Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ScarOfWars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:00

Mijn pa. Soms kan ie beter vrijgezel zijn

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 18:31

Aan de reperateur van mijn telefoon _-:(

Vorige week een nieuw scherm in mijn telefoon laten zetten. Vanochtend zat er ineens een soort luchtbelletje onder mijn scherm. Op het moment dat ik er over heen wrijf ontstaat er een mooie rechte barst. Huh? Dit scherm is nog geen week oud. Ik terug naar de winkel met het verhaal van het luchtbelletje. Heel welles nietes spelletje. Uiteindelijk kon die mij tegemoet komen dat ik weer een nieuw scherm kon krijgen voor €20 (vorige week €120 betaald, nog 40 erbij en ik had een hele nieuwe telefoon gehad). Eerst was ik het er echt niet mee eens. Hij vertelde ook dat er een kromming in mijn achterkant zat waardoor het scherm op spanning had kunnen staan. En ja verder zag die ook geen val of stoot schade op die plek.. Maar nee hij wilde niet toegeven dat dit waarschijnlijk een ondeugdelijk scherm was geweest. Toch maar laten maken. Mij zien ze niet meer terug. Ik terug bij de auto een appje willen typen, trilt hij echt heel hard. Alsof er iets los was. #&*@# ik weer terug lopen. Trilmotor kapot. Gebeurd bij de reparatie.... Gelukkig maakt die die wel gratis, maar ik kan volgende week weer terug omdat hij het onderdeel niet op voorraad had >;)

SG1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 21:50

Boompje1985 schreef:
Cyclus die weer totaal verdwenen is...borstvoeding geven is leuk en ontzettend prachtig maar heeft ook zo zijn nadelen.

Lijkt mij vreselijk :')
Ik ben nog geen eens zwanger maar iedereen geeft al ongevraagd dwingend advies dat het zo mooi is bla bla :')

Daar irriteer ik mij dus aan. Ik noem het de borstvoedingsmaffia...

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 22:22

Dat ik in een groepsapp vraag of mensen willen afspreken, maar geen antwoord. Blijkt dat ze wel onderling/zonder mij dingen afspreken/gaan doen (en mij niet vragen). Leuk dit :')

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 22:24

IsaCalixa schreef:
Dat ik in een groepsapp vraag of mensen willen afspreken, maar geen antwoord. Blijkt dat ze wel onderling/zonder mij dingen afspreken/gaan doen (en mij niet vragen). Leuk dit :')

Altijd fijn -O-

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 22:40

Dat is niet fijn nee en herkenbaar ook.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 22:42

Jaa, ik probeer me er niks van aan te trekken, maar het is niet zo leuk.

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 23:04

We gingen vandaag een cliënt helpen verhuizen, ik ging samen met een collega in zijn auto heen en weer voor de belangrijke en breekbare spullen. Nu was het in Amsterdam, wat sowieso al flink irritant is aangezien iedereen in Amsterdam lijkt te denken dat verkeersregels daar niet gelden en we over het stukje, wat in 10 minuten te rijden is, steeds een half uur deden. Nog irritanter was dat m’n collega echt reed als een oma. Hij reed of met 20 kilometer afstand van de auto voor ons of ín de auto voor ons en als het stoplicht waar we voor stonden te wachten eindelijk op groen sprong, was het alweer rood tegen de tijd dat hij eindelijk begon te rijden. ‘Ja de stoplichten in Amsterdam blijven echt maar zo kort op groen.’ NEE jij moet gewoon doorrijden _-:(

Heb echt de hele dag scheldend in de auto gezeten :') Mijn collega kon er wel om lachen, wat voor nog meer ergernis bij mij zorgde :')

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 23:07

Iejoorr schreef:
xLiez schreef:
Dat ik al bijna drie weken wacht op mijn bestelde flextrainers bij Divoza maar dat ze daarover nog contact zouden opnemen met me. Nou ik heb nog niks gehoord en mijn facebook bericht is wel gelezen. Erg jammer van Divoza

Dit! Maar dan op mn rijbroek. Divoza blijft volhouden dat het op het postnl afhaalpunt (bruna) ligt. Ze hebben bij bruna de hele boel voor me overhoop getrokken, maar het ligt daar echt niet.
Later postnl gebeld en die zeggen inderdaad dat het pakketje verkeerd geadresseerd is en dat Divoza een onderzoek moet instellen om te kijken waar het pakket is.
Maar neeeee, Divoza blijft zeggen dat het pakket op het afhaalpunt is :roll:

Ik heb vandaag maar eens gebeld na drie weken niks gehoord te hebben. Wat blijkt, de flextrainers zijn helemaal niet meer te bestellen. Voor niks gewacht. Heel erg jammer want nu zijn ze overal uitverkocht in zijn maat. Baal hier echt van ;(

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 23:08

IsaCalixa schreef:

Ugh dit ja. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 23:09

Dat ik m'n make-up er nog af moet halen, geen zin in namelijk :')

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 23:53

IsaCalixa schreef:

Lekker banketstaaf,daag groepsapp zou ik dan denken, zulke mensen zijn nepvrienden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 00:24

Bak gevriesdroogde meelwormen die ik liet vallen... hamster die los liep vond het geweldig trouwens. :+
Afbeelding
Afbeelding

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 00:33

Godzijdank waren het gedroogde, MarlindeRooz! Mijn oma liet een keer levende vallen := :evaw:

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 05:42

Oh ik zou gillen! Ik erger me aan t feit dat ik nu net op mn werk ben aangekomen en t zo’n bende is buiten overal ligt mac donalds dus kan t zo allemaal gaan prikken ( staan overigens zon 20 prullenbakken maar oké)
Werk btw op een tankstation

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 09:58

Ik erger mij aan dat ik vanmorgen mijn teen stootte tegen de traptrede, en hij direct dik is :')

Marizi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 09:59

Aan dat mensen altijd lijken te denken dat hun mening de enige en absolute waarheid is :=
Hoe kortzichtig....

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 10:12

_Zidane schreef:
Aan dat mensen altijd lijken te denken dat hun mening de enige en absolute waarheid is :=
Hoe kortzichtig....

Helaas waar. En dan de ondoordachte opmerkingen die erachteraan komen. :(

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 10:14

Dat ik me niet zo lekker voel, de hele dag moet werken, ik zo aan het twijfelen ben over alles.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 10:15

dat mijn wasbak in de badkamer al enige tijd verstopt zit, ik keer op keer ontstopper erin gooi en met zo plop ding (hoe heet dat ook alweer) in de weer ben.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 10:25

bzquinto schreef:
Oh ik zou gillen! Ik erger me aan t feit dat ik nu net op mn werk ben aangekomen en t zo’n bende is buiten overal ligt mac donalds dus kan t zo allemaal gaan prikken ( staan overigens zon 20 prullenbakken maar oké)

Dit vind ik ook heel ergerlijk.. Sowieso zooi op straat en inderdaad McDonald's dingen en plastic en bah. Ruim je eigen zooi gewoon op.

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 11:33

Jildau schreef:
bzquinto schreef:

Dit vind ik ook heel ergerlijk.. Sowieso zooi op straat en inderdaad McDonald's dingen en plastic en bah. Ruim je eigen zooi gewoon op.

Precies!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 15:21

Bemoeizuchtige roeptoeters in het verkeer. :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 15:51

Aan kinderen die je belagen omdat ze van die plaatjes willen die je nu weer kan sparen bij de supermarkt. Als je niks hebt meegekregen, vragen ze om je bon zodat ze zelf nog wel de kaartjes gaan halen. Ze worden steeds brutaler

Plus...rot op, ik spaar ze zelf :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:58

Mijn vriend die elke keer de serie stiekum verder kijk die ik aan het kijken ben.