Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Te warm aangekleed![]()
Er stond dat het maar 18 graden zou worden, het voelt veel warmer
Rytir schreef:Mijn parkeerplek op het werk is opeens stop gezet, dus mag ik lekker aan de straat parkeren a 4,80 per uur... Ov is geen optie (5 kwartier tot 1,5 uur enkele reis). Gelukkig heb ik een fantastische leidinggevende die nu uitzoekt hoe dit terug gedraaid kan worden.
Appeltje_1 schreef:Zebrastreep schreef:
Zaterdag pas. Welk weerbericht heb je gekeken ? Vandaag en morgen wordt echt heel warm.
[ [url=m/vim6b1.png]Afbeelding[/url] ]
Suliko schreef:Appeltje_1 schreef:
[ [url=m/vim6b1.png]Afbeelding[/url] ]
Oh dit is wel handig om te weten, ik moet vanavond in Den Haag zijn en ging er vanuit dat het er even warm zou zijn als hier in Utrecht waar het 25 graden is![]()
Ik erger me ook aan dit vieze en wisselende plakweer! Het ene moment is alles te warm en dan opeens toch weer frisjes. Vannacht nog een laken gepakt omdat de deken veel te warm was om onder te liggen en een stomme mug die me niet met rust wilde laten om half 5 s’ochtends. Uiteindelijk weer in slaap gevallen, begonnen om half 7 de bouwvakkers aan de overkant terwijl mijn wakker half 8 ging.
Appeltje_1 schreef:Suliko schreef:
Oh dit is wel handig om te weten, ik moet vanavond in Den Haag zijn en ging er vanuit dat het er even warm zou zijn als hier in Utrecht waar het 25 graden is![]()
Ik erger me ook aan dit vieze en wisselende plakweer! Het ene moment is alles te warm en dan opeens toch weer frisjes. Vannacht nog een laken gepakt omdat de deken veel te warm was om onder te liggen en een stomme mug die me niet met rust wilde laten om half 5 s’ochtends. Uiteindelijk weer in slaap gevallen, begonnen om half 7 de bouwvakkers aan de overkant terwijl mijn wakker half 8 ging.
Maar het is er dus wel gewoon warm :’) Ik denk dat een lange broek en t-shirt het beste is nu