Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 01:45

Okay, die reactie is een beetje droog maar ik leg het dan uit dat hij het belangrijk vindt dat jij het naar je zin hebt gehad. "Ik heb heb ook leuk gehad" klinkt dan zo plichtmatig en ik-zeg-het-omdat-jij-het-zegt.

Niet over inzitten Yvanka, think positive. :D

Elmira

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 01:54

Ik denk dat het gewoon een mannen-reactie is :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 02:38

True Rawr! We hebben afgelopen week ook echt amper geappt, dus volgens mij is hij ook niet zo'n apper. Maar als ik iemand wel oké vind verander ik spontaan in een sociaal gestoorde puber, dus vergeef me mijn onzekerheid _O-

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 08:06

Guess_NH schreef:
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar jullie 'type' :+

32+, 1.90+, kaal, baardje, breed maar hoeft niet compleet afgetraind, mooie lach.
Maar iets anders komt ook best in aanmerking als het leuk lijkt. :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 08:10

Maar hebben jullie tot nu toe ook echt alleen maar relatie's/iets gehad met iemand die echt je type is? Ik merk dat ik me echt niet op 1 type vast kan pinnen.
Ben gevallen op zowel kleiner als groter, alle mogelijke haarkleuren, met en zonder gezichtsbeharing, voller en mager, Limburgs tot Leids accent.

Het enige waar ik niet op lijk te vallen is mannen met een tintje/donkere huidskleur of met lang haar..

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 08:14

Nee want de mannen waar ik mee gedate heb of een relatie mee had koos ik niet uit op een foto.
Maar merk wel dat 99% dat naar rechts gaat beetje hetzelfde type is.
Heb nu een date met een man van 1.75m. Dat heeft absoluut niet de voorkeur (geen hakken aan op date :') maar als het klikt, dan klikt het! Hij is wel kaal met baardje en mooie lach! :D :D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 08:42

Yvankaxx schreef:
Hij was net als ik gewoon lekker direct, sarcastisch doen en zeggen wat je denkt en niet wat sociaal verantwoord is zegmaar. En hij zag er ook best prima uit <<)
Als het aan mij ligt, komt er zeker (snel) een vervolg, nu nog afwachten wat hij vind. Toen ik appte dat ik het heel gezellig vond, kreeg ik terug "mooi!" Dus ik stress hem lekker nu :+ Maar hij moest rennen voor zijn trein dus einde was wat raar haha

Dat zou ook zo mijn reactie kunnen zijn haha, geen stress nodig denk ik!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 09:25

1.90 + en een grote neus. Over het algemeen wat smallere types (atletisch gebouwd, niet zo opgepompt) <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 09:57

Dreamy schreef:
Maar hebben jullie tot nu toe ook echt alleen maar relatie's/iets gehad met iemand die echt je type is? Ik merk dat ik me echt niet op 1 type vast kan pinnen.
Ben gevallen op zowel kleiner als groter, alle mogelijke haarkleuren, met en zonder gezichtsbeharing, voller en mager, Limburgs tot Leids accent.

Het enige waar ik niet op lijk te vallen is mannen met een tintje/donkere huidskleur of met lang haar..

Ik val ook totaal niet op 1 type. Mijn type is in principe hipsters, met veel beharing, maar twee van mijn exen waren het compleet tegenovergestelde. Denk dat je het wel moeilijk voor jezelf maakt op Tinder als je een heel specifiek type hebt en de rest niks vind.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 10:02

Mijn type is niet al te groot. Veel haar op het hoofd. Mag zelfs lang zijn en een beetje gespierd. Niet opgepompt.
Daarbij vind ik het aantrekkelijk als ze een goede baan hebben en een zelfstandig leven leiden.

Maar als ik iemand leer kennen en fantastisch vind kan hij ook lang, dik, kaal en werkloos zijn...
Toch liever niet...

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 10:17

Vind het ook wel belangrijk dat een man zijn zaakjes goed voor elkaar heeft, en een beetje ambitieus is enzo. Zelf ben ik ook ambitieus dus als een man echt totaal niks met zijn leven doet dan vind ik dat wel een afknapper.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 10:23

Laat ik het zo zeggen, ik heb nog nooit een succesvolle date gehad met iemand zonder baard. _O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 10:25

Idem.
Ik val op baarden en mooie glimlachen. Iemand met zo'n gladgeschoren smoeltje vind ik bij voorbaat niets. Zo vrouwelijk....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 10:27

Goof schreef:
Idem.
Ik val op baarden en mooie glimlachen. Iemand met zo'n gladgeschoren smoeltje vind ik bij voorbaat niets. Zo vrouwelijk....

Precies... mijn vriend vind vrouwen met kort haar niks...

Dreigment is dus... als jij je baard weg haalt dan knip ik mijn haar kort. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 10:28

Yvanka, dat is echt een typische mannen reactie. Hoe vaak ik hier ook wel niet terug krijg 'mooi'! Dat ik denk... ja en..... :')

Mijn type is minimaal 1.75, donker haar, blauwe/groene ogen, goed gebit, mooi lijf (sportief, maar niet afgetraind), harig, minstens 1 tattoo,... ow en schoenen... daar kan ik echt op afknappen, dus die moeten ook goed zijn. En wat niveau in die hersencellen is ook wel belangrijk :o

Ik val een beetje op hipsters qua kleding/kapsel/baard stijl. Mijn vriend vind het niet leuk als mensen 'm hipster noemen. Maar stiekem is ie het wel gewoon O:)

Oh ja ik zou het ook echt niet tof vinden als mijn vriend z'n baard eraf haalt. Dan is het echt een guppy om te zien opeens vrees ik. Ken hem ook niet zonder.. maar dan valt het straks nog op dat ik met een toyboy rondloop :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 10:45

Haha ik vind die baardenhipe juist vreselijk. Beetje stoppels kan ik wel waarderen, maar zon volle baard.. :n
Kale mannen val ik ook niet op, maar als ik er een leuke uitstraling bij zie wil ik best eens liken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 10:47

Oh nee stoppels vind ik dan weer vreselijk :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 11:08

Ik heb echt niks met baarden, maar stoppels zeg ik geen nee tegen, mits iemand donker haar heeft, blinde stoppels/baard is niet mooi _O-

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 11:10

Ik heb ook niks met baarden... beetje stoppels oké... maar liever niet. Krijg er zo'n schrale bek van met zoenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 11:11

Ik heb ook niet zoveel met baarden maar nu toch een leuke match met baard!

Ben altijd voor lange mannen met donker haar en ogen maar sinds dit jaar heb ik schijnbaar ook een zwak voor gingers... :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 11:12

Ik heb ook niks met baarden :')
Ik begin altijd gelijk of de baard er ook af kan. O:)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 11:14

Ik val niet echt op uiterlijk maar meer op innerlijk. Dus mijn type is iemand die ambitieus is, passie voor iets heeft, humor heeft, voor mij heel lief is maar toch ook heel hard kan zijn wanneer ik het nodig heb, iemand die voor mij klaar staat en eerlijk is. Vind ik toch een paar van de belangrijkere dingen :)
Uiterlijk, tja. Ik heb na mijn eerste vriend geleerd om verder te kijken dan alleen uiterlijk. :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 11:18

Niemand zit op tinder voor het innerlijk, iedereen oordeelt op wat hij ziet.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 11:19

Nee klopt! Maar ik zelf ben er achter gekomen dat ik er niet zo veel waarde aan hecht aan het uiterlijk. :)

Edit: alhoewel ik op tinder ook alleen maar bepaalde 'types' naar rechts heb geswiped. :') Maar nooit een relatie mee gehad.
Laatst bijgewerkt door Neverland op 28-01-17 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 11:19

Ik val op donker, maar eindig altijd met blond :Y)