Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:29

[quote="Donna89"]Half 11 vind ik ook echt niet kunnen hoor! Ik lig dan meestal ook al plat.
Wacht dacht je als je licht slapende jonge kinderen hebt, echt not done!
Moet inderdaad een eind tijd op komen. Dan moet ie maar sneller werken!
quote]

22.30 uur bezorgen is idd wel erg laat maar het heeft natuurlijk ook wel met de tijd van het jaar te maken, in december is het topdrukte, om dan neer te zetten dat iemand dan maar sneller moet werken is wel heel erg kort door de bocht, hij komt nl echt niet om 22.30 uur aan de deur vanwege zijn langzame tempo, denk dat hij ook liever was gaan bankhangen.

upendo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:05

Pff..

Ik heb een fantasieprijsverkoper. Tijdje geleden een bod gedaan van 15 euro voor een tweedehands halstertje met een nieuwprijs van 25 euro.

Kreeg ik al een mail.. hij stond te koop voor 35 maar mocht dan wel weg voor 28,50. Kreeg ik zojuist nog een mail of ik nog interesse had. Ja, voor 20 inclusief.

'Haha daar koop je een Divoza halster voor, geen Eskadron.'

Nou meid, ik hoef je halster niet meer als je zo'n toon aanslaat..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:07

Eskadron is toch maar 20,- nieuw ofzo :') ?

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:08

Celiien schreef:
Eskadron is toch maar 20,- nieuw ofzo :') ?

Uit mn hoofd zijn ze nu zelfs in de aanbieding bij Divoza. :P

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:11

_O- die durft :')

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:14

Ff gecheckt de goedkoopste (in de aanbieding) 17,95 de duurste 35,50 bij divoza

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:15

Ik word zo ontzettend moe van alle mensen die zeggen dat ze mijn marktplaats-ding voor veel minder dan mijn vraagprijs in de winkel kunnen halen...
Ik heb ondertussen al vier of vijf mails gehad, met de mededeling dat het daar en daar toch veel goedkoper is dan in mijn advertentie.

Allereerst: Nee, het is daar niet goedkoper, want ze bieden iets anders aan wat er alleen op lijkt, en ten tweede dan gaan ze het daar toch lekker halen?

Ik móest echt even mijn frustraties kwijt... _-:(

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:16

upendo schreef:
Pff..

Ik heb een fantasieprijsverkoper. Tijdje geleden een bod gedaan van 15 euro voor een tweedehands halstertje met een nieuwprijs van 25 euro.

Kreeg ik al een mail.. hij stond te koop voor 35 maar mocht dan wel weg voor 28,50. Kreeg ik zojuist nog een mail of ik nog interesse had. Ja, voor 20 inclusief.

'Haha daar koop je een Divoza halster voor, geen Eskadron.'

Nou meid, ik hoef je halster niet meer als je zo'n toon aanslaat..

Ik zou haar echt een mailtje sturen met een Eskadron halster van Divoza.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:17

Het nare is alleen dat ik echt dat stomme halster wil, iets met setjes enzo.. collectie van een paar jaar terug.Maar dat weet ze want ik had een tijd geleden een gevraagd advertentie geplaatst voor dat halster. Dus ze herkent me nog waarschijnlijk..

Het is een classic sports halster dus 24.95 nieuw.. :=

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:18

Wolkje schreef:
Ik word zo ontzettend moe van alle mensen die zeggen dat ze mijn marktplaats-ding voor veel minder dan mijn vraagprijs in de winkel kunnen halen...
Ik heb ondertussen al vier of vijf mails gehad, met de mededeling dat het daar en daar toch veel goedkoper is dan in mijn advertentie.

Allereerst: Nee, het is daar niet goedkoper, want ze bieden iets anders aan wat er alleen op lijkt, en ten tweede dan gaan ze het daar toch lekker halen?

Krijg ik ook wel eens.

Ik: dan gaat u het toch lekker daar halen, even goede vrienden.
Zij/hij: maar u kunt toch ook in prijs zakken.

Ik: Tja, wat niet kan is nog nooit gebeurd :evaw:

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:19

Wolkje schreef:

Herkenbaar.. Had ik dus ook op facebook.. Maar uiteindelijk heb ik een dag later het spul wel verkocht voor mijn vraagprijs.. Je had de grijns op mijn hoofd moeten zien. :D

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:21

upendo schreef:
Het nare is alleen dat ik echt dat stomme halster wil, iets met setjes enzo.. collectie van een paar jaar terug.Maar dat weet ze want ik had een tijd geleden een gevraagd advertentie geplaatst voor dat halster. Dus ze herkent me nog waarschijnlijk..

Het is een classic sports halster dus 24.95 nieuw.. :=

Maar ja als hij heel gewild is dan is de originele verkoopprijs toch niet altijd hetzelfde als dat hij nu 'waard' is toch. Dingen kunnen toch meer waard worden? Wat niet wil zeggen dat het bij jou het geval is, geen idee hoe gewild die dingen zijn :Y) .

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:34

Hij is niet heel zeldzaam.. Er staat nu een versie met bont op voor 25 euro dus dat is het niet..

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:37

Hmm weer iets verdachts. Iemand heeft mijn foto van mijn set gebruikt bij een advertentie van Eurostar. Diegene is 1 dag actief. Heb Marktplaats maar even getipt. Dalijk wordt ik gekoppeld aan oplichtingspraktijken.
Misschien is het een eerlijke verkoper maar dan kunnen er ook eigen foto's worden gemaakt.

Edit: advertentie is er al af..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:52

Fijn dat MP er zo snel actie op heeft ondernomen!
Vind dat echt een achteruitgang van het nieuwe MP! Ze hadden juist daarvoor aangepast dat iemand anders je foto er niet meer vanaf kon halen!! Echt geen idee waarom ze dat weer teruggedraaid hebben!?

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:54

Kentaro schreef:
Vind dat echt een achteruitgang van het nieuwe MP! Ze hadden juist daarvoor aangepast dat iemand anders je foto er niet meer vanaf kon halen!! Echt geen idee waarom ze dat weer teruggedraaid hebben!?

Ja die foto stond niet op marktplaats(van mij) maar hier op bokt. Waarschijnlijk via Google gevonden. En als het een eerlijke verkoper is, vind ik het nog niet zo'n drama maar dat weet je nooit zeker met iemand die zo kort actief is. Gewoon het zekere voor het onzekere.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:56

Kentaro schreef:

Bij het vorige MP kon dat ook hoor, gewoon met de knop PrintScreen. Als mensen je foto willen pakken doen ze dat toch wel.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:58

o dat kan natuurlijk ook nog :P
Dan weet hij/zij in het ieder geval gelijk voor de volgende keer dat het niet zo werkt.....

krisha, bedoel je langer terug of nog resent!! Want in het verleden kon je zo plakken en knippen met andermansfoto, maar dat is toen veranderd. Die manier lukte toen ook niet meer. printscreen heb ik geen idee hoe en of dat nog werkte :P

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:00

Beide. Copy-paste wilde toen inderdaad niet meer, maar PrintScreen is gewoon een knop op je toetsenbord en daar kan MP vrij weinig tegen doen. Het is alleen wat omslachtiger :P

Er staat nu een zadel op de BM met alleen een foto van zadel met zadelhoes eromheen. Die zal wel helemaal ondersteboven gespamd worden met vragen om betere foto's denk ik zo.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:16

Ik zou er dan al vanuit gaan dat er iets met het zadel zou zijn, anders plaats je niet alleen zo'n foto....

Dat wist ik niet, dat het ook anders kon! maar ik ben dan ook totaal niet handig op computers.... :o

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 15:49

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 16:14

Ik vind het altijd leuk als er iets verkocht is, maar ik ben echt veels te lui... ik wil mijn fiets verkopen en moet een foto maken. Het ding staat beneden in de hal, moet alleen even buiten gezet worden en een kiekje maken, géén zin... :D Zoals er dus rare kopers zijn, zijn er ook rare verkopers :+

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 16:29

Kirsha schreef:
Kentaro schreef:

Bij het vorige MP kon dat ook hoor, gewoon met de knop PrintScreen. Als mensen je foto willen pakken doen ze dat toch wel.

Mp doet alleen iets als je een melding inbreuk stuurt per fax. Die van mij gaat er mbt de verkoper van het brocante ledikantje volgende week uit. Heb haar nu meerdere keren de kans gegeven mijn foto te verwijderen maar blijkbaar is het haar waard een verwijderd account te krijgen. Ik vind het prima, hoe ze het wil kan ze het krijgen.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 16:57

staroo schreef:
Donna89 schreef:
Half 11 vind ik ook echt niet kunnen hoor! Ik lig dan meestal ook al plat.
Wacht dacht je als je licht slapende jonge kinderen hebt, echt not done!
Moet inderdaad een eind tijd op komen. Dan moet ie maar sneller werken!
quote]

22.30 uur bezorgen is idd wel erg laat maar het heeft natuurlijk ook wel met de tijd van het jaar te maken, in december is het topdrukte, om dan neer te zetten dat iemand dan maar sneller moet werken is wel heel erg kort door de bocht, hij komt nl echt niet om 22.30 uur aan de deur vanwege zijn langzame tempo, denk dat hij ook liever was gaan bankhangen.

Nee dat begrijp ik, maar kom dan de volgende dag terug..

Maar zeg ik dat hij harder moet werken??

Ik ben er absoluut NIET van gediend namelijk, dan haal ik liever het pakket op bij de post nl.
Doe er iig geen zaken meer mee :n

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 18:33

GamblersCup schreef:
Ik vind het altijd leuk als er iets verkocht is, maar ik ben echt veels te lui... ik wil mijn fiets verkopen en moet een foto maken. Het ding staat beneden in de hal, moet alleen even buiten gezet worden en een kiekje maken, géén zin... :D Zoals er dus rare kopers zijn, zijn er ook rare verkopers :+

Herkenbaar, ik heb dat ook altijd :=

Tyrcanol, ik weet toevallig dat PostNL niet het type werkgever is dat het pikt als je op eigen houtje zegt 'ik doe het morgen wel'. Dus een andere dag terugkomen is helaas niet zo makkelijk als het lijkt :(