Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Ik heb mijn mountainbike er vandaag opgezet voor 600 euro. Misschien wat teveel maar goedkope goede fietsen zijn al schaars.
Krijg ik ongevraagd advies dat ik er maar 300 voor kan vragen![]()
Als er iemand komt haal ik er nog 100 vanaf maar 500 is wel mijn streven.
Romy1234 schreef:Zeg dan gewoon dat je foto’s wilt![]()
Deze is van de advertentie:
[ [url=m/SOewQ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo als ik hem aan heb:
[ [url=m/xAbFEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hier een high waist broek aan die tot boven mijn navel komt.
Als je nou nog gaat zeggen dat ik mij niet moet aanstellen dat dit geen crop top is ga ik er vanuit dat je de verkoper bent en je hachje probeert te redden.
Nog nooit in mijn leven heb ik shirtjes zo kort gehad, en als zij ze voor een fotoshoot op een paard heeft gebruikt ga ik niet naar een lengte maat vragen maar ga ik er vanuit dat ze op z’n minst in je (hoge) rijbroek passen maar zelfs dat past niet
Daphara schreef:Zebrastreep schreef:Ik heb mijn mountainbike er vandaag opgezet voor 600 euro. Misschien wat teveel maar goedkope goede fietsen zijn al schaars.
Krijg ik ongevraagd advies dat ik er maar 300 voor kan vragen![]()
Als er iemand komt haal ik er nog 100 vanaf maar 500 is wel mijn streven.
Echt, ik heb zo’n hekel aan die ongevraagde prijs “adviezen”.
Ik heb wel eens iemand op gewezen dat de advertentie in de verkeerde categorie staat of er een verkeerde maat bij staat (bijvoorbeeld als op de foto’s een andere maat te zien is dan in de advertentie tekst), maar over vraagprijzen “advies” geven of ontvangen gaat mij ook echt te ver.
Laatst ook één die mij de les ging lezen over de prijs van mijn raskittens en hoe belachelijk dat was. Joh als de prijs je niet aanstaat, scroll je toch gewoon verder!
Matheno schreef:Romy1234 schreef:Zeg dan gewoon dat je foto’s wilt![]()
Deze is van de advertentie:
[ [url=m/SOewQ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo als ik hem aan heb:
[ [url=m/xAbFEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hier een high waist broek aan die tot boven mijn navel komt.
Als je nou nog gaat zeggen dat ik mij niet moet aanstellen dat dit geen crop top is ga ik er vanuit dat je de verkoper bent en je hachje probeert te redden.
Nog nooit in mijn leven heb ik shirtjes zo kort gehad, en als zij ze voor een fotoshoot op een paard heeft gebruikt ga ik niet naar een lengte maat vragen maar ga ik er vanuit dat ze op z’n minst in je (hoge) rijbroek passen maar zelfs dat past niet
Zo op de verkoopfoto vind ik het shirt al erg kort ogen
maaikemuis schreef:Ik heb nu iemand die vindt dat ik moet onderhandelen met hem. Ik heb een laptop voor 500 euro op staan. Iemand wil hem wel hebben voor 175 euro. De vraag was: ‘kunnen we het eens worden voor 175 euro?’ Mijn antwoord was een kort maar krachtig ‘nee’. En nu issie boos want dit is geen onderhandelen.
‘Dat klopt’…..
Misty12 schreef:Ik had er gisteren nog 1. OP de fb marktplaats een dunne katoenen deken te koop gezet voor 10 euro. Binnen 5 minuten een reaktie: is deze nog beschikbaar? Ja duh, staat er net 5 minuten op. Ze bieden mij 20 euro extra als ik de deken voor hun reserveer. De rest is voor de meesten van jullie wel bekend: het geld komt met een koerier.... Dat gaan we dus niet doen.
Urbanus schreef:Hoe weet je dat 100% zeker? Ik vind het trouwens heel logisch dat iemand het aan de hoogste bieder verkoopt. Is dat gek?
Urbanus schreef:Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Bedoel je dat jij expres bent overgeslagen?