Ladybird schreef:oldeholtpade is niet een s zo gekver hier vandaan.. maar ja, het is hier nog altijd wel benauwd..
nee daarom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tootje71 schreef:mijn zoon is een dagje naar de efteling , jammer hoor dat het regent maar denk dat de kids alleen maar lol zullen hebben...regen is welkom helemaal nu onze pony helaas bevangen is die kan nu lekker in het natte zand staan ...laat maar regenen , morgen geven ze weer een warme dag op..
Marcella schreef:tootje71 schreef:mijn zoon is een dagje naar de efteling , jammer hoor dat het regent maar denk dat de kids alleen maar lol zullen hebben...regen is welkom helemaal nu onze pony helaas bevangen is die kan nu lekker in het natte zand staan ...laat maar regenen , morgen geven ze weer een warme dag op..
En je heb dan geen lange wachtrijen vaak.
Joolien schreef:Ik ga weer op pad denk, komt een mesocell aan, oftewel zeer heftig onweer met zeer instabiele waarden. Mesocell zijn meerdere cellen die samen komen en dan explodeert de boel wel eens wat nu gebeurd. Ik ben weer ontzettend rusteloos. Mooier is nog dat ie deze kant op komt dus ik moet nu wel heel goed mijn best doen wil ik m missen