Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirrietje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 15:59

De huizenmarkt :x

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 16:04

Britta31 schreef:
Heeft de da de kat niet in beslag genomen?

Volgens mij kan dat niet.
Dat gaat via de AID geloof ik.

Die kunnen na goedkeuring van RVO geloof ik een dier in beslag nemen. Een DA kan wel een melding doen denk ik.

Dit weet ik overigens niet zeker hoor.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 16:07

Ik heb wekenlang niet goed kunnen eten vanwege aften en ontstekingen in mn mond. Sinds vandaag eindelijk over, gelijk een doos met 4 donus opgegeten vandaag :') Nu ben ik misselijk.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 16:21

Tancreda4 schreef:
Eapy schreef:
Gisteren op werk kwam er een kat binnen die er verschrikkelijk uitzag. Mager, super slechte vacht, z’n bekkie rook je in de kamer ernaast, ogen zagen er verschrikkelijk uit, onder de vlooien, had een raar gezwel rond z’n schouder… kon z’n bekkie niet meer sluiten, geen idee waarom… ik vond het zo verschrikkelijk zielig.

Dus de dierenarts zegt goh. We kunnen hier van alles aan doen, maar ik denk dat het wel een beetje einde is… zegt de eigenaar doodleuk ‘oh ja hoor daar denken we al zo’n 2 jaar over na. Maareehhhh kan het over 2 weken? Want mijn partner zit in België, vandaar.’

Serieus?

Giftig word ik hiervan. Wat ontzettend zielig dat t diertje al 2 jaar moet lijden en dat het maar zo is gelaten.... en dan bij de keuze ook alleen nog aan jezelf denken. In zo'n geval verdiend het baasje een spuitje en het diertje nog even een hoop liefde en een goed afscheid.... te triest dit.

Super duf. Blijf maar gapen en kan zo im slaap vallen.... *gaap*

Ik heb zo'n type kat dus ooit eens bij ik zoek baas van de dierenbescherming gezien. Snap niet dat zo'n asiel dat zelf niet oplost en zo'n beestje uit zijn lijden verlost. :n

Collega zat hier net met zo'n zuigsnoepje in haar mond, zo vreselijk irritant.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 16:34

Liep 45 minuten uit in t ziekenhuis

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 16:36

Iets te snel lopen klagen dat de ICT afdeling altijd dingen terug naar ons kaatst, maar het bleek ook echt iets te zijn wat we zelf op konden lossen. Oeps :Y)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 17:00

Foaly schreef:
Een gratis CAL (crochet along) die gister zou beginnen maar ik heb nog geen mail met het eerste deel van het patroon gehad en de blogposts waarin ze zouden komen staan ook nog niet online. Niet dat ik nu onmiddellijk en direct wilde beginnen, maar ik keek er wel naar uit om alvast het patroon te kunnen zien.

Klagen helpt, de eerste vier delen staan online *\o/*

Klaag: ik krijg van de instructies van twee delen nu al een error :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 17:31

Een uur te vroeg bij de tandarts met mijn vader.We hadden nog een afspraak dus we konden niet wachten.Volgende week opnieuw.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 18:36

Lief dat jullie allemaal zo meeleven met mijn ergernis, ik werd er ook erg boos van. Er zijn stappen ondernomen en het beestje wordt morgen ingeslapen. Het mocht met sterke pijnstillers naar huis en partner is eerder teruggekomen van de reis om afscheid te nemen. Denk dat de ernst van de situatie niet helemaal duidelijk was, maar nu gelukkig wel.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 18:51

gezeik altijd met eten.. ze lusten niets zeggen ze. Maar wel de hele tijd zeuren dat ze honger hebben. je kan echt beter huisdieren hebben dan kinderen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 18:53

Dierenarts had ook weinig nuttigs in te brengen. Ze heeft een spuit gekregen voor de misselijkheid en eentje voor de buikloop. Ik heb haar nog niet aan het eten gekregen dus heb ze nu naar mijn moeder gebracht in de hoop dat een andere context aanzet tot eten.

Ik heb er een zwaar hoofd in dat ik donderdag op vakantie kan en dat is gewoon k*t.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 19:10

Jiske die over mij en de bank heen kotst.

Bijna ging ik ook kotsen

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 19:12

Rennie fijn dat het weer werkt.
Ik vind het nog steeds wel een garantieding

Arme kat wordt gelukkig ingeslapen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 20:13

ergens ben ik heel gelukkig met hoe ik genees van piercings, want een week later heb ik helemaal geen last meer van zwelling of irritatie rond mijn helix, en het doet ook geen pijn meer. alleen ik vervel echt enorm :') Er komen echt geen kleine stukken los vel van mijn oor af nu. Zo ging het ook al met mijn septum, mijn hele neus ging toen vervellen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 20:17

Polarize schreef:
ergens ben ik heel gelukkig met hoe ik genees van piercings, want een week later heb ik helemaal geen last meer van zwelling of irritatie rond mijn helix, en het doet ook geen pijn meer. alleen ik vervel echt enorm :') Er komen echt geen kleine stukken los vel van mijn oor af nu. Zo ging het ook al met mijn septum, mijn hele neus ging toen vervellen.

Jammer van het vervellen, maar fijn dat het toch zo snel geneest.
Zelf ook totaal geen last gehad van mijn piercing, heel bijzonder. En ben er nog steeds superblij mee :))

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 20:18

Heb je geen allergie van het schoonmaakspul?

Vind het toch wel een heftige reactie

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 20:19

Eapy schreef:
Lief dat jullie allemaal zo meeleven met mijn ergernis, ik werd er ook erg boos van. Er zijn stappen ondernomen en het beestje wordt morgen ingeslapen. Het mocht met sterke pijnstillers naar huis en partner is eerder teruggekomen van de reis om afscheid te nemen. Denk dat de ernst van de situatie niet helemaal duidelijk was, maar nu gelukkig wel.

Ik had iets getypt, maar wijselijk weer weggehaald. :x
Blij dat het diertje morgen uit zijn lijden verlost mag worden.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 20:21

Training ging poedersuiker, hond was vervelend en flink door mijn rug gegaan tijdens het slepen van pakken zaagsel.

Topdag!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 20:26

Marocje schreef:
Polarize schreef:

Jammer van het vervellen, maar fijn dat het toch zo snel geneest.
Zelf ook totaal geen last gehad van mijn piercing, heel bijzonder. En ben er nog steeds superblij mee :))

Ja het is ook heel apart, rond de piercing zelf is er niks, maar alles daar buiten vervelt.
Ben wel heel blij dat het geen pijn meer doet, je hoort toch wel vaak dat mensen met een helix ervaren dat die nog wel maanden pijnlijk kan blijven.

DuoPenotti, ik denk dat het gewoon een aparte reactie van mijn huid is op een wond/piercing. Piercing zelf is implant grade titanium, en ik gebruik een zoutoplossing voor het schoonmaken. Er is ook geen irritatie of wat dan ook bij de stukken die vervellen, er komen gewoon echt flinke schilvers dode huid vanaf. Als ik een wondje heb gebeurt dat ook al snel bij mij, dan gaat de hele huid er omheen vervellen. Ben net een slang :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 20:38

Eapy schreef:

Gelukkig.... arm diertje.

Doet mij denken aan een kat die in het asiel waar ik toen werkte was binnengekomen. Van de straat geplukt door de dierenambulance. Mager, verrotte tanden, en er scheelde echt een hoop aan. Uitgedroogd etc. Dus eerste hulp was gegeven. De eigenaar werd gevonden en die was pissig om alle kosten 'want dat was niet nodig, hij was gewoon oud'. Ik weet nu niet meer of hij uiteindelijk alles heeft betaald of de kat heeft laten zitten. Maat daar werd ik ook echt heel naar en verdrietig van....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 20:59

Steken op een hele vervelende plek :+ En stoot ik ook nog de bovenkant van mijn voet tegen een kast aan. Voordeel was dat dat nog meer zeer deed en ik werd afgeleid van het andere.

Oh en hoe dom mensen reageren op een nieuwsartikel. Er is in de provincie een huisdier aangetroffen met hondsdolheid en ingeslapen. Blijkbaar hebben mensen niet door hoe ernstig rabiës is voor dieren en mensen want ik lees vooral dat mensen het onzin vinden dat de omgeving wordt gewaarschuwd. Verloop van rabiës bij mensen is niet echt iets om te lachen of te bagatelliseren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 21:07

Mijn buurman op de moestuin. Op zich super lieve man. Maar hij is dus begonnen met het slopen van het kippenhok. Het moet toch gebeuren, maar met mijn gezondheid kom dat even niet lekker uit.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 21:16

Net op zwemles, krijgt dochter een briefje mee: as zondag proefzwemmen en week erop afzwemmen.
‘Uhhhh, zondag is ze er helemaal niet?’
-‘tja.’

Echt hoor, waarom zo kort van tevoren? Meteen haar vader maar op de hoogte gebracht en hopelijk kan die met haar ernaartoe..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 21:29

Hier in de buurt neuzen mannen in plasticcontainers, opzoek naar statiegeld/flessen. Mijn vriend betrapte ze op onze oprit, ik voel me er helemaal rot door. Onprettig en bang dat ze ons bespieden. :=.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 22:23

luuntje schreef:
Rennie fijn dat het weer werkt.
Ik vind het nog steeds wel een garantieding

Arme kat wordt gelukkig ingeslapen.

Ja ben het met je eens hoor, maar ik krijg te horen dat dat dus schijnbaar niet zo was. Het is een loodgieter waar ik via mijn vve bij ben gekomen en meerdere keren al gebruikt heb, ook voor mijn nieuwe keuken voorbereiden etc. Maar vind het bizar dat een product na 6 maanden amper gebruikt te zijn (want verwarming gaat niet aan) stuk lijkt te zijn. Wat nou de oorzaak was dat die niet meer uit ging, geen idee, en ook niet waarom die het nu opeens weer wel doet :+