Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Eapy schreef:Gisteren op werk kwam er een kat binnen die er verschrikkelijk uitzag. Mager, super slechte vacht, z’n bekkie rook je in de kamer ernaast, ogen zagen er verschrikkelijk uit, onder de vlooien, had een raar gezwel rond z’n schouder… kon z’n bekkie niet meer sluiten, geen idee waarom… ik vond het zo verschrikkelijk zielig.
Dus de dierenarts zegt goh. We kunnen hier van alles aan doen, maar ik denk dat het wel een beetje einde is… zegt de eigenaar doodleuk ‘oh ja hoor daar denken we al zo’n 2 jaar over na. Maareehhhh kan het over 2 weken? Want mijn partner zit in België, vandaar.’
Serieus?
Giftig word ik hiervan. Wat ontzettend zielig dat t diertje al 2 jaar moet lijden en dat het maar zo is gelaten.... en dan bij de keuze ook alleen nog aan jezelf denken. In zo'n geval verdiend het baasje een spuitje en het diertje nog even een hoop liefde en een goed afscheid.... te triest dit.
Super duf. Blijf maar gapen en kan zo im slaap vallen.... *gaap*
Foaly schreef:Een gratis CAL (crochet along) die gister zou beginnen maar ik heb nog geen mail met het eerste deel van het patroon gehad en de blogposts waarin ze zouden komen staan ook nog niet online. Niet dat ik nu onmiddellijk en direct wilde beginnen, maar ik keek er wel naar uit om alvast het patroon te kunnen zien.
Polarize schreef:ergens ben ik heel gelukkig met hoe ik genees van piercings, want een week later heb ik helemaal geen last meer van zwelling of irritatie rond mijn helix, en het doet ook geen pijn meer. alleen ik vervel echt enormEr komen echt geen kleine stukken los vel van mijn oor af nu. Zo ging het ook al met mijn septum, mijn hele neus ging toen vervellen.
Eapy schreef:Lief dat jullie allemaal zo meeleven met mijn ergernis, ik werd er ook erg boos van. Er zijn stappen ondernomen en het beestje wordt morgen ingeslapen. Het mocht met sterke pijnstillers naar huis en partner is eerder teruggekomen van de reis om afscheid te nemen. Denk dat de ernst van de situatie niet helemaal duidelijk was, maar nu gelukkig wel.
Marocje schreef:Polarize schreef:ergens ben ik heel gelukkig met hoe ik genees van piercings, want een week later heb ik helemaal geen last meer van zwelling of irritatie rond mijn helix, en het doet ook geen pijn meer. alleen ik vervel echt enormEr komen echt geen kleine stukken los vel van mijn oor af nu. Zo ging het ook al met mijn septum, mijn hele neus ging toen vervellen.
Jammer van het vervellen, maar fijn dat het toch zo snel geneest.
Zelf ook totaal geen last gehad van mijn piercing, heel bijzonder. En ben er nog steeds superblij mee
Eapy schreef:Lief dat jullie allemaal zo meeleven met mijn ergernis, ik werd er ook erg boos van. Er zijn stappen ondernomen en het beestje wordt morgen ingeslapen. Het mocht met sterke pijnstillers naar huis en partner is eerder teruggekomen van de reis om afscheid te nemen. Denk dat de ernst van de situatie niet helemaal duidelijk was, maar nu gelukkig wel.
luuntje schreef:Rennie fijn dat het weer werkt.
Ik vind het nog steeds wel een garantieding
Arme kat wordt gelukkig ingeslapen.