Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:37

Damn, vind Catrice wel een fijn merk! Heb nog eentje uit de luxury nudes collectie gehaald, maar wat droogt het snel!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:46

Hoe zijn de kwastjes uit de Luxury lijn? Kun je eens een foto maken. Als het goed is hebben ze nieuwe kwastjes, die oude waren draken van kwastjes.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:51

Afbeelding
Ik vind deze toch aardig dik nog.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:53

Dat ziet er wel wat beter uit dan het oude kwastje. Ik ben benieuwd.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:00

Hmm geen idee hoe die oude waren :o

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:13

Nayomie schreef:
Hmm geen idee hoe die oude waren :o

Op z'n oud hollansch gezegd gewoon poedersuiker. Ik denk dat Yv dat wel kan beamen. :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:31

@Tazzey: dus JIJ bent "zo'n persoon"... die gewoon talent heeft! _-:(

O ik krijg helemaal de kriebels van de beschrijvingen van de 3-4-5-Free. Bv Dibuthyl Phthalate (DBP) dat zit in speelgoed als weekmaker. In sommige 2e hands winkels doen ze om die reden niet aan speelgoed recyclen. Teveel kans dat er dat soort rommel in zit. Er wonen hier heel veel Chinezen. Iemand vertelde mij ook dat grote merken speelgoed er 2 lijnen op na houden één lijn zonder die akelige stoffen, die voor verkoop in Europa is bedoeld en 1 voor de rest van de wereld. Krijg gelijk de kriebels over Opi.

Handige lijst, ik (als leek) kan geen aanvullingen verzinnen)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:00

Sorry :o

DBP is echt troep, onvoorstelbaar dat het in bijvoorbeeld China gewoon gebruikt mag worden in kinderspeelgoed...

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:31

Dibutyl (zonder h!, ook in het Engels!) ftalaat (phthalate is Engels) is inderdaad smerige rommel.
Enne, toluene is Engels, tolueen is gewoon de Nederlandse benaming.
Daarnaast staan er een aantal -d/t foutjes in je post, Tazzey. Zo heb je een keer staan "een topcoat beschermd" en "een thermolak veranderd van kleur".

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 22:33

HippoLogic schreef:
@Marleen: je vlog wil niet spelen vanaf je blog. Misschien ligt het aan deze kant, maar ik wilde het toch even melden. Ik klik nu op vieuw on YT en dan is het geen probleem.

Huh wat vreemd! Ik zal eens gaan kijken of het bij mij ook zo is...

Edit: heb in Incognito even gekeken maar beide vlogs doen het gewoon op mijn blog... Heb er ook niet meer mensen over gehoord!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:05

Bernette, thanks ik heb het stuk gemaakt laat op de avond dus niet meer helemaal erbij.

Marleen, bij mij doet hij het ook.

Ik heb vandaag swatches van Orly Push the Limit op mijn blog. Gave kleur maar ik had hem feller verwacht.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:16

Handig, dat ABC trouwens! Ik heb er toch weer aardig wat van geleerd! :D

Ik heb vandaag een stukje wat wat buiten mijn gewone onderwerpen ligt, maar had ineens zo'n zin iets over sporten te schrijven. :+ Getting fit, feeling incredible

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 15:46

...

Ouwetje uit het stof getrokken

Echt Inge, ik ben zo jaloers op al jouw sportieve acitiviteiten! Ik sleep me met moeite van de auto naar de bank 's avonds momenteel. En ik wéét dat het goed is om dan nog even een wandeling te maken oid, maar kan me er gewoon echt niet toezetten. Nu zijn mijn werkdagen ook wel extreem (tussen 12 en 15u per dag :z ) op het moment, maar toch.. Als ik zo lees, begint het te kriebelen. Als ik straks in de auto zit, ben ik uitgeput :')

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 17:14

Al die nagelakjes wordt er hebberig van haha.

En Inge je bent echt goed bezig! Ik train voor de Dam tot Dam en sport verder ook nog 2 a 3 keer in de sportschool dus ik herken het gevoel wel. Mijn doel: fit that weddingdress haha.

Verder schreef ik weer eens een blogpost. Ditmaal over mijn onverwachte bezoek aan Lowlands volgende week. =D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 17:22

Over trouwjurken gesproken.. Ik heb in sept een bruiloft, gister mn jurk binnen en damn... Dat is wennen... Echt niet mijn ding _O-. Zitten 2 onderrokken onder enzo :'). Maar ach.. Alles voor hun leuke dag <3

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 17:25

Hee!

Mag ik me hier ook melden?
Ik heb gisteren mijn site + eerste 2 blogs online gezet, even kijken hoef het loopt en of ik er echt mee verder wil maar ik denk het wel :j
De site is: levenmetlyme.weebly.com

Ik ben heel origineel in titels (helemaal niet :+ ) dus die omschrijft meteen wat ik doe; schrijven over hoe het is om te leven met Lyme/een chronische ziekte. Maar ik wil er wel graag ook gewoon iets positiefs van maken en het zo ook leuk houden om te lezen dus ik schrijf ook gewoon over leuke dingen zoals concerten, mijn dieren etc.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:44

Hihi, dankjulliewel! Ik ben zelf stiekem ook wel trots op mijn sportiviteit tegenwoordig. :D
Maar met van die lange werkdagen snap ik heel goed dat je dan niet meer zo veel zin hebt om ook nog te sporten, pfoe!

Haha, geen fan van (trouw)jurken, Yv? Het heeft toch altijd wel wat vind ik hoor, al is het niet zo practisch...

En welkom Melody! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:49

Ik ga me hier ook melden, want ik ga proberen het bloggen vol te houden. (Goed, waarschijnlijk geef ik het na een maand al op, maar wie het niet probeert...)

Mijn blog is: http://angelingreek.blogspot.nl/

En @Melody7, ik herken het probleem met titels heel erg :+ Net zoals mijn blognaam, die slaat ook nergens op! XD

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:50

Welkom meiden!!

Ik mis sporten echt heel erg. |(

Yv, je bent geen fan van jurkjes? Ik vind het juist wel fijn.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:58

@Inge: leuk! Harstikke sportief! Sporten/bewegen is echt goed voor een mens.
Ik wandel/jog nu elke dag 3 km, ook als ik geen zin heb. Het is niet zo ver, maar een voldoende stuk. Er zit 86 m hoogte verschil in, 1,5 km berg af en dan 1,5 behoorlijk berg op. Soms heb ik geen zin, maar dan helpt mijn man me te gaan. Fijn is dat. Soms heb je een duwtje in de rug nodig. Laatst een weekend een sportieve dag gehad met 13 km. Dat is dan wel te doen.

Trouwjurken, ik vond het wel een uitdaging om te shoppen. Ik wilde een jurk met A-lijn wat helemaal niet in de mode was in 2009. :roll: Toch gelukt. Het mog ook geen topless, eh.. strapless jurk zijn (te veel aan de onderzijde, te weinig jurk aan de bovenkant voor mijn gevoel). Oh, en dan al die mooie foto's van modellen (die stiekem op een laag krukje staan onder de jurk) die er fantastisch uitzien.

Welkom melody.

Nog 5 views en mijn blog haalt het streepje van de 10.000 views (voor dit jaar). Helemaal niet slecht al zeg ik het zelf. *\o/* Ik ben heel benieuwd hoe mijn blog er op 31-12-2015 voor staat en hoe het gaat evalueren.

Welkom sillebil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 19:03

Oef, jullie klinken allemaal erg sportief in vergelijking met mij. :+ Ik hou hardlopen nog geen vijf minuten vol. Dan moet ik ook wel zeggen dat ik een conditie van niets heb, maar het ook niet leuk vind, dus ik werk er ook niet echt aan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 19:27

Gaaf hoor Hippo!

Jaaaaawel, i <3 jurkjes! Denk dat ik naast mijn nagellak collectie, de jurken van Steps ook wel een verzameling mag noemen :=. Maar dat zijn gewoon draagbare jurkjes al dan net wat chiquer dan normaal. Voor de bruiloft heb ik dit:

Afbeelding

En dat is toch wel even anders dan normaal.. 2 onderrokken eronder enzo :=...
Ben alleen nog naarstig op zoek naar een leuk wit jasje voor erboven. Heb een flinke plaat op mn rug en dat vind ik niet zo gepast tijdens de bruiloft zelf. Voor 's avonds maakt het me niet zoveel uit. Wil alleen een korte jasje met ronde hals, wit. En dat is nu natuurlijk met de herfstcollectie al overal volop nergens meer te vinden _O-. Dus als jullie heeeeel toevallig iets tegenkomen O:) ...

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 19:42

Oh maar dat is wel echt een heel erg leuk jurkje Yvette!

En ik heb echt heel erg mazzel met het trouwjurken seizoen, want heel toevallig is vintage en kant helemaal hip en hot en laat dat nou net mijn cup of tea zijn. Ik ga het eerste weekend van September passen. Reuze spannend!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:28

Maar die is superleuk, Yv! Ik kwam gisteren trouwens net dit jasje tegen, misschien is dat iets? http://www.zara.com/nl/nl/dames/jacks/b ... 73651.html

Sandra, wandelen is inderdaad ook heel goed, zeker als er zo'n hoogteverschil in zit! Lijkt me heerlijk, in zo'n land lekker even een stukje te kunnen lopen elke dag.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:43

Ja ik vind 'm wel leuk hoor, maar... Anders _O-

Oh die is wel mooi wit :)). Maar vind 'm te lang. Ben eigenlijk op zoek naar zoiets. Deze is perfect alleen in maat 42 verzuip ik 3 keer.

Afbeelding

En ze hebben nu een soortgelijke, nieuwe, maar die is meteen 89 euro -O-

Spannend hoor Rianca ^&+ ! Enne... Tis Yvon :P :D