Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik ben blij dat het corona topic aan het doodbloeden is, maar ik ben bang dat we van de ene crisis in de andere vallen. Nog even en we stevenen na 2 jaar coronacrisis zo door een oorlogscrisis in.
DuoPenotti schreef:Waar ik vw- werk doe ook.
Maar daar begrijp ik dat wel.
Die beslissen 2 weken na de carnaval wat te doen.
SusanH schreef:Ik bedoel iets anders.ik bedoel dat hij de angst en chaos die er al heerste gebruikt om nog meer angst en chaos te creëren en meteen toe te slaan nu de pandemie op zijn eind lijkt.
Huertecilla schreef:SusanH schreef:Ik bedoel iets anders.ik bedoel dat hij de angst en chaos die er al heerste gebruikt om nog meer angst en chaos te creëren en meteen toe te slaan nu de pandemie op zijn eind lijkt.
Onrust is afleiding en vast een factor waardoor Rusland heeft kunnen plannen met minder aandacht van de rest. Verder is de publike opinie nu murw.
De berichtgeving over deze overval echter is tja heb er geen goede naam voor. Uit elk perspectief. Zoals ik al eerder opmerkte zijn ´we´ sinds 1980 continue in oorlog in verschillende landen, eigenlijk het hele midden oosten t/m afghanistan.
Dat ´rampen´ een sleutelrol hebben in de economie sinds WO2 is geen geheim ook al wordt het niet belicht.
Onrust geeft schommelingen, investeringskansen, megawinsten, een trendbreuk in overheidsmacht en een trendbreuk in inflatie. Covid is/was een ´perfect´voorbeeld.
Terug naar Covid.
Zoon is terug van UNi voor een lang weekeinde. Kuchen, hoofdpijn en verhoging. We zijn kerngezond en zelfs gevaccineerd dus niets bezorgd. Wel een leuke, vind ík, test. Net zelftests gehaald. Ben benieuwd of hij positief test en hoe ik en zijn moeder over een paar dagen testen.
Zoonlief kan mooi de paarden/dieren verzorgen morgenochtend dus volledige vrijheid: Het is vrijdag, weekeinde en wij gaan uit. Geen prikpas meer, dansen zonder masker. Ben murw van alle rampgezever. De covid statusreportage was deze week ineens van vijf keer zoveel herstelden als nieuwe besmettingen naar twee keer zoveel besmettingen dan herstelden. Zonder aanvullende ´info´. Sorry, maar ik geloof het sonds herfst 2020 al niet meer. Bekijk het maar. Deze maand íets eerder op dan het geld dus over de balk ermee.