Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 23:35

Urbanus schreef:
Bij de AIVD bijvoorbeeld. Of achter de bar bij het clubhuis van de plaatselijke extreem rechtse organisatie. Of als deelnemer van Miss Holland.

Maar ik wil zo graag bij dat extremisten clubhuis :(

Mkango oh zeker maar het lijkt toch zo belachelijk veel gedoe om door allerlei bureaucratische hoepels te moeten springen :')

Ik heb geen enkel bewijs dat ik de taal machtig ben enz, zou een volledig inburgeringsexamen moeten doen := Plus ik ben verplicht om afstand te doen van mijn oorspronkelijke nationaliteit, nou dat is pas lekker makkelijk :+

Ik zou zeggen pak je kans en kom maar op met al die huwelijksaanzoeken *\%/*

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 23:38

Dat ik geld zou gaan moeten lenen om m'n eigen huis te kunnen verkopen.
Keuringen van bodem,elektrische installatie,asbest,energieverbruik,
isolatie,...
Kost duizenden euro's.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 23:54

Bijna gewurgd vandaag... :\

Spoiler:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 00:56

Loop al een uur te worstelen op een video-overvang en het wil maar niet lukken. -O-

black_kelpie schreef:
Bijna gewurgd vandaag... :

Spoiler:
[ [url=m/wRFDJn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar... dat snoetje! <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 01:07

Wat een lief bekkie! <3

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 01:59

De kat die een rat gevangen had, deze op ging zitten eten op de overloop (ik sliep) vervolgens kon mijn vriend het kopje opruimen. 5 minuten later heeft ze alles naast mijn bed uitgekotst. :r

Ik ben 5 jaar d.a.assistente geweest dus ik kan écht veel hebben maar hier moest ik wel even bij kokhalzen. Het stonk ZO erg. :r

Nu de kat naar buiten gebonjourt en het kattenluikje op slot. Morgen krijgt ze een belletje om.

Brrrrrr.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 07:13

Oververmoeid en overprikkeld wakker worden voor werkdag 2. Plus zeikende regen.

Gelukkig is het wel leuk als ik er eenmaal ben. :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 07:15

Ging het werken wel gisteren, marlinde? En hoe doet jouw lichaam het? En vriend?

SpikkelFire schreef:
Ja opzich wel, alleen weer zelfde pees (wel andere plek) als 3 jaar geleden. Dus ja, hoelang gaat die pees nog mee..? -O-

3 jaar is wel een lange tijd ertussen he? Ik snap je gevoel helemaal, wij hadden er ook een paar achter elkaar. Wel allemaal andere pees of zelfs ander been. En gelukkig of helaas wel precies te achterhalen waardoor het kwam. Maar die onzekerheid is vreselijk. Ik duim voor jullie!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 07:17

Merlen schreef:
isolatie,...
Kost duizenden euro's.

Heb je niet de mogelijkheid om nieuwbouw te kopen?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 07:32

MyWishMax schreef:
Ging het werken wel gisteren, marlinde? En hoe doet jouw lichaam het? En vriend?

SpikkelFire schreef:
Ja opzich wel, alleen weer zelfde pees (wel andere plek) als 3 jaar geleden. Dus ja, hoelang gaat die pees nog mee..? -O-

3 jaar is wel een lange tijd ertussen he? Ik snap je gevoel helemaal, wij hadden er ook een paar achter elkaar. Wel allemaal andere pees of zelfs ander been. En gelukkig of helaas wel precies te achterhalen waardoor het kwam. Maar die onzekerheid is vreselijk. Ik duim voor jullie!

Dat is zo, al die tijd was de pees mooi rustig. Dank je wel! Eerst maar hier weer van herstellen en dan zien we wel weer. En anders toch een veulen erin :))

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 07:35

Heftige duizelaanval. Alles draait en het enige wat het draagbaar maakt is liggen op mijn zij. Uiteraard nu ook misselijk van het draaien. En ook niet een beetje draaien, maar zo draaien alsof je even 10 rondjes om je eigen as hebt gedraaid zo snel als je kan. Echt holy oliebol. Heb het nog niet eerder zo heftig gehad

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 07:45

De teckel had in huis gescheten vanmorgen ;(. Ik weet dat ie t niet bewust doet, maar ik word daar echt zó naar van.

Als de jongens dood zijn komen er voorlopig ook geen honden weer. Pfffrt.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 07:58

chanicha schreef:
Merlen schreef:
isolatie,...
Kost duizenden euro's.

Heb je niet de mogelijkheid om nieuwbouw te kopen?

Dat heeft daar niks mee te maken. Als je in BE een huis wilt verkopen dan moet er een elektra keuring zijn, een EPC attest en een asbestattest. Deze 3 samen kom je wel op 1000 euro kosten uit. Bodemrapporten worden normaal gratis opgevraagd bij de gemeente en geopunt.

Kan je niet beter een makelaar onder de arm nemen? Die regelen alles en dan moet je enkel het noodzakelijke betalen zoals die 3 voorbeelden. De makelaar werkt dan op commissie en daar zitten ook de fotos en advertenties evt in. Zo heb ik dat gedaan bij mijn vorig huis, plus al het geregel dat je dan niet moet doen met notaris, bezichtigen, alle papieren in orde brengen etc. Je gaat gewoon, zet je handtekening en daarna nog eens bij de notaris en klaar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 08:45

Dat de nieuwe neusspray dus je rijvaardigheid beïnvloed. Nu hopen dat het werkt. Maar bijholten zijn gigantisch ontstoken wat dus zorg voor een ontsteking/irritatie op de bovenste luchtwegen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 09:02

Verbaasd, nee verbijsterd en zo verschrikkelijk boos en gekwetst. Onvoorstelbaar wat voor onzin mensen uit kunnen kramen :n Zo vastgeroest in hun wereldbeeld.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 09:23

Sollicitatie op ministens een uur rijden. Zie daar tegenop -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 09:30

Berdien schreef:
Verbaasd, nee verbijsterd en zo verschrikkelijk boos en gekwetst. Onvoorstelbaar wat voor onzin mensen uit kunnen kramen :n Zo vastgeroest in hun wereldbeeld.

Oh echt, dat is zo rot. En je kan er helemaal niets mee. Weerwoord geven lost niets op, maakt het alleen maar erger. Het is een loopgraven oorlog, ze zijn ingegraven in hun schuttersputje.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 09:35

De neusspray is smerig.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 09:36

Klopt, ga ik ook niet doen. Win je niks mee, verlies je alleen maar meer. Enige wat ik kan doen is ze uitsluiten uit ons leven. En dat is best pijnlijk, aangezien het familie is.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 09:48

Chronische KNO ontsteking, daarvoor antibiotica kuur gekregen maar die antibiotica maakt me zieker dan dat ik al ben -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-23 09:48

Berdien schreef:
Klopt, ga ik ook niet doen. Win je niks mee, verlies je alleen maar meer. Enige wat ik kan doen is ze uitsluiten uit ons leven. En dat is best pijnlijk, aangezien het familie is.

Hè, wat ontzettend vervelend. Veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 09:49

Berdien schreef:

Ik weet hoe je je voelt :(:) is super poedersuiker zeker met familie, maar soms wel beter. Veel sterkte en wijsheid.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 09:52

Berdien schreef:

Wat rot, zeg! Sterkte...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 09:59

Bedankt allemaal :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 10:54

Ik erger me aan m'n vriend. Hij krijgt morgen de sleutel van z'n nieuwe huis en ik ga hem morgen ook gelijk helpen maar hij vergeet weer te communiceren waaronder vergeten t reageren op appjes maar hem kennende durf ik te wedden dat als ik daar morgen heen ga dat hij de helft aan belangrijke dingen is vergeten. Ik ben zelf net verhuisd en hij heeft het een week geleden pas te horen gekregen maar hij is soms ook zo heerlijk eigenwijs dat hij denkt dat hij het allemaal zelf wel weet en dan dus alsnog de helft vergeet...