Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 21:57

Teamleider die loop te pushen dat ik meer uren moet gaat werken. Zou aan de ene kant wel willen, maar ben niet zonder reden opgenomen in doelgroep register.

Eerst maar afwachten hoe ik volgende week 9 uur werken gaat redden. :=

Woensdag trouwens nog bij ha geweest betreffende het ADHD opmerking van de sociale dienst. Conclusie wegens mijn medische geschiedenis mag ik traject wel in, maar krijg geen medicijnen. Beter gezegd had het dus weinig nut volgens ha.

tirzasarah10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 22:24

Ik ben de ijsblokjes houder kwijt en ik heb hem morgen nodig om savonds sushi te maken. Is gewoon handiger met zo een ding, ergens is hij mar waar. Ze zijn niet duur dus wil hem wel nieuw kopen maar het is winter en dan is het in ene moeilijk haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 22:25

Feestje bij de buren ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 22:29

Morgen ga ik voor een week naar mijn vader voor kerst en omdat ik nog wat dingen moet regelen. Er is nu alweer zoveel stress en gezeik dat ik niet eens meer wil...

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 22:42

[***] schreef:
Morgen ga ik voor een week naar mijn vader voor kerst en omdat ik nog wat dingen moet regelen. Er is nu alweer zoveel stress en gezeik dat ik niet eens meer wil...

Jezelf afvragen of het het waard is.... en wanneer krijg je meer gezeik, als je niet gaat, als je maar een dag gaat of als je daar een week bent.... en vanuit daar een keuze maken.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 22:51

Marcella schreef:
Teamleider die loop te pushen dat ik meer uren moet gaat werken. Zou aan de ene kant wel willen, maar ben niet zonder reden opgenomen in doelgroep register.

Woensdag trouwens nog bij ha geweest betreffende het ADHD opmerking van de sociale dienst. Conclusie wegens mijn medische geschiedenis mag ik traject wel in, maar krijg geen medicijnen. Beter gezegd had het dus weinig nut volgens ha.

Niet om het een of ander hoor, maar het ADHD traject heeft ook zin als je geen medicatie wil gebruiken. Er zijn vele andere dingen hulpmiddelen die ook besproken worden en die je ook "aangeleerd" worden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 22:52

MarlindeRooz schreef:
Feestje bij de buren ;(

Hier ook. Dezelfde buur die vorige week nog agressief appte dat mensen het moeten aankondigen als ze een feestje houden in dit complex. Dat is ze blijkbaar zelf even vergeten. Mijn wekker gaat morgen om 5.00 uur, hopelijk maken ze het niet te laat :=

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 22:55

luuntje schreef:
Daantjuh ik duim voor je broer dat de operatie door zal gaan.

Gedoe om afspraken te maken om moeder en stiefvader een boosterprik te kunnen laten halen.
Het is gelukt. Ik heb 2 uitjes in het vooruitzicht.

Thanks. Tot nu toe lijkt het door te gaan. Hij is in ieder geval de belangrijkste op de afdeling. Dus tenzij er vannacht gekke dingen gebeuren gaat het door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 23:10

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 23:21

M_D_H schreef:
Marcella schreef:

Niet om het een of ander hoor, maar het ADHD traject heeft ook zin als je geen medicatie wil gebruiken. Er zijn vele andere dingen hulpmiddelen die ook besproken worden en die je ook "aangeleerd" worden :j

Precies! Ik heb mezelf over de jaren heen al getraind om op andere manieren met mijn ADHD omgegaan en kan het meestal hiermee redden. Soms kan het juist helpen met mijn studie, zeker als ik mijn hyperfocus op een project kan zetten! Er zijn ook momenten dat ik knettergek wordt van mijn hoofd maar liever dat dan gezombificeerd worden door ADHD medicatie.

Medicatie is helaas niet voor iedereen weggelegd en dat moet ook iedereen voor zichzelf ervaren. Ik had het fijn gevonden als ik er met een pilletje vanaf was geweest maar mijn ervaring was zoals mensen een “bad trip” met drugs omschrijven. Hierdoor ook nooit drugs gebruikt omdat ik na die ervaring met concerta en ritalin nooit meer een pil durfde te pakken. :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 23:25

M_D_H schreef:

Dit heeft niet te maken dat ik geen medicijnen wil, maar niet ga krijgen van ha. ;) Vermoed dat het ook te maken heeft met dat ik niet reageer op AB zoals een normaal mens zou doen (niet dus).

Daarbij weet ik niet goed waar ik de tijd en energie vandaan moet halen. Heb ook nog een moestuin om te spitten. Wat al op 'top snelheid' gaat (misschien dat ik het red om volgend jaar maart klaar te zijn). :+

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 23:51

Aan het feit dat de boiler hier weer eens is uitgeslagen en het water steeds kouder wordt al we net lekker staan te douchen en vriendlief m ook niet aan krijgt zoals zo vaak. Rot systeem. Gelukkig zit de verwarming apart ervan.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 00:07

Net in het donker met mijn hoofdlampje op tegen de kruiwagen aan gelopen in de stal.Auw.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 00:14

daantjuhhh schreef:
luuntje schreef:

Gedoe om afspraken te maken om moeder en stiefvader een boosterprik te kunnen laten halen.

Thanks. Tot nu toe lijkt het door te gaan. Hij is in ieder geval de belangrijkste op de afdeling. Dus tenzij er vannacht gekke dingen gebeuren gaat het door.

Succes voor hem morgen!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 00:14

Klote knie, gisteren was ik gewoon aan het stofzuigen, wilde me omdraaien en om de 1 of andere domme reden verdraai ik m'n knie.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 05:05

Team no sleep ^)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 08:24

daantjuhhh schreef:
luuntje schreef:

Ik heb heel hard geduimd dat alles goed is gegaan en de operatie door ging.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 08:27

daantjuhhh schreef:
luuntje schreef:

Hier draaien de duimen ook overuren, hopelijk gaat het vandaag wel door. Heel veel succes +:)+

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 08:39

Thanks. Tot nu toe lijkt het door te gaan. Hij is in ieder geval de belangrijkste op de afdeling. Dus tenzij er vannacht gekke dingen gebeuren gaat het door.[/quote]

Wij duimen voor jullie.
Dat de operatie is doorgegaan en dat het ook helemaal goed mag komen met je broertje.
In gedachten zijn we bij jullie. +:)+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 08:47

Helaas.
Het gaat weer niet door denken we.

Ze wachten af tot 10 uur.

Hij ligt al wel klaar in zijn operatie hemd. Maar ic bedden zijn weer vol.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 08:51

daantjuhhh schreef:
Helaas.
Het gaat weer niet door denken we.

Ze wachten af tot 10 uur.

Hij ligt al wel klaar in zijn operatie hemd. Maar ic bedden zijn weer vol.

Jemig dat meen je! Ik dacht juist dat het in Groningen nog wel meeviel qua drukte maar niet dus. Wat een domper weer.... maar vooral heel vervelend

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 08:59

Nee. Helaas.
Mijn broertje is de 3de in de rij wachtenden.
En er zitten ook nog mensen na hem.
Op dit moment zijn er 0 ic bedden over.
Dus de kans is super klein.

Ze kunnen niet verder uitstellen dan 10 uur. Omdat de operatie de hele dag duurt.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 09:13

Jezus daantjuhhh, wat een ellende voor jullie. Om gek (en woedend) van te worden, maar ja, daar kom je ook nergens mee. Ik ga toch nog even duimen voor een klein mirakel tussen nu en tien uur, dat hij toch aan de beurt komt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 09:15

Dit meen je niet.... jeetje wat erg!

Hier van 1 uur tot 5 ofzo wakker gelegen. Ben gebroken en was al niet fit

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 09:21

Ja je bent van binnen ook woest en enorm teleurgesteld. Maar inderdaad het wordt er niet anders van. Dus naar de artsen en het personeel blijf je vriendelijk.

Maar van binnen kook je.
Het lijkt appelflap wel een 3de wereld land waar je in zit.