Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Wat zouden jullie nu doen?
Ik heb een setje via bokt verkocht vorig weekend inclusief verzenden en afgesproken verzenden via Kiala te doen, want ik ben van Belgie en dat is het goedkoopst. Nu heb ik er niet aan gedacht het meisje haar email te vragen die ik nodig heb om het pakket te verzenden zodat ze weet wanneer haar pakket er is. Donderdag had ik het geld binnen en toen zag ik dit dus toen ik het ticket voor verzenden aan wilde maken. Echter is ze al 5 dagen niet meer online op bokt geweest. Ik zou uiterst morgen het pakket moeten verzenden omdat ze anders 2 weken moet wachten (ik heb examens en zit dan2 weken aan 1 stuk op kamers). Dit zou ik erg vervelend voor haar vinden, maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen :/
Hikarii schreef:Jolien87 schreef:Ik zou haar even mailen met het bericht dat je ervan uitgaat dat het koppelen is gelukt en zo niet, dat je dan verder gaat kijken.
Kan dus geen mail sturen met dat ik daar vanuit ga want ze heeft er nu bijna 1 week opzitten, en ze zei dat het twee weken zou duren ongeveer.