Ik vind de duurdere merken prachtig maar mupje groeit er nu echt veel te hard voor en dan heeft ze het echt weinig aan. Dus wacht met haar even tot ze wat rustiger gaat groeien
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-18 14:31
Reusje: de Facebook verkoop Exclusieve Urban kinderkleding heeft echt heel veel mini rodini altijd. Ik haal er echt nog regelmatig wat van af. En prijzen zijn gewoon netjes.
Niwla
Geplaatst: 08-10-18 15:01
Leuke groep is dat. Ik vind Mingo daar alleen altijd zo bizar duur verkocht worden, daar kun je het bij een webshop zonder verzendkosten bijna nieuw voor kopen vaak.
Mingo is heel populair natuurlijk. Had laatst wel een jogger voor €8,- er vanaf. Die zijn nieuw 40,-
Reusje0504
Geplaatst: 08-10-18 15:27
_lautje_ schreef:
Reusje: de Facebook verkoop Exclusieve Urban kinderkleding heeft echt heel veel mini rodini altijd. Ik haal er echt nog regelmatig wat van af. En prijzen zijn gewoon netjes.
Oh die bekijk ik niet. Ik ga altijd meteen naar foto’s op de verkoop fb en zie dan snel of er iets voor mij bij zit of niet. Die advies en zoek groep ben ik wel lid van geworden, maar kijk ik weinig op. Straks misschien vaker als ik zelf spul heb om te verkopen.
Wel bizar inderdaad hoe snel sommige items uitverkocht waren en hoeveel mensen er meerdere maten hebben besteld en daar weer doorverkopen.
pmarena
Geplaatst: 08-10-18 15:56
Ik kan me wel voorstellen dat je niet meer goed durft te wachten, als je al een paar keer hebt gemerkt dat iets weg was terwijl je zelf nog aan het twijfelen of hopen op sale was
En dat je dan meteen maar een paar grotere maten bestelt ook als je ècht verliefd bent op iets, met het idee dat je het anders toch wel weer kwijtraakt en als je het geld even kan missen.... ik doe het ook graag hoor flink inkopen bij dingen die ik echt heel leuk vind. Beter mee verlegen dan om verlegen zei mijn oma altijd
Niwla
Geplaatst: 08-10-18 16:08
Die uitspraak gebruik ik zelf ook vaak nog pmarena. Overigens ook van mijn opa geleerd.
Mijn man heeft een van de wollen rompers in de wasmachine gedaan. Ik vind het onwijs chil dat hij regelmatig de was doet, maar maatje 62 past S. niet meer.
caro29
Geplaatst: 08-10-18 16:10
Oh ik koop ook wel eens dingen die ik leuk vind in 2 maten zoals die groene trui van z8 of jeans die super zitten.
pmarena
Geplaatst: 08-10-18 16:12
Ik ook die uitspraak, daarmee kan je veel aankopen vergoeilijken
Oehw pijnlijk is dat altijd..... zeker als je geen kleiner kindje meer hebt / gaat krijgen dat er nog wat aan kan hebben
Hier pas 2 wol-zijden leggings in maat 98-104 die uit de wolwas kwamen een paar maten kleiner. Als enige gekrompen, de rest was prima, zelfde manier als altijd gewassen....ik vermoed dat het bij een andere was fout is gegaan en snel alsnog tussen de wolwas is gelegd ofzo...het stinkt naar de misdaad
Gelukkig waren het reserve-pyjamabroekjes, dus goed excuus om 2 nieuwe broekjes te kopen van de soort die niet reserve zijn: met voetjes. In maat 98/104 komen we daar hopelijk precies de winter mee door en dan houdt het volgens mij aardig op wat wollen pyjamabroeken met voetjes betreft
Die advies groep met nieuwe launches is echt hysterisch ja. Wordt dan echt vreselijk veel gekocht en even later vrijwel ongedragen verkocht, soms met kaartje er nog aan. Maar aantal van die mensen heb ik ook op instagram. Die hebben dan echt van die perfecte foto’s. Helemaal bewerkt en gedaan. Alles helemaal in stijl. Il hou van stijlen en mooie combinaties en kleding. Maar ik heb geen 10paar schoenen voor mijn kond omdat ze nu eenmaal hip zijn of perfect bij dus ene outfit kunnen maar nergens anders bij
Hier ook, netjes verstuurd en kleding zoals op de foto’s
pmarena
Geplaatst: 08-10-18 18:32
Nou ik heb een keer via Marktplaats een super leuk shirtje gekocht...en toen een lege envelop ontvangen met 1 open kant waar dan blijkbaar de inhoud doorheen geperst was in de sorteermachine van de post. Nooit meer datzelfde leuke shirtje gevonden....
Ik heb er nog een trauma van
Het is wel maar maat 98/104. Iemand misschien enig idee of ik er vanuit kan gaan dat deze ook nog in een maatje groter gemaakt zal zijn...? Want dan blijf ik nog even verder zoeken. Hoop dat deze nog (even) kan en hij niet klein valt. Ik vind hem echt zó leuk
Ik ben inmiddels bevallen van ukje nummer 2,een jongen met hele dunne lange benen.. Welke merken vallen lang en smal of wordt het echt een kwestie van naar de winkel gaan?
litilaura
Geplaatst: 08-10-18 19:14
Iréne heeft vandaag deze combi aan we hebben echt 2 favo setjes deze herfst het kleurt zo mooi bij elkaar en bij iréne