Zonnetje81 schreef:Iedereen heeft zijn eigen situatie. Ik ben ook totaal niet flexibel met mijn dieren. Nog minder dan met kinderen want bij mij gaan ze niet naar een ex dat je even je handen vrij hebt. Het is echt elke dag, ik kan niet ergens anders gaan slapen, een keer ja bij hoge uitzondering...niet dat ik er blij van zou worden, maar zeker niet elke week een vaste dag laat staan een weekend.
Daardoor haak ik op alle profielen af waarin staat dat ze van reizen houden.
En officieel samenwonen zie ik met de huidige woningmarkt ook niet zitten. Het idee dat je relatie bij je woont en dat het niet loopt maar hij niet weg kan want er is geen huis te vinden zou een horror idee zijn. Ik ben ook niet een persoon die iemand 'op straat zet'. Ik noem het realistisch.
Dus dan wordt de spoeling ook dun en dat vind ik prima. Loopt toevallig mister right guy in de buurt, prima, zo niet, ook prima, ik vermaak mezelf wel.
Ik heb het zelfde.
Had ook in mijn profiel gezet dat iemand die niks met honden heeft sowieso geen match zou zijn.
Reizen met een camper of iets vind ik leuk, waarbij ze lekker mee kunnen. Dat is wel anders reizen met niet de luxe van een hotel, stand vakanties hou ik niet van. Dus ook ik laat die reis liefhebbers links liggen.
En ik vermeld vrij snel dat ik in mijn huisje blijft wonen dat ik niet uitsluit ooit weg te gaan maar dan meer in the middle of nowhere evt het buitenland. Is geen must maar ik ga niet richting een stad en dus als het op samenwonen aankomt stel ik mijn huis beschikbaar. Hypotheek vrij. Aan het bos en toch slechts 10 minuten van Den Bosch en Oss en 25min van Eindhoven. Dus een fijne plek in de natuur met alle voorzieningen toch dichtbij.
Ik had ook staan wil geen kinderen. Maar toch nu met iemand aan dagen die een dochter heeft. Ik heb er niet zoveel moeite mee als iemand zelf grote kinderen heeft. Dit meisje is 9 en dus nog wel echt een kindje en er is co ouderschap en dat maakt het wel lastiger en zal echt gekeken moeten worden of wij onze weg gaan vinden want we kunnen elkaar beperkt zien. Doordeweeks gaat hij vaak tussen 20:30 en 21:30 slapen en ik eet vaak pas om 20:00 dat is ook een ding denk. Daar merken we nu nog weinig van behalve dat ik het weet maar als het ooit tot samenwonen komt kan dat ook een ding zijn. Ik werk in blokken ivm mijn hondjes dus ben tussendoor thuis maar ook wel dat ik na 15 weer weg ga voor werk en dan dus pas laat eet en nog iets ga kijken en ook nog een rondje met de hondjes doe. Dat is compleet anders dan wat hij doet. Werk van 07:00-15:00.