Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 21:01

Anne gefeliciteerd!

Wendy, lekker zo'n bos ritje met friet! En wat een leuke ijslander :)

Hier vriendlief vandaag mee naar stal gesleept om buiten te wandelen met pony. Soms moet ie maar gewoon mee, stiekem vind ie het best leuk :')

Ik ga volgende maand officieel inwonen bij mijn vriend en zijn 2 huisgenoten *\o/*

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 22:39

Anne gefeliciteerd!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:46

Jester_ schreef:
Voor de vrijgezelligen :D

[ [url=m/4sTprl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sorry, we zitten Die Hard te kijken hier :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:50

Anne, gefeliciteerd! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 00:16

Anne, gefeliciteerd! Wat gaaaaaf!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 00:33

Gefeliciteerd Anne! Het is je gegund (net als ieder ander in dit topic trouwens!)

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 04:14

Gefeliciteerd, Anne! Ook ik heb met je verhalen meegeleefd, dus ben blij voor je!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 04:46

Gefeliciteerd anne!!! Wat leuk. Jij gaat goed je kerstdagen in!

Ik heb vanavond een hele leuke Tinder date gehad maar ik ben bang dat hij voor mij te hoog gegrepen is hahaha. Voel me gelijk geïntimideerd door alles. Maar het was super gezellig en ik voelde voor het eerst sinds Tinder echt een klik.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 07:38

Gefeliciteerd Anne!!!

Fijne dagen allemaal :D

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 10:52

Gefeliciteerd voor de niet-meer-zo-vrijgezelligen in de groep :D

Ik ga morgenavond een drankje doen met iemand van Tinder. Hij komt uit het buitenland maar woont tijdelijk even hier. Hij heeft aangegeven niet opzoek te zijn naar een relatie en zelfs niet naar ONS's of gescharrel. Dat is dan prima, gaan we een drankje doen en dan zien we wel :') Ben zelf ook het type niet voor gescharrel of ONS, dus drankje it is!

Afbeelding

En fijne feestdagen iedereen!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 11:47

Hoezo zou hij te hoog gegrepen zijn inney? :)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 12:06

Wendy, wat een vreselijke hork zeg! Kijk je kan realiseren dat dit niet het is, maar de manier waarop het gezegd wordt.. :( die ben je liever kwijt dan rijk. Zo te horen zijn je dagen gelukkig met leuke dingen gevuld!

1234, hoe oud ben je? Ik was vroeger ook nooit zo van het delen met mijn ouders maar ik bespreek nu alles met mijn moeder (okee.. bijna alles :') ).

Anne, gefeliciteerd! *\o/* Leuk om te lezen hoe je in het topic van twijfelachtig (ook ivm zijn kattenallergie) naar helemaal verliefd bent gegaan. Heel veel geluk samen!!

Inney, waarom is hij te hoog gegrepen? Gewoon afwachten wat hij ervan vond, als hij ook interesse in je heeft dan gewoon van genieten toch! Ik vind niet dat er iets als te hoog gegrepen zou moeten zijn...

Minimus, ahh dat is leuk, gezellig! Ik zou ook wel meer van dat soort 'dates' willen, vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en uit andere landen is ook gezellig. Maar tot nu toe zijn mn dates wel echt op zoek (relatie).

Hier is het rustig op date gebied. De date die me ongevraagd een kus op mn mond gaf werd na een paar dagen een beetje ongeduldig/destructief, toen zei ik okee dan toch allemaal niet :wave: maar daarna wilde hij toch erover praten en zei ik joh het is niet mijn keuze ik wilde best nog een keer een drankje met je doen. Toen afgesproken dat we dat nog zouden doen, maar de volgende dag had ik eigenlijk alweer spijt dat ik dat had gezegd. Maar nu al een week niets van hem gehoord en ik vind het allemaal prima!

De andere date spreek ik zo nu en dan, maar hij heeft nog niet een tweede date geopperd en ik weet ook niet of het erg zinvol is. Als hij het voorstelt zeg ik ja, maar zo niet dan niet. Het was oprecht heel gezellig maar ik merk nu gewoon dat ik eigenlijk niet zo heel erg toe ben aan een relatie dus dan ook niet zo behoefte heb aan een 2e date.

Nu afgesproken met mn 'scharrel' van het stappen dat we morgenmiddag gaan lunchen en een filmpje gaan pakken. Vrijdag gaan we weer met zn allen stappen en er zal vast wel weer wat gebeuren, en vind het toch fijn om iemand dan ook een keer in nuchtere stand te leren kennen/hebben gesproken :') Hij weet dat ik niet op zoek ben naar een relatie dus ik hoop maar dat hij dat onthoudt. Hij appte overigens wel dat hij een cadeautje voor me had gekocht en dat samen met zijn moeder had uitgezocht en hoopte dat ik dat niet erg vond. Nou vooruit, omdat ik vrijdag ook jarig ben haha.

Verder niks meer gehoord van pannenkoekendate, heeft ook wel weer te maken met mijn laksheid om ergens achteraan te gaan. Paardenman blijft eens in de zoveel dagen een nietszeggend appje sturen en noemt me nog steeds 'hun' of 'sweetheart'. Van het weekend kwam ik tot de conclusie dat ik echt wel een crush op hem had, en dat ik het nu nog steeds moeilijk vind om gewoon te zeggen van joh app me gewoon niet meer want het heeft weinig zin ondanks dat al mijn verwachtingen en hoop weg zijn. Maar ergens staat de deur toch nog wel op een kier en durf ik hem nog steeds niet hard dicht te trekken |o

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 12:10

Klinkt allemaal ingewikkeld linda-fleur! Dus met 4 manne ben je nu aan et appen/daten? Misschien gewoon voor 1 gaan? Dat maakt het voor jezelf ook een stuk makkelijker..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 12:20

Linda Fleur als je gewoon mensen wilt ontmoeten kun je je ook aanmelden bij couchsurfing. Je hoeft dan geen mensen in huis te nemen maar kun er ook op zetten dat je samen wilt eten of wel rondleiding door de stad wilt geven oid. Zelf geen ervaring mee overigens maar vind het een leuk concept dus heb wel eens op die site rondgesnuffeld.

Loopt lekker door elkaar de dates haha zou wat niet goed voelt mooi afkappen en wat wel leuk gaat je energie in steken

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 12:36

Jester, daar komt het wel op neer ja :') Maar vooral appen en niet daten hoor. Hoewel alles op een laag pitje staat en er vanuit mij weinig initiatief meer komt, dus afgeschreven is het allemaal wel.

Wendy, ahh ik wist niet dat dat ook kon! Ik zal eens kijken.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 14:11

Jester_ schreef:
Hoezo zou hij te hoog gegrepen zijn inney? :)

Ik denk qua uiterlijk onder andere. Verder is hij door zijn sport best populair bij meiden en heeft ze in principe voor het uitkiezen. Ik wordt daar gewoon onzeker van denk ik.
Ik hoop hem nog een keer te zien maar ik durf er niet zo goed op te hopen :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 14:24

Hmm ik snap het wel hoor, maar als hij jou nou gewoon leuk vind :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 14:34

Hahaha nou laten we het hopen. Het klikte wel echt.
Maar we wachten af haha, het was in elk geval een leuke avond.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 14:54

@Linda_ Fleur: ik ben nu 25. Ik bespreek wel veel met m'n moeder, maar op dit gebied ben ik wat terughoudend. Heb vaak gehad dat ik dingen deelde met mijn moeder en dan een tijdje later mijn oma erover begon. Terwijl ik die niets had verteld. Had mijn moeder dus weer doorverteld. -.- Ook dingen waarvan ik helemaal geen zin had dat zij dat zou weten/daarover zou beginnen. Dus ik bedenk me nu wel bewust wat ik wel en niet deel met m'n moeder. M'n vader vraagt er nooit naar en heb ook niet echt de behoefte om het met hem te delen.

Nu een paar dagen contact met eentje, daarbij lijkt het wel te klikken O:) Antwoordt altijd vrij uitgebreid, en toont veel oprechte interesse in alles. Enige wat ik jammer vind is dat er meestal na ieder bericht minimaal een halve dag zit ofzo :+ Zelfs als ik vlak na zijn berichtje antwoord. Maargoed dat is niet erg. Ben benieuwd wat hier verder uit gaat rollen.

@ Inney: als hij goed ligt bij veel meiden, is het toch een compliment dat hij nu jou kiest? :) Dan vindt hij jou waarschijnlijk wel leuk! Maar herken je gevoel wel, ja. Dat heb ik vaak ook bij het swypen. Dan swype ik toch naar links als ik het idee heb dat iemand toch wat te hoog ligt voor mij. O:)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:34

Dingen die doorverteld worden zijn altijd wel grappig :+

Ouders van mijn vriendje (is dat nu echt mijn vriendje?) denken dat ie iets heeft met een getrouwde vrouw met kinderen, want hij verdwijnt voor het weekend, slaapt op hotel en zijn zus had ons laatst ergens zien lopen. Er moet dus wel een reden zijn dat dat allemaal in het geniep gebeurd .... :')
Als ik die mensen ooit moet ontmoeten, wordt dat nog een vreemde situatie :D

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:18

Haha dat klinkt wel spannend ja!

Mijn lover gaat nu een paar dagen op vakantie en ik mis hem nu al :oo

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 13:50

Belsje spannende partner ben jij dus

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 19:33

Ik lees al even mee, en heb toch eigenlijk eens een vraag...
Is tinder altijd verbonden met je fb?

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 19:53

Nee je kan ook aanmelden met je telefoonnummer!
( kom ook even onder mijn meeleessteen vandaan haha, vind jullie verhalen soms echt leuk om te lezen ! )

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 20:13

Ah das mooi!

Wie weet ga ik vanavond wel eens kijken of tinder wat is!

Ben nu een jaar single, daar mag best eens verandering in komen...