Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:![]()
Als jullie het goed vinden wil ik hier graag ook een beetje meekletsen. In mijn omgeving bijna iedereen wel een relatie, dus hoewel ze altijd heel graag via mij wild willen leven begrijpen vrienden niet altijd hoe het er aan toe gaat in date-land. Dus zou leuk zijn om hier met jullie een beetje te kunnen spuien en sparren
Pascalle90 schreef:Ja ik zat in de nachtdiensten dus dan ben ik vaker snachts online.
Wat mij betreft mag die lat vrij hoog hoor baileymix!
Hier gaat alles nog goed met de Italiaan. We zien elkaar een paar keer per week en hij heeft al een paar keer gekookt voor me dus dat gaat helemaal prima! Hij kan het best omschreven worden als “intens” heel on-Nederlands is het in ieder geval. Vanmiddag en vanavond maar eens een paar uurtjes voor mezelf houden om een beetje bij te komen want naast het daten wat al een baan op zich is heb ik nog 3 werkgevers waarvan 1 fulltime
BaileyMix schreef:Haha, copy!
Even korte schets: Ik ben 24 jaar, nu bijna 3 jaar single. Begin dit jaar nog twee maanden vast met iemand gedate, maar hij (Mexicaan, misschien inderdaad on-Nederlands Pascalle!) was me wat te intens. Wilde te veel en te snel en te heftig.
BaileyMix schreef:Haha, copy!
Even korte schets: Ik ben 24 jaar, nu bijna 3 jaar single. Begin dit jaar nog twee maanden vast met iemand gedate, maar hij (Mexicaan, misschien inderdaad on-Nederlands Pascalle!) was me wat te intens. Wilde te veel en te snel en te heftig.
Nu helemaal niemand meer gedate, maar wel op Tinder en Happn dus binnenkort weer eens een date inplannenOh ja: ik ben verschrikkelijk moeilijk en heb véél te veel noten op m'n zang terwijl ik zelf nou ook weer niet zo'n catch ben. Dus daten....
![]()
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen
martine0503 schreef:BaileyMix schreef:Haha, dank jullie wel. Waar ligt hier de grens qua sappigheid?
Daar kom je vanzelf achter
Pascalle90 schreef:Ja ik zat in de nachtdiensten dus dan ben ik vaker snachts online.
Wat mij betreft mag die lat vrij hoog hoor baileymix!
Hier gaat alles nog goed met de Italiaan. We zien elkaar een paar keer per week en hij heeft al een paar keer gekookt voor me dus dat gaat helemaal prima! Hij kan het best omschreven worden als “intens” heel on-Nederlands is het in ieder geval. Vanmiddag en vanavond maar eens een paar uurtjes voor mezelf houden om een beetje bij te komen want naast het daten wat al een baan op zich is heb ik nog 3 werkgevers waarvan 1 fulltime
Lolacabana schreef:Ik date nog steeds met dezelfde man, al sinds december. Hij heeft inmiddels mijn zoontje ook ontmoeten en hij is echt zo lief voor hem.