Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 12:19

pmarena schreef:
Ik snap het van beide partijen wel. En ben ook geen fan van dingen in huis halen die ik niet wil.

Dit eigenlijk wel. Snap het wel dat je ervan af wilt. Maar zelf zou ik ook geen zin hebben om dingen te ''kopen'' (en voor je gevoel teveel te betalen) die je niet wilt.

Tallie1979

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 12:26

Lastig publiek zijn jullie :)) Ik zie wel dat ik er toch anders in sta. Maar dat komt waarschijnlijk omdat dit geen kleding betreft ofzo. Denk dat dat het net even anders maakt.

Ik verkoop het uiteindelijk toch wel ( tot nu toe altijd gelukt ) Dan staat het er wat langer, maar dat maakt niet uit.

Ik vraag zelf nooit aan verkopers of ze een lot op willen breken. Ik koop iets en verkoop datgene wat ik niet wil gewoon weer door. :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 12:57

Maar ieder zn wensen toch?
Het 1 is niet persee beter als t ander, iemand kan t gewoon vragen en nee doe ik niet, ik verkoop t alleen in deze bundel is ook gewoon een antwoord :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 13:03

Ik zou alles ook apart uploaden. Dan zet je er een bundelkorting bij en kun je misschien uiteindelijk zelfs meer verdienen.
Uploaden bij Vinted is supermakkelijk, en regelmatig uploaden maakt ook dat je sneller/ eerder gevonden wordt door mensen die iets zoeken waardoor je misschien zelfs makkelijker verkoopt.

Ik zou als koper nooit een partij kopen als er dingen in zitten die ik niet wil, zeker als er maar 1 of 2 artikelen zijn die ik wel zou willen. Zelf dan weer de moeite moeten doen om het door te verkopen, en dan nog maar hopen dat je het geld er een beetje voor terug krijgt.. Nee bedankt.

Ik ga nu op zoek naar de Hoe Overleef Ik boeken, en daar zijn er ook een aantal van die de boeken in een partij erop hebben staan. Maarja, als ik daardoor dubbele boeken krijg dan ga ik echt wel doorzoeken :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 13:07

ligt misschien ook een beetje aan de markt/artikel, of je in het collecters segment zit (zoeken één specifiek item) of jan-en-alleman die graag speelgoed koopt (maakt het minder uit welke exact)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 13:13

Ja, ik koop en verkoop dus speelgoed. Barbie en My Little Pony. En dat is een segment waar je ook op de "ongewenste" poppen of ponies geld verdient. Meestal heb ik ook "bijvangst" die weer heel populair zijn bij andere verzamelaars ( zoals Sindy en Fleur poppen of fakie MLP bijvoorbeeld )

Leuk om t doen voor de hobby. :) En ik verzamel ondertussen zelf ook. :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 13:26

Tallie1979 schreef:
Maar snap je wel dat ik er vanaf wil zonder te veel gedoe? Ik zet het natuurlijk niet te koop om vervolgens met een gedeelte te blijven zitten.

Jij kunt het ook goedkoop over nemen, eruit pakken wat je wilt hebben en het zelf verder doorverkopen.

Waarom moet ik alles gaan veranderen, alle advertenties offline halen, nieuwe advertenties en foto's maken? Koop het dan gewoon lekker duurder bij een ander, denk ik dan. :D

Edit: Ik heb er net eentje verkocht zonder gedoe. Ook prettig. :)

Van mij hoef je niks hoor :D
En ja natuurlijk snap ik dat :j

Maar ik snap óók wel dat mensen er naar vragen want vaak zat vinden verkopers het ook geen probleem, zeker niet als het niet een specifiek bij elkaar horende set is ofzo, en als je aangeeft er iets meer voor te willen geven :)

Ik heb bvb. helemaal geen behoefte om allerlei knuffels of poppen of shirtjes of wat dan ook hier thuis te krijgen en weer verder te moeten verkopen: ben gewoon op zoek naar dat ene dat ik echt graag wil hebben en heb al zat overtollige zooi van onszelf die ik nog online moet zetten :))

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 13:31

Ja, erg he. :)) Ik heb hier echt een hoop zooi staan ook. :') Daarom bied ik het aan in bulk. Hup, weg ermee! :))

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 13:37

Ja begrijpelijk :j

De ellende is dat ik ook nog eens een vrek ben. Nouja ik heb geen moeite met geld uitgeven aan mooi, degelijk, verantwoord spul / iets dat ik echt graag wil hebben. Maar spullen die hier "nutteloos" liggen die wil ik gewoon graag verkopen en er nog iets voor krijgen :=

Ik ben echt wel een beetje jaloers op mensen die de hele zooi in een paar zakken duwen en zo *Hop* afgeven bij een kringloop ofzo. Lekker overal vanaf, opgeruimd huis... *\o/*

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 13:43

pmarena schreef:
Ja begrijpelijk :j

De ellende is dat ik ook nog eens een vrek ben. Nouja ik heb geen moeite met geld uitgeven aan mooi, degelijk, verantwoord spul / iets dat ik echt graag wil hebben. Maar spullen die hier "nutteloos" liggen die wil ik gewoon graag verkopen en er nog iets voor krijgen :=

Ik ben echt wel een beetje jaloers op mensen die de hele zooi in een paar zakken duwen en zo *Hop* afgeven bij een kringloop ofzo. Lekker overal vanaf, opgeruimd huis... *\o/*

Voor spullen waar ik te lui voor ben geef ik het af bij Appel en Ei, die verkopen het dan voor jou. Je krijgt 40% van de prijs die zij vragen in de winkel. Ze nemen wel alleen kleding in die nog in goede conditie en netjes gestreken is en niet te ouderwets (ze zeggen max. 2 seizoenen oud, maar ligt aan het merk/style van het kledingstuk). Tot nu toe bevalt het erg goed en je kan altijd nog kiezen dat als het na 6 weken niet verkocht het is te doneren of zelf terug op te halen.

Vind het fijn omdat zij ook zara/mango/H&M kleding etc. innemen waar er op vinted een hoop van staan, maar in de winkel verkoopt het makkelijker omdat mensen het dan meteen kunnen passen. En vind het zelf ook altijd wel leuk om even rond te kijken, zo heb ik laatst een nieuw shirtje van Studio Anneloes gekocht.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 13:48

Ja zoiets hebben wij niet volgens mij, en seizoenen daar doe ik ook niet aan :=

De basic kleding geef ik wel af bij de lokale kledingbeurs hier.
Dan krijg je de helft van de opbrengst ofzo. Andere helft gaan naar dorps kinderopvang / dorpsschooltjes hier. En wat niet verkocht werd gaat naar het goede doel. Helemaal prima :)

De duurdere / wat uniekere kleding verkoop ik gewoon zelf op Vinted :)
Alleen tja het is best veel werk en zachtjes aan ligt er wel heel veel kleding in huis :=

Van die kleine wat te klein is geworden en al op Vinted staat.
Wat nog op Vinted gezet moet worden.
Wat hij op dit moment draagt. Wat al klaar ligt voor de volgende maten. Want ik koop graag vooruit.

En dan al die kleine kinder zooi nog van speelgoed enzo, brrrr.
We zitten nu echt in de fase / overgang van kleine kinder zooi er uit maar de bijna-tiener-spullen zijn er ook al weet je wel :=

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 14:31

Bijzonder dit. Ik kreeg een suggestie van een “retro top” en omdat het er raar uit zag, klikte ik erop. Topje is veelgebruikt, kost 5 euro en heeft in 2 uur (sinds plaatsing) 57 hartjes. Zou me niks verbazen als dat komt, omdat het een wit topje is en haar tepels doorschijnen. Zouden daar die mannen op af komen die gebruikt ondergoed aanschaffen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 14:49

Haha ja je ziet wel vaker dat wulpse foto's tientallen hartjes hebben :=

Ik weet niet of daar nog ondergrondse dingen mee gemoeid zijn waar een boerentrien als ik geen weet van heeft, maar soms lijkt het wel of dames het er om doen......

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 19:51

beert schreef:
Bijzonder dit. Ik kreeg een suggestie van een “retro top” en omdat het er raar uit zag, klikte ik erop. Topje is veelgebruikt, kost 5 euro en heeft in 2 uur (sinds plaatsing) 57 hartjes. Zou me niks verbazen als dat komt, omdat het een wit topje is en haar tepels doorschijnen. Zouden daar die mannen op af komen die gebruikt ondergoed aanschaffen?

:)) Zou zo maar kunnen :))

Overigens, ik breng ook regelmatig spullen naar de kringloop. :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 19:19

Ik had laatst ook met bieden iets leuks.

Diddl knuffel voor 2 euro. Helemaal nieuw, niks mee aan de hand.

Iemand biedt 1.20
Geweigerd
Iemand biedt 1.50
Geweigerd
Iemand biedt 1.80
Geweigerd
Koopt het knuffeltje voor 2 euro _O-

Nou verkoop ik ook wel eens iets als er geboden gewordt en biedt ik zelf ook wel. Zeker als het er al langer op staat en het misschien in de weg ligt O:)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 19:25

Ah ja ik had laatst dat spelletje voor 15€ er op gezet. Kreeg steeds biedingen van 9 en 10 euro. Op een gegeven moment voor 13.50. Geaccepteerd, maar na een paar dagen had ze nog niet betaald.
Toen kreeg ik weer biedingen van 9 €.

Spel er af gehaald en er op nieuw opgezet voor 20€ en toen uiteindelijk verkocht voor 16€ :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 23:29

Soms werkt het om het eraf te halen en met nieuwe foto’s er weer op te zetten.

Ik heb al mijn poppen verkocht. Dus het is weer lekker opgeruimd. 8-)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 11:00

Blijf wachten op een paarden onderdeel… zag heel veel touwhalqters te koop staan, dus ook er op gezet gisteren avond… net bericht, het is er af gehaald…

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 11:05

tengeltje11 schreef:
Blijf wachten op een paarden onderdeel… zag heel veel touwhalqters te koop staan, dus ook er op gezet gisteren avond… net bericht, het is er af gehaald…

Dat zou fijn zijn ja!!!

Heb er een aantal frontriemen op staan, die blijven wel staan.
1 x een graasmasker maar die was er ook met een dag af

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 11:57

Zou idd fijn zijn, ik zit nog met een restant nieuw eskadron spul waar ik graag vanaf wil.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 12:24

Ik denk echt een gat in de markt

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 13:24

...alleen misschien niet goed voor mijn portemonnee :')

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 15:38

Veel breder inzetbaarheid van vinted zou inderdaad erg fijn zijn!

Dat je er bijvoorbeeld geen banken of bedden op gaat zet oke, want dat is heel moeilijk verzenden. Maar alles wat klein is en in de doos past prima, zou ik zeggen. :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 21:30

Zijn er meer die hun verzendlabel niet kunnen downloaden?
Ze zijn aangemaakt. Maar kan ze niet meer openen om te printen.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 21:57

Saul schreef:
Zijn er meer die hun verzendlabel niet kunnen downloaden?
Ze zijn aangemaakt. Maar kan ze niet meer openen om te printen.

Via de app of via de mail?

Ik heb het eerlijk gezegd nog noot gehad. Hopelijk een kleine storing die snel verholpen is.