Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:21

Ik heb mijn pakje vandaag binnengekregen, helaas met maar 6 van de 8 gekochte lampen erin...
Mailtje gestuurd naar de verkoper, ben benieuwd of k nog antwoord ga krijgen...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:49

-O- dan ben ik nog benieuwder wat voor 'n 'logische' verklaring ze daar voor hebben....
Hoop van harte dat ze zich vergist hebben en de missende 2 alsnog op hun kosten opsturen!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:43

Dat is ook wel heel bijzonder ja.
Tis nou ook weer niet zo'n groot aantal dat je de tel kwijt bent geraakt ofzo..
Ik hoop ook van harte op een nette oplossing

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:12

Ze heeft net gemaild, haar man had zicht vast vergist met tellen want ze hadden er maar 6. Omdat ik €35 voor 8 stuks had betaald gaat ze €9,- terugstorten. Best netjes dus.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:21

Oke. Nouja jammer dat je er nu geen 8 hebt. Maar wel een hele nette oplossing!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:24

Ja, heel jammer dat k er geen acht heb, vooral omdat degenen die missen wel lampen waren die ik echt wilde gaan gebruiken (2x60cm), terwijl er eentje van 80cm naar zolder gaat. Maar goed, iig netjes opgelost

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:28

Zoe_97 schreef:
Wat zouden jullie nu doen?
Ik heb een setje via bokt verkocht vorig weekend inclusief verzenden en afgesproken verzenden via Kiala te doen, want ik ben van Belgie en dat is het goedkoopst. Nu heb ik er niet aan gedacht het meisje haar email te vragen die ik nodig heb om het pakket te verzenden zodat ze weet wanneer haar pakket er is. Donderdag had ik het geld binnen en toen zag ik dit dus toen ik het ticket voor verzenden aan wilde maken. Echter is ze al 5 dagen niet meer online op bokt geweest. Ik zou uiterst morgen het pakket moeten verzenden omdat ze anders 2 weken moet wachten (ik heb examens en zit dan2 weken aan 1 stuk op kamers). Dit zou ik erg vervelend voor haar vinden, maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen :/

toevoeging hieraan.
Gisteren stuurde ze haar email, maar helaas was ik al in Brussel :/ ik heb gevraagd of ze het erg vind dat ik het volgende dinsdag verstuur (dan ga ik even naar huis), omdat ze begripvol reageerde ga ik er een extra dekje als verassing bijstoppen :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:47

Een verbrand dekje :(:)

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:50

Sammie schreef:

?

Sammie

Verassing... ;)

Zoe_97

Oeps :p verrassing natuurlijk:p

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:52

Sammie schreef:

_/-\o_ :')

@CharxHebe het is veRRassing
Bij een veRassing wordt iets verbrand tot as...

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:56

Hahahahaha ooooowh 8)7

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 16:39

Beetje raar momentje maar heb ook een tip nodig eigenlijk..

Afgelope vrijdag twee jonge gerbils vrouwtjes gereserveerd bij een fokker via MP.
Ze zei dat ze niet uit het zelfde nest komen dus nog gekoppeld moeten worden, dus dat zou ongeveer twee weken duren. Prima vond ik dat, dus ze reserveerde ze voor me.

Nu heb ik maandag een mailtje gestuurd om te vragen hoe het koppelen gaat en evt wat foto's van de dames maar geen reactie hierop gehad, terwijl ik eerder binnen een half uur reactie had op mijn mails.

Zal ik wachten tot volgende week of ik nog bericht krijg, of maar verder zoeken en dan sturen dat ik ze niet meer hoef?

Beetje vreemd vind ik het dat ik geen reactie krijg.. -O- en het hok staat er nu maar.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 16:45

Ik zou haar even mailen met het bericht dat je ervan uitgaat dat het koppelen is gelukt en zo niet, dat je dan verder gaat kijken.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 17:07

Jolien87 schreef:
Ik zou haar even mailen met het bericht dat je ervan uitgaat dat het koppelen is gelukt en zo niet, dat je dan verder gaat kijken.

Kan dus geen mail sturen met dat ik daar vanuit ga want ze heeft er nu bijna 1 week opzitten, en ze zei dat het twee weken zou duren ongeveer.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 17:17

Hikarii schreef:
Jolien87 schreef:

Kan dus geen mail sturen met dat ik daar vanuit ga want ze heeft er nu bijna 1 week opzitten, en ze zei dat het twee weken zou duren ongeveer.

En je hebt 1 mail verstuurd? Gewoon een herinnering er achteraan. Wss is ze gewoon vergeten terug te mailen...

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 18:30

Zo fijn altijd.. al een half uur aan t wachten op iemand.. altijd de vraag of ze nog komen

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:35

Marjoow ja 1 mail gestuurd om te vragen hoe het ging.

Ik voel me dan alleen zo opdringerig als ik dan nog een keer mail.

Toch gedaan net, en als ik morgen avond geen antwoord heb dan ga ik wel weer opnieuw opzoek..

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:01

Gebeurt mij ook wel eens hoor, Hikarii. Dan lees ik mijn mail op een moment dat ik niet kan reageren en dan vergeet ik het even. Neem aan dat je niet heel hard omhoog zit dus zou niet zomaar weer op zoek gaan naar nieuwe. Geef haar in ieder geval de 2 weken. Andersom zou ik behoorlijk pissig zijn als iemand meteen afhaakt als ik niet heel snel reageer en ik speciaal zou koppelen ofzo (en die termijn iet voorbij is).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:42

Hier ook weer wat leuks.. Ik zou iets ophalen, ongeveer een half uur van huis dus ik sta daar op de afgesproken tijd en niemand thuis.. Fijn.. Dus gemaild want een telefoonnummer had ik niet, zegt ze doodleuk O sorry vergeten kan je morgen? -O-
Morgen kan ik niet en ik ben eigenlijk niet van plan om weer een uur in de auto te gaan zitten want straks vergeet ze het weer.
Ik had al twijfels door het mailcontact (ontzettend kortaf zonder aanhef) dat was dus terecht.
Het was een cadeautje dus ik baal wel.

Edit; nu moest ze ineens naar het ziekenhuis omdat haar zus is opgenomen. Vreemd dat ze eerder zei dat ze het vergeten was en weg moest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:22

Dat had ik ook een keertje.. Nummer nam niet op.. Werd niet open gedaan, krijg dag later mailtje dat dat ding al weg was.. Wtf..

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:43

Dat is herkenbaar... ook iets van niet zolang geleden.
Ik mailde iemand voor een puppyren, kreeg geen antwoord. Ik denk, ik probeer het nog een keer met de melding dat ik dan vanavond kan komen. Dat kon wel, echter het adres was in Gorredijk ipv Heerenveen en dat kon ik op dat moment niet redden. Ik heb gemaild of het dan toch op een andere dag kon, omdat ze een andere plaats gebruikte in haar advertentie. Niks meer gehoord dus ik dacht laat maar, ik vond het mailcontact ook al zo vreemd.

Toevallig een goede kennis van mij had hem ook gevonden en wilde hem ophalen. Kreeg contact met haar en een dag en tijd afgesproken, echter mailde ze dit weer af, omdat ze plots wat anders had. Terwijl ze dus gepland had om meerdere dingen die route op te halen. Opnieuw een afspraak gemaakt en specifiek voor die ren heen gereden, voor haar bijna 3 kwartier heen, 3 kwartier terug. Natuurlijk toen ze daar kwam niemand thuis en nooit meer wat gehoord op mail oid. Zo bizar.. Bied dan ook geen spullen aan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:52

Hier nog wel wat contact maar ze is niet van plan om met een oplossing te komen want ze deed het niet met opzet.
Nou ja, ze steekt dat ding maar waar de zon niet schijnt..
Toevallig was dit in Heerenveen.. Misschien is de adverteerder ondertussen terug verhuist :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:56

Hier een goeie ervaring! Geboden op een tassimo koffie apparaat en kon 'm gelijk ophalen. 25 euro voor een gloednieuwe tassimo... Kan rotter :')