Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Pff..
Ik heb een fantasieprijsverkoper. Tijdje geleden een bod gedaan van 15 euro voor een tweedehands halstertje met een nieuwprijs van 25 euro.
Kreeg ik al een mail.. hij stond te koop voor 35 maar mocht dan wel weg voor 28,50. Kreeg ik zojuist nog een mail of ik nog interesse had. Ja, voor 20 inclusief.
'Haha daar koop je een Divoza halster voor, geen Eskadron.'
Nou meid, ik hoef je halster niet meer als je zo'n toon aanslaat..
Wolkje schreef:Ik word zo ontzettend moe van alle mensen die zeggen dat ze mijn marktplaats-ding voor veel minder dan mijn vraagprijs in de winkel kunnen halen...
Ik heb ondertussen al vier of vijf mails gehad, met de mededeling dat het daar en daar toch veel goedkoper is dan in mijn advertentie.
Allereerst: Nee, het is daar niet goedkoper, want ze bieden iets anders aan wat er alleen op lijkt, en ten tweede dan gaan ze het daar toch lekker halen?
Ik móest echt even mijn frustraties kwijt...
Wolkje schreef:Ik word zo ontzettend moe van alle mensen die zeggen dat ze mijn marktplaats-ding voor veel minder dan mijn vraagprijs in de winkel kunnen halen...
Ik heb ondertussen al vier of vijf mails gehad, met de mededeling dat het daar en daar toch veel goedkoper is dan in mijn advertentie.
Allereerst: Nee, het is daar niet goedkoper, want ze bieden iets anders aan wat er alleen op lijkt, en ten tweede dan gaan ze het daar toch lekker halen?
Ik móest echt even mijn frustraties kwijt...
upendo schreef:Het nare is alleen dat ik echt dat stomme halster wil, iets met setjes enzo.. collectie van een paar jaar terug.Maar dat weet ze want ik had een tijd geleden een gevraagd advertentie geplaatst voor dat halster. Dus ze herkent me nog waarschijnlijk..
Het is een classic sports halster dus 24.95 nieuw..
Kentaro schreef:Fijn dat MP er zo snel actie op heeft ondernomen!
Vind dat echt een achteruitgang van het nieuwe MP! Ze hadden juist daarvoor aangepast dat iemand anders je foto er niet meer vanaf kon halen!! Echt geen idee waarom ze dat weer teruggedraaid hebben!?
Kentaro schreef:Fijn dat MP er zo snel actie op heeft ondernomen!
Vind dat echt een achteruitgang van het nieuwe MP! Ze hadden juist daarvoor aangepast dat iemand anders je foto er niet meer vanaf kon halen!! Echt geen idee waarom ze dat weer teruggedraaid hebben!?
Kirsha schreef:Kentaro schreef:Fijn dat MP er zo snel actie op heeft ondernomen!
Bij het vorige MP kon dat ook hoor, gewoon met de knop PrintScreen. Als mensen je foto willen pakken doen ze dat toch wel.
staroo schreef:Donna89 schreef:Half 11 vind ik ook echt niet kunnen hoor! Ik lig dan meestal ook al plat.
Wacht dacht je als je licht slapende jonge kinderen hebt, echt not done!
Moet inderdaad een eind tijd op komen. Dan moet ie maar sneller werken!
quote]
22.30 uur bezorgen is idd wel erg laat maar het heeft natuurlijk ook wel met de tijd van het jaar te maken, in december is het topdrukte, om dan neer te zetten dat iemand dan maar sneller moet werken is wel heel erg kort door de bocht, hij komt nl echt niet om 22.30 uur aan de deur vanwege zijn langzame tempo, denk dat hij ook liever was gaan bankhangen.
GamblersCup schreef:Ik vind het altijd leuk als er iets verkocht is, maar ik ben echt veels te lui... ik wil mijn fiets verkopen en moet een foto maken. Het ding staat beneden in de hal, moet alleen even buiten gezet worden en een kiekje maken, géén zin...Zoals er dus rare kopers zijn, zijn er ook rare verkopers