Liever voorkom ik het, dus als iemand dáár de tip voor heeft?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Gevonden voorwerpen horen toch naar gemeente, politie of (in het OV) naar de vervoerder?
Palmera schreef:Waarom klit mijn haar verschrikkelijk als ik ga wandelen en het los onder een haarband heb?
Echt krankzinnig, het is na 6 uur zowat 1 grote klit. Wat doe ik daaraan? Vastdoen is de laatste optie.... dus als iemand iets anders weet?
Palmera schreef:Alsnog klitten als het vast zit? Omg...
De haarband heb ik nodig, is zo'n hele brede, ook zonbescherming dus.
Ik heb vandaag een busje niet uit te spoelen conditioner gekocht, eens zien of het volgende kerr beter gaat
Anomien schreef:Waar vind je nu echte bijzondere fokmerries?
Hogere prijsklasse?
Gelders, spring of Duits.
Wyb_ster schreef:Hoe werkt een parkeerabonnement? Betaal je dan bijvoorbeeld € 15,00 per maand en kan je dan gratis in en uitrijden? Of krijg je korting/zekerheid van een plekje?
Ik volg een semester lang een vak op radboud universiteit Nijmegen, alleen op woensdagochtend, en vanwege mijn woonplaats ben ik aangewezen op de auto. Mocht iemand anders een betere (goedkoper/gratis) parkeerplek weten in die omgeving, houd ik me ook aanbevolen.
Wyb_ster schreef:Hoe werkt een parkeerabonnement? Betaal je dan bijvoorbeeld € 15,00 per maand en kan je dan gratis in en uitrijden? Of krijg je korting/zekerheid van een plekje?
Ik volg een semester lang een vak op radboud universiteit Nijmegen, alleen op woensdagochtend, en vanwege mijn woonplaats ben ik aangewezen op de auto. Mocht iemand anders een betere (goedkoper/gratis) parkeerplek weten in die omgeving, houd ik me ook aanbevolen.
Sokje_6 schreef:Wyb_ster schreef:Hoe werkt een parkeerabonnement? Betaal je dan bijvoorbeeld € 15,00 per maand en kan je dan gratis in en uitrijden? Of krijg je korting/zekerheid van een plekje?
Houtlaan