooz schreef:
AnnexUdith schreef:
Weer aan de buurman..

banketstaaf

Ja elke nacht staan je ouders om 2 uur op toch? Om tussen 2 en 4 stiekem de schutting op te schuiven? :))

Ja stiekem :') ik dacht al wat hoor ik toch elke nacht haha. Er is in ieder geval uitgekomen dat onze schutting goed staat en hij een stukje van ons heeft en wij van hem. Hij stond mooi op een lader mee te kijken vanaf de andere kant :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:31

Is het nu ook voor beide partijen opgelost? :)

Ik erger me momenteel aan de brutaliteit van mensen. Hoe kun je zo zijn?