Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:48

Tuurlijk. Vind je wel je weg in, en vind dat in zon eerste periode geen probleem. Maar jaren doen is intensief natuurlijk. Uiteindelijk kunnen kids ook betrokken worden dus dat scheelt maar toch vraagt het veel als je beiden echt een leven hebt op 1 plek.

Fijn dat je ex dat wel doet. Ik ben ook flexibel richting ex maar andersom is dat toch vrij beperkt. Zelfs bruiloften of een concert maanden van te voren is gedoe :') En andersom blijft ik flexibel want hoe meer mn zoontje bij mij is hoe fijner ik dat vind.

Dus als het zo eens loopt prima maar vind het zonde om daarvoor uren te swipen waarbij 95% gewoon toch al niet matcht. Jouw aanbod is in jou regio natuurlijk sowieso al beperkt ook.

palousa_boy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:49

:') ik kan het bijna nieteens beperkt noemen :')
Dat wat er dan is rookt :x of heeft ook kinderen. Ik hoef er nou niet echt kinderen bij te hebben en een roker hoef ik ook niet eigenlijk ;)

Ik probeer met plannen idd ook wel rekening te houden met de kinderen maar soms loopt dat wat anders dan je in je hoofd had. Weken dat ze bij mij zijn of bij m'n ex hebben we al eens om gewisseld maar dan loopt de planning daarna ineens weer anders dus dat is niet perse makkelijker want dan kom je later weer niet uit.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:00

Iedereen heeft zijn eigen situatie. Ik ben ook totaal niet flexibel met mijn dieren. Nog minder dan met kinderen want bij mij gaan ze niet naar een ex dat je even je handen vrij hebt. Het is echt elke dag, ik kan niet ergens anders gaan slapen, een keer ja bij hoge uitzondering...niet dat ik er blij van zou worden, maar zeker niet elke week een vaste dag laat staan een weekend.

Daardoor haak ik op alle profielen af waarin staat dat ze van reizen houden.

En officieel samenwonen zie ik met de huidige woningmarkt ook niet zitten. Het idee dat je relatie bij je woont en dat het niet loopt maar hij niet weg kan want er is geen huis te vinden zou een horror idee zijn. Ik ben ook niet een persoon die iemand 'op straat zet'. Ik noem het realistisch.

Dus dan wordt de spoeling ook dun en dat vind ik prima. Loopt toevallig mister right guy in de buurt, prima, zo niet, ook prima, ik vermaak mezelf wel.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op Gisteren, 09:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:02

Tja, ik dacht dat het sowieso niet te doen was, wilde het zelf iig niet: een relatie en zeker geen langere afstand.

Maar inmiddels 2 jaar jaar verder en nog elke dag helemaal verliefd. We zien elkaar elk weekend, soms plak ik er een dagje aan vast.

Het is 2 uur reizen, ivm kinderen zal samenwonen er niet inzitten. We hebben dus ieder ons eigen leven en dat werkt echt prima. Maar had ik dit vantevoren bedacht? Nope. Was echt uitgesloten.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:57

Zonnetje81 schreef:
Iedereen heeft zijn eigen situatie. Ik ben ook totaal niet flexibel met mijn dieren. Nog minder dan met kinderen want bij mij gaan ze niet naar een ex dat je even je handen vrij hebt. Het is echt elke dag, ik kan niet ergens anders gaan slapen, een keer ja bij hoge uitzondering...niet dat ik er blij van zou worden, maar zeker niet elke week een vaste dag laat staan een weekend.

Daardoor haak ik op alle profielen af waarin staat dat ze van reizen houden.

En officieel samenwonen zie ik met de huidige woningmarkt ook niet zitten. Het idee dat je relatie bij je woont en dat het niet loopt maar hij niet weg kan want er is geen huis te vinden zou een horror idee zijn. Ik ben ook niet een persoon die iemand 'op straat zet'. Ik noem het realistisch.

Dus dan wordt de spoeling ook dun en dat vind ik prima. Loopt toevallig mister right guy in de buurt, prima, zo niet, ook prima, ik vermaak mezelf wel.

Ik heb het zelfde.
Had ook in mijn profiel gezet dat iemand die niks met honden heeft sowieso geen match zou zijn.

Reizen met een camper of iets vind ik leuk, waarbij ze lekker mee kunnen. Dat is wel anders reizen met niet de luxe van een hotel, stand vakanties hou ik niet van. Dus ook ik laat die reis liefhebbers links liggen.

En ik vermeld vrij snel dat ik in mijn huisje blijft wonen dat ik niet uitsluit ooit weg te gaan maar dan meer in the middle of nowhere evt het buitenland. Is geen must maar ik ga niet richting een stad en dus als het op samenwonen aankomt stel ik mijn huis beschikbaar. Hypotheek vrij. Aan het bos en toch slechts 10 minuten van Den Bosch en Oss en 25min van Eindhoven. Dus een fijne plek in de natuur met alle voorzieningen toch dichtbij.

Ik had ook staan wil geen kinderen. Maar toch nu met iemand aan dagen die een dochter heeft. Ik heb er niet zoveel moeite mee als iemand zelf grote kinderen heeft. Dit meisje is 9 en dus nog wel echt een kindje en er is co ouderschap en dat maakt het wel lastiger en zal echt gekeken moeten worden of wij onze weg gaan vinden want we kunnen elkaar beperkt zien. Doordeweeks gaat hij vaak tussen 20:30 en 21:30 slapen en ik eet vaak pas om 20:00 dat is ook een ding denk. Daar merken we nu nog weinig van behalve dat ik het weet maar als het ooit tot samenwonen komt kan dat ook een ding zijn. Ik werk in blokken ivm mijn hondjes dus ben tussendoor thuis maar ook wel dat ik na 15 weer weg ga voor werk en dan dus pas laat eet en nog iets ga kijken en ook nog een rondje met de hondjes doe. Dat is compleet anders dan wat hij doet. Werk van 07:00-15:00.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:08

Ja wat dat betreft zit ik ook gewoon vast aan mn huis met alle dieren, de kinderen en ook nog een soort van mn ex omdat ik het voor de kinderen gewoon super belangrijk vind dat ze gewoon opgroeien met beide ouders, ookal leven die niet meer onder 1 dak.

Maar wat jullie zeggen, iedereen heeft zn eigen situatie en zoekt daar een passende partner bij.
Ik zeg altijd wel dat ik best zou willen verhuizen maar dat ik mn boerderij een beetje lastig mee kan nemen :+
Verder ben ik gewoon open en eerlijk over de situatie hier, waar iemand eventueel aan begint en dat filtert eigenlijk al dik 90% eruit :+
Had bij mn foto's ook gewoon bewust een foto met mn honden en paarden bijvoorbeeld, als iemand daar al niks mee heeft dan scheelt dat weer een match die nergens over gaat :+

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:24

anvt_xx schreef:
Wat een super leuke wending dit! Dat het een leuk weekend mag worden :D

Ik heb gemerkt dat bij de eerste date dat de man meestal wilt betalen. Ik geef altijd wel aan dat ik wil meebetalen en dat hij een tikkie mag sturen. Ongeacht wat de uitkomst is.
Bij vervolg dates wisselt het. Ik vindt splitten zo’n gedoe. Ik geef dan altijd wel aan dat ik dan de date betaal.

Hier rustig aan en we geven het de tijd. Ook wel lekker dat er geen druk op staat.

Oh, zeg maar voordat je vertrekt voor de date geef je het alvast aan zeg maar?
Ik vind het niet erg dat de ene keer hij en dan andere keer ik betaal. Maar ik bedoel vooral hoe zeg je dat dan het beste. Pak ik gewoon de bon, of even overleggen. Zo zeg maar. Maar ik heb al heel veel nuttige tips gekregen hier, heel fijn!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:31

Als de rekening komt pakt meestal de man em. De ene keer zeg ik het meteen en de andere keer app ik erna van stuur maar tikkie.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:40

Meestal bespreek je na afloop wel hoe je het beide ervaren hebt en of je nog eens wil afspreken. Dan kun je zeggen dat jij de volgende date betaald. Of juist van ik wil het hierbij laten. Stuur je straks een tikkie?

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:50

capopjekop schreef:
Meestal bespreek je na afloop wel hoe je het beide ervaren hebt en of je nog eens wil afspreken. Dan kun je zeggen dat jij de volgende date betaald. Of juist van ik wil het hierbij laten. Stuur je straks een tikkie?

Ja, dat is ook een goed idee inderdaad.

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:50

Indiana79 schreef:
anvt_xx schreef:
Wat een super leuke wending dit! Dat het een leuk weekend mag worden :D

Ik heb gemerkt dat bij de eerste date dat de man meestal wilt betalen. Ik geef altijd wel aan dat ik wil meebetalen en dat hij een tikkie mag sturen. Ongeacht wat de uitkomst is.
Bij vervolg dates wisselt het. Ik vindt splitten zo’n gedoe. Ik geef dan altijd wel aan dat ik dan de date betaal.

Hier rustig aan en we geven het de tijd. Ook wel lekker dat er geen druk op staat.

Oh, zeg maar voordat je vertrekt voor de date geef je het alvast aan zeg maar?
Ik vind het niet erg dat de ene keer hij en dan andere keer ik betaal. Maar ik bedoel vooral hoe zeg je dat dan het beste. Pak ik gewoon de bon, of even overleggen. Zo zeg maar. Maar ik heb al heel veel nuttige tips gekregen hier, heel fijn!

Mn date betaald altijd. Ik bied altijd aan om te splitten. Tegenwoordig zeg ik dat ik naar de wc ga, en betaal ondertussen alvast (een deel van) de rekenkening aan de bar.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:51

Ik had de eerste date zo iets van ok jij mag betalen maar volgende keer betaal ik. En de volgende keer zei ik meteen Nee ik betaal lol.