Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

HippoLogic schreef:@Marleen: je vlog wil niet spelen vanaf je blog. Misschien ligt het aan deze kant, maar ik wilde het toch even melden. Ik klik nu op vieuw on YT en dan is het geen probleem.

Getting fit, feeling incredible
) op het moment, maar toch.. Als ik zo lees, begint het te kriebelen. Als ik straks in de auto zit, ben ik uitgeput
. Zitten 2 onderrokken onder enzo
. Maar ach.. Alles voor hun leuke dag

) dus die omschrijft meteen wat ik doe; schrijven over hoe het is om te leven met Lyme/een chronische ziekte. Maar ik wil er wel graag ook gewoon iets positiefs van maken en het zo ook leuk houden om te lezen dus ik schrijf ook gewoon over leuke dingen zoals concerten, mijn dieren etc. 
Net zoals mijn blognaam, die slaat ook nergens op! XD
Toch gelukt. Het mog ook geen topless, eh.. strapless jurk zijn (te veel aan de onderzijde, te weinig jurk aan de bovenkant voor mijn gevoel). Oh, en dan al die mooie foto's van modellen (die stiekem op een laag krukje staan onder de jurk) die er fantastisch uitzien.
Ik ben heel benieuwd hoe mijn blog er op 31-12-2015 voor staat en hoe het gaat evalueren.
Ik hou hardlopen nog geen vijf minuten vol. Dan moet ik ook wel zeggen dat ik een conditie van niets heb, maar het ook niet leuk vind, dus ik werk er ook niet echt aan.
jurkjes! Denk dat ik naast mijn nagellak collectie, de jurken van Steps ook wel een verzameling mag noemen
. Maar dat zijn gewoon draagbare jurkjes al dan net wat chiquer dan normaal. Voor de bruiloft heb ik dit:
...
. Dus als jullie heeeeel toevallig iets tegenkomen
... 
. Maar vind 'm te lang. Ben eigenlijk op zoek naar zoiets. Deze is perfect alleen in maat 42 verzuip ik 3 keer.
! Enne... Tis Yvon