Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 10:09

Zou je denken? :D

Ben ooit eens naar de garage gaan met een 6 maand oude motor vanwege afsplinterende en totaal verkleurde lak (slechte batch lak) De eerste vraag: Rijd u er mee buiten? Want dan komt er zon op hé.

Nee joh, die staat binnen in mijn woonkamer ten toon :')

Sommige vragen :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 10:12

Ja het is wel officieel een filmcamera, dus kan de vraag nog wel enigszins begrijpen.. Maar dan nog, de hele conversatie was zo droog :')

@DeMolenhoek: Heb jij geen indoor circuit waar je met je motor hele dagen rond tourt? _O-
Laatst bijgewerkt door Ghostattack op 25-06-19 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Oehlala

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 10:14

heb nu ook een aantal keer dingen verkocht via marktplaats, maar ik krijg de berichtjes om te kunnen beoordelen helemaal niet meer. :(

die met die motor was ook niet het helderste licht dan... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 10:21

Ghostattack schreef:
Ja het is wel officieel een filmcamera, dus kan de vraag nog wel enigszins begrijpen.. Maar dan nog, de hele conversatie was zo droog :')

@DeMolenhoek: Heb jij geen indoor circuit waar je met je motor hele dagen rond tourt? _O-

Ik doe hem altijd een jasje aan als ik ga rijden :j :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 11:03

DeMolenhoek schreef:
Zou je denken? :D

Ben ooit eens naar de garage gaan met een 6 maand oude motor vanwege afsplinterende en totaal verkleurde lak (slechte batch lak) De eerste vraag: Rijd u er mee buiten? Want dan komt er zon op hé.

Nee joh, die staat binnen in mijn woonkamer ten toon :')

Sommige vragen :+

Lol, dat had ik met mijn Tomos toen; was vocht in de km teller gekomen. “Ja je moet hem ook niet in de regen laten staan!” :') nou stond die man er ook wel om bekend dat hij altijd chagrijnig was...
Sorry, verder geen marktplaats ervaringen want het meeste geef ik liever weg dan dat ik de moeite heb van het Mp verkopen :')
We hebben nog een Xbox 360 staan met Kinect maar die leveren ook niet veel meer op geloof ik dus die gaat waarschijnlijk naar vrienden ofzo

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 13:01

Weetje waar ik mij zo over verbaas he. Ik ben aan t kijken voor eczeem dekens voor Mn paard op marktplaats. Mensen vragen soms gewoon nog 90 euro voor een gebruikte Rambo.. voor een paar 10tjes meer heb ik m nieuw.. Ik vraag me dan af he zouden ze dat bedrag er echt voor krijgen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 13:03

Gizeppie schreef:
Weetje waar ik mij zo over verbaas he. Ik ben aan t kijken voor eczeem dekens voor Mn paard op marktplaats. Mensen vragen soms gewoon nog 90 euro voor een gebruikte Rambo.. voor een paar 10tjes meer heb ik m nieuw.. Ik vraag me dan af he zouden ze dat bedrag er echt voor krijgen?

Nette dekens zonder beschadiging en gewassen? Lijkt me wel...
Dat merk is echt goed gewoon.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 13:06

Gebeurt vaker hoor. :)
Het wordt betaald dus mensen gaan ook niet minder vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 13:06

Jep, heb de mijne er net voor verkocht.
Maar die was ongedragen overigens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 13:14

Ik had er ook een aantal te koop. Dan denk je hoe kom je aan zoveel rambo's? Nou ik had twee paarden met dezelfde maat. Beide een deken, één op reserve. Oude merrie overleden, andere paard blijkt geen eczeem te hebben maar last van suikers. Dan nog eentje van het paard dat ik heb verkocht. Zo had ik er dus vier, waarvan ik er al drie verkocht heb. Allemaal in nette staat, voor nette prijzen. Je krijgt er ook heel veel reacties op, dus ik ga ze ook niet voor minder weg doen. Ben niet gek :')

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 13:26

Anoniem schreef:
Jep, heb de mijne er net voor verkocht.
Maar die was ongedragen overigens.

Ongedragen vind ik anders denk ik.. Dan is hij nog nieuw..

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 14:11

het pakket is terecht was bij nr7 ipv nr 3 wat er op de track en trace stond

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 14:17

Hier ook weer zoiets. Akkoord met het bod oke graag verzenden. Prima dan wordt het bedrag x.. Nee laat maar dat is te veel.

Tja verzenden is niet gratis nee lijkt mij dat je dit zelf ook wel kan uitrekenen voordat je een bod doet.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 15:53

Ik had gisteren een snelle deal binnen 10 min iets gekocht en net de track en trace gekregen :j nu ben ik benieuwd hoe hij er uit ziet als de deken morgen uitkomt.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 16:07

Gizeppie schreef:

Jahoor, het is gewoon een kei goed merk! Ik heb de mijne nog voor meer verkocht zelfs!
Dus zo gek is het niet hoor...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 17:48

...en dan komt het tijdstip er nog bij natuurlijk... het is dé tijd voor exzeemdekens, zelfs de goedkopies gaan als warme broodjes over de toonbank.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 17:56

GamblersCup schreef:
...en dan komt het tijdstip er nog bij natuurlijk... het is dé tijd voor exzeemdekens, zelfs de goedkopies gaan als warme broodjes over de toonbank.

ik heb gisteren een bucas vliegen deken gescoord voor 20 euro op mp :j

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 18:08

Vliegendekens heb ik zelf ook verkocht voor 10/20 euro. Maar ben echt opzoek naar een deken met stof en een hals.. En die zijn gelijk heel duur als je een beetje een goede wilt..

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 18:39

Hier ook twee vliegendekens gekocht vandaag, hopen dat ze een beetje snel aankomen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 09:39

Het blijft toch wonderlijk om te zien hoe je op MP nauwelijks iets kwijtraakt terwijl ze er op de Weggeefhoek ineens massaal voor in de rij staan.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 10:18

Jolien87 schreef:
Het blijft toch wonderlijk om te zien hoe je op MP nauwelijks iets kwijtraakt terwijl ze er op de Weggeefhoek ineens massaal voor in de rij staan.

Ik vind dat echt uit den treure, dat mensen ergens geen 5 of 10 euro voor over hebben

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 10:22

Ja, heel bijzonder. Of een paar euro onder de vraagprijs gaan bieden.

Nu vind ik het niet erg om spullen weg te geven en een ander hier blij mee te maken maar ik vind er wel wat van. :=

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 15:10

Zocht 2 vliegen dekens op marktplaats. De eerste ben ik nu 10 dagen mee bezig maar gaat moeizaam, heb ondertussen wel betaald maar hij moet nog op de post.
De tweede 4 dagen geleden een berichtje gedaan en heb hem vandaag binnen.

Wil niet tegen de eerste vrouw blijven zeuren maar vind het vervelend dat het zo lang duurt terwijl het bij de ander zo snel gaat

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 15:54

Zo jammer is dat hè.... Als het maar gratis is...

Pfff.. Zo heb ik er ook een paar.. Duurt zo lang voor er een keer gereageerd wordt..

Net een bod van wooping 5 euro gehad op iets waar de vraagprijs 30 van was. Heb maar gevraagd of ze een cijfer vergeten waren en daarna werd het bod verwijderd. :')
Toedeloe.. :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 17:03

Vervelend Anne..

Ik had gisteravond een mooie. Mevrouw nam het over voor de vraagprijs, direct mijn gegevens doorgestuurd. Een minuut later stond het geld op mijn rekening dus direct op de post gedaan. Zij blij omdat ze het vandaag al binnen heeft, ik blij vanwege de snelle verkoop :D

Ook een bitje te koop. Iemand stuurde 10 dagen geleden een bod. Ik had een tegenbod gedaan en nooit meer wat gehoord. Krijg ik nu een berichtje dat ze allerlei maten nagemeten wil hebben. Dus ik heb geantwoord dat ik dat best allemaal na wil meten, maar alleen bij serieuze interesse en dat hij ook alleen weg gaat voor het tegenbod dat ik had gedaan. Vervolgens weer geen reactie :')
Ik word namelijk knettergek van alle mensen die van alles nagemeten willen en vervolgens niet meer reageren. Een deken in maat 125 is toch echt maat 125, dan willen ze de precieze onderlengte, borstomvang, de maximale singellengte en alles weten. Nou voor die €5 ga ik echt niet zoveel moeite doen hoor, wil best iets nameten, maar ik ga niet de hele deken op alle punten nameten. Koop 'm dan lekker in de winkel als je hem wil kunnen ruilen als het niet past :=