Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 22:22

Mkango schreef:
Lekke band doordat het hier barst van de potholes. :roll:
Bij nadere inspectie blijkt er ook een forse deuk in de velg te zitten en kan ik dus op zoek naar een gloednieuw wiel. Thanks, Essex County Council. :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 22:25

Firefly289 schreef:
De steeds terugkerende drang om een andere studie te gaan doen in een hele andere richting. Waarom wil ik in de zorg werken? Kan soms oprecht niet zeggen of ik het leuk vind.
Maar nu nog weer 3 jaar een andere studie? nu kan ik daarnaast wel werken (een diploma heb ik al), maar doodeng idee alles zo om gooien.

Zou fijn zijn als iemand je zekerheid kan geven dat als je een bepaalde keuze maakt dit de juiste is.

Wat vindt je de voor en nadelen van in de zorg werken?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 22:26

Essex wegen zijn drama. Ik vond het sowieso een heel arm deel van het land. Bejaarden die 's avonds nog achter de supermarkt kassa zitten, dat soort toestanden. Niet bepaald de leuke cottage dorpjes die ons hier voorgespiegeld worden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 22:27

Dag 2 van kattenbak-wacht. Ze houdt het gewoon al 12 uur op ^) Maar uiteindelijk moet en zal ze plassen. En dan hopelijk wel in de kattenbak :=

Oh en dit. 5,5 jaar oud en wederom dik in de groei. Met 1.65m en 800 kilo vind ik het wel mooi geweest ^)

Afbeelding

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 22:30

MyWishMax schreef:
Kana schreef:
1 van mijn meest gebruikte websites is offline gehaald. ;(

Mijne ook, hebben we het over dezelfde? := want dan heb je kans dat hij over paar weken weer terug komt.

Die van mij ook, nu ben ik erg benieuwd of we het allemaal over dezelfde hebben. :')
Heb gelukkig wel een redelijk alternatief gevonden.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 22:35

Berdien, ik heb een kater die bekend is met blaasproblemen. Van dit plast ie gegarandeerd.

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 22:40

Poes drinkt genoeg hoor! :j Daar ligt het echt niet aan. Ze wil gewoon niet op die korrels plassen. Zijn van die speciale plastic balletjes zodat je de urine op kunt vangen voor onderzoek.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 22:52

Marcella schreef:
Telpeva schreef:
Na een kwartiertje bijkomen heb ik toch kunnen eten, het was net even too much info _O-
Geniet van je kip, diervriendelijker scharrelvlees kan denk ik niet :)

Kip liep nog gewoon lekker buiten in de modder. Was wel even een minpuntje die modder poten. :')

Binnen 5 minuten was ze er al niet meer.

Zat nu te denken heb nu een hanenpoot op. Zou hij hebben kukelen dat de mensen zijn gaan klagen. :+

Misschien verlatingsangst? Elke keer als jij naar de moestuin bent, dan kukelt je vriezer, dat is waarom je het zelf niet hoort :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 23:13

Berdien schreef:
Dag 2 van kattenbak-wacht. Ze houdt het gewoon al 12 uur op ^) Maar uiteindelijk moet en zal ze plassen. En dan hopelijk wel in de kattenbak :=

Oh en dit. 5,5 jaar oud en wederom dik in de groei. Met 1.65m en 800 kilo vind ik het wel mooi geweest ^)

[ [url=m/RrV0C1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe gaat het nu met hem na de koliek?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 23:14

Zou dat het zijn. Heb nog een paar haan kuikens van dit jaar erin, maar die deden nog geen kukelen. Misschien vanwege de volwassen haan. :')

De 3 barney's hebben mijn volwassen haan ook op zijn rug gekregen. Ging er ook nog een bovenop zitten.

Had wel iemand die ze even bij krieltjes wou zetten, maar even gevraagd hoe graag ze haar krieltjes wilde houden. Is echt een bitchen club.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 07-11-22 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 23:15

Ben nu alweer klaar met ziek zijn, verveel me maar te moe om echt iets te doen

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 23:47

dat aangespannen ITP echt een soort digitaal siberie is. Zou wel wat meer actie mogen zijn daar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 00:11

Mijn vorige werk krijgt toch een lading karma over zich heen , gaat veel mis daar.

Ze zien alleen niet dat ze het zelf veroorzaken. Komt erop neer dat ik dit al een jaar roep maar niemand luisterde.

En wie niet luisteren wil....

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 00:15

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 00:20

Onhandige dingen geappt terwijl ik aangeschoten was / het gewoon super naar m'n zin had en mee ging met de flow, nu wel een beetje jammer :') stomme drank.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 00:30

CynthiaV schreef:
[***] schreef:
https://www.metronieuws.nl/entertainmen ... st-kanker/

Kan zij het gewoon houden bij model zijn ofzo en verder haar mond houden.

Wauw, als je denkt dat ze niet nog dommer kan zijn. Wat een asociaal mormel is ze toch _-:(

Ondanks dat zij totaal de weg ergens in 2020 is kwijtgeraakt.

Ik lees het plaatje wat ze post meer van buiten zijn en bewegen is gezond en helpt om ziektes mogelijk tegen te gaan. Alleen wordt het als waarheid opgenomen dat het een ziekte volledig tegenhoudt. Deze ziekte is zo onvoorspelbaar al rook of drink je nooit en sport je elke dag het kan je zo overkomen.

Wat mij meer stoort aan haar is dat ze heel actief die grote complot aanhanger steunt die nog meer van dit soort geneuzel de wereld in helpt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 01:24

Dat stomme vuurwerk , ik heb opeens geen internet meer dus ik denk oh ligt vast aan mijn telefoon. Opeens schiet mij te binnen dat de hond er nog wel eens bij kan hebben gezeten. Als ze schrikt heeft ze een rare tik om in het hoekje waar het wifikastje staat de boel te slopen. Omdat het met stroom gaat ben ik een beetje bang dat ze een keer een beste schok krijgt. Er staat zelfs al een klein tafeltje voor.

Ik naar beneden en ja hoor een kabeltje los. Weer naar boven en na nog geen 5 seconden hoor ik haar weer daar bezig ( ik slaap erboven). Weer naar beneden en de schuifdeuren dicht geknoopt , oud papier neergelegd en alles opgeruimd wat ze kan slopen.

Weer naar boven gaat ze aan die deur krabben die ik net vast heb gemaakt wat nog meer lawaai maakte. Klonk het hele huis door.

Ze ligt nu bij mijn moeder....

En dat allemaal omdat een paar stront mensen het nodig vinden om hun vuurwerk het hele jaar door dag in dag uit af te steken. Bedankt maar weer...

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 06:00

Pff, sinds wij bezig zijn met iets super tofs maar waar enorm veel bij komt kijken slaap ik niet meer nadat 1 van de kinderen rond 5u uit bed komt.... zwaar vermoeiend, want we zijn nu s avonds ook enorm druk...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 07:25

Ik lig al een halfuur uit te stellen om uit bed te gaan en te rijden voor het werk. Veel te koud :brr:

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 07:45

Vrouwtje van wie ik wat heb gekocht op Vinted heeft er een week over gedaan om het op de post te doen. Omdat ik eens voor de goedkope optie heb gekozen is verwachte leverdatum tussen 15 en 20 november.

Vinted is heel leuk maar ik word een beetje lauw van die verzendkosten steeds.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 07:47

CynthiaV schreef:
[***] schreef:
https://www.metronieuws.nl/entertainmen ... st-kanker/

Kan zij het gewoon houden bij model zijn ofzo en verder haar mond houden.

Wauw, als je denkt dat ze niet nog dommer kan zijn. Wat een asociaal mormel is ze toch _-:(

Hoewel ik absoluut geen fan van Doutzen ben en 9 vd 10 keer met mn ogen rol als er iets over haar voorbij komt, vind ik deze post dan weer niet heel heftig ofzo.

Wellicht lees ik 'm anders dan anderen, maar heb een beetje het idee dat mensen er nu boos om worden vanwege degene die het post.

En ja, in mijn familie komt/kwam de ziekte ook voor. Dus ik kan me voorstellen wat een impact dit op je heeft.

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 07:57

Mensen die vrijwillig een vacinatie halen. Vervolgens alleen maar klagen over hun zere arm.

Collega meld zich zelfs ziek, ze is ook zo zielig

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 07:59

Schuur_ schreef:
Vrouwtje van wie ik wat heb gekocht op Vinted heeft er een week over gedaan om het op de post te doen. Omdat ik eens voor de goedkope optie heb gekozen is verwachte leverdatum tussen 15 en 20 november.

Vinted is heel leuk maar ik word een beetje lauw van die verzendkosten steeds.

Oh ja vreselijk. Heb het als ik verkoop. Zie ik een onbekend verzendpunt die op onmogelijke tijden open is wat niet te regelen valt ivm fulltime baan.

En ben al eens naar 3 dorpen gereden en blijkt dat al die winkels ermee gestopt zijn wat niet op google staat. Mensen aan andere kant denken ook wat duurt het lang en ik maar zoeken naar een inleverpunt die open is.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 08:10

In het donker opstaan, wat heb ik toch een moeite met wakker worden en ik slaap wel genoeg.

En de verbouwing hier thuis. Het is voor het goede doel, maar ben er toch wel flink klaar mee, zeker omdat mijn vader in de avond ook nog verder sloopt en ik niet echt goed mijn rust kan pakken. Over 2 tot 3 weken is het klaar, dus even doorbijten. Maar fijn is anders.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 08:11

LuckyLuna schreef:
Mensen die vrijwillig een vacinatie halen. Vervolgens alleen maar klagen over hun zere arm.

Collega meld zich zelfs ziek, ze is ook zo zielig

Net als mensen die vrijwillig zwanger worden en dan klagen dat ze ziek / zwak / misselijk zijn. :roll:

Ik erger me er aan dat mijn vriend nu ook thuiswerken door corona en dan zitten we de hele week met z’n tweetjes opgesloten in huis. :=