Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Op het Belgische nieuws zag je de mensen er ook echt vanaf vallen, ze hadden de stipjes omcirkeld.
Vaak gaan de mannen eerst om dan een plek te zoeken en de vrouwen gaan later met de rest van het gezin.
Suzanne F. schreef:Ja heel erg dit. Waarvoor zijn al die jaren militaire hulp in Afghanistan dan geweest? Je zou bijna zeggen: Laat ze het daar dan maar uitzoeken met zijn allen, het haalt toch niks uit. Kost veel levens, veel trauma, veel geld. En waarvoor?
Maar ja, wat nu? Blijft de Taliban in Afghanistan of gaan ze ook richting buurlanden? Want dan wordt het een groter issue. Ik denk toch echt dat de buurlanden ook moeten ingrijpen. Roep zelf de legers bij elkaar en bescherm je bevolking. Altijd afhankelijk zijn van de grootmachten is ook niks.
Renske_W schreef:Jolliegirl schreef:Beseffen die mensen dan echt niet dat je hangend aan een vliegtuig geen enkele kans maakt??
En hoeveel mensen zullen er overreden zijn door de wielen van dit vliegtuig......
Het zijn wanhoopsdaden.
Jolliegirl schreef:Beseffen die mensen dan echt niet dat je hangend aan een vliegtuig geen enkele kans maakt??
En hoeveel mensen zullen er overreden zijn door de wielen van dit vliegtuig......
Jolliegirl schreef:Beseffen die mensen dan echt niet dat je hangend aan een vliegtuig geen enkele kans maakt??
Mand schreef:Jolliegirl schreef:Beseffen die mensen dan echt niet dat je hangend aan een vliegtuig geen enkele kans maakt??
Ik heb laatst een ontzettend indrukwekkend interview gezien met iemand die dit heeft gedaan, en het heeft overleefd. Het kan dus wel. Ik ga hem voor je opzoeken!
Edit: https://youtu.be/TpGTX6bBAzA