Cer schreef:Daarom gaf ik aan dat je soms zelf een beetje moet nadenken..
Wij hadden ook wat mensen die niet begrepen hoe quarantaine werkte maar die zaten zelf een beetje suf te lezen

En bij twijfel t meest veilige doen denk?
Ggd medewerkers verkopen ook bsn nummers (of wat was het ookalweer) en qr testen.. wat ik al zei, Pipo’s zitten overal ..
Horeca sluiting, dat is dan weer iets wat ik niet begrijp. En dat politici geen QR code hoeven te tonen, dat snap ik ook niet. En zo nog wel meer ja

We hebben gezien tijdens de eerste “intelligente” lockdown hoe goed men in staat is logisch na te denken….
Achterom schreef:Ik ben het met je eens, maar dat is puur op basis van mijn eigen ervaring.
Op mijn werk zijn er veel vragen (zorg), bij mijn vrijwilligerswerk ook.
Men begrijpt de regels écht niet meer, er wordt iets tijdens een persconferentie gezegd (of op twitter gemikt), maar vervolgens bijna een week later is het nog nergens doorgevoerd en geeft de GGD nog steeds adviezen die in tegenspraak zijn met hetgeen genoemd is.
Op mijn werk willen mensen over het algemeen de regels volgen (want we werken in de zorg met een kwetsbare doelgroep die we niet willen besmetten), maar wordt dat op deze manier wel erg ingewikkeld gemaakt.
En blijkbaar is het heel normaal dat mijn collega's dan maar moeten liegen tegen de GGD, zodat ze de nodige test krijgen, dat is toch de wereld op z'n kop?
Dit dus