Wij zouden volgens BR ook geen regen krijgen, maar heeft toch echt geregend. Maar goed dat ik niet tegen onkruid heb gespoten
Heb gelukkig tijdens de hondencursus droog gestaan.. Zonnetje deed zelfs ook nog even z'n best. Wind is ook gaan liggen
Hmmm... Morgen mogelijk onweer met hagel. Paard heeft gelukkig deken om. (0-grams regen)Ik hoop dat het niet in de ochtend komt, maar later pas. Ik haal haar sowieso op tijd van het land.
Hier nog steeds weinig. Ik zou buiten moeten kijken hoe hard het regent, maar ik weet wel dat het niet hard regent, áls het al regent.
Hier is ook aardig wat regen gevallen,nu droog en bewokt en af en toe de zon.Vanmiddag komt er regen en kans op onweer.
Jeetje,kan ik eindelijk rijden dit weer.Ik had hem voor mijzelf gekocht en een beetje voor de kinderen.Maar ze hebben hem ingepikt
Ben benieuwd weer.nl zegt dat het hier droog gaat blijven en dat die regen en onweer vooral het noorden zal zijn.
Het heeft de hele nacht geregend. Nu is het droog en schijnt de zon. Als ik buienradar zo zie krijgen we hier vanmiddag en vanavond buien.