Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:22

Mando schreef:
Lestrange01 schreef:
Gvd, ik was mijn fysio oefeningen aan het doen, knapt mijn elastiek... en ik had er maar één. Nu kan ik dus maar een van de 10+ oefeningen die ik heb blijven doen. Ik heb gelijk nieuwe besteld, maar het duurt een week of twee weken voordat het binnenkomt. Kan nu ook niet naar de action of decathlon voor een nieuw elastiek |o

Liggen nu bij de lidl.

Dankjewel!!! Ze hadden het inderdaad, en de elleboog braces die ik nodig had én van die fysio tape voor mijn schouder. Je bent een engel _/-\o_

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:30

Dat ik nies van elk geurtje in mijn omgeving, zo fijn man _O-

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:42

Zoe_97 schreef:
Zertab schreef:

Beetje geduld is soms wel op zijn plaats... de baas is nét nieuw, heeft weet ik veel wat allemaal op zijn dak. Dan kan het toch zijn dat hij/zij niet binnen 24 uur antwoord?

Ja het is enkel dat ik met opzegtermijn zit die ik niet haal als de procedure bv volgende week pas opgestart wordt :j en natuurlijk wat de stress voor de reactie. Hij heeft le net opgebeld met enkele voorstellen en jobaanbiedingen voor hogere functies als ik binnen hun bedrijf blijf. Maar hij kon het loon helaas niet matchen van het nieuwe bedrijf, dan houdt het helaas op.

Die opzegtermijn geldt nog steeds zoals je hem indiende. Dat zij achterlopen. Is niet jouw probleem. Je zou voor de zekerheid even een belletje aan kunnen wagen.

Aangezien je weet dat er een nieuwe werkgever op zit.

Niet meteen in de stress modus. Dit komt wel goed hoor. Gewoon morgen even bellen.

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:19

Mezelf :')
We worden nu aan het denken gezet over wat je wil met je studie en daarna. Wil ik het ziekenhuis in? De psychiatrie? Verslavingszorg? Allemaal super boeiend.... Wil ik deze studie verder afmaken op deze manier, of kijken of ik een duaal traject kan doen volgend jaar... Alleen wil ik dan kijken naar een duaal traject in het ziekenhuis of de ggz?

Dan denk ik dat ik het weet, kom ik weer nieuwe informatie tegen en dan begin ik weer te twijfelen. Tuurlijk je zit uiteindelijk nergens aan vast, maar zo voelt het niet XD

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:20

Mijn pakje is nu officieel volledig zoek. :\ Ik ben gebeld door de pakketdienst. Aantoonbaar gescand en ingeladen in de bezorgbus. En daarna in het luchtledige verdwenen. Bezorger is met een lege bus teruggekomen en na onderzoek vandaag met een vaag verhaal. _-:(

Ellende is de afzender kan geen onderzoek laten doen op dit moment terwijl dat wel zou moeten kunnen volgens de pakketdienst. Geloof dat er een meningsverschil is tussen beiden.

Ik moet opnieuw bestellen. Goddank met afterpay besteld. Maar het blijft een vreemd verhaal en zo zonde van de plantjes -O-

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:39

Over pakketten gesproken, vandaag ruim 2 uur bezig geweest om een belangrijk pakket weer boven water te krijgen.

Bellen kan wel,euro per gesprek en minimaal 20 minuten wachten..

Via de chat en andere manieren krijg je eerst zo'n pokke digitale Miep en pas na lange tijd een echt mens om mee te communiceren.

Nu is toegezegd dat het pakket morgen er waarschijnlijk wel is. Eindelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:44

Morgen een sollictiatiegesprek, maar het bedrijf waar ik eígenlijk echt wil werken, gaat sowieso niet voor maandag reageren... :=

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:07

Mkango schreef:
Morgen een sollictiatiegesprek, maar het bedrijf waar ik eígenlijk echt wil werken, gaat sowieso niet voor maandag reageren... :=

Gewoon gaan en zien! Mocht het hier wat worden en het andere bedrijf meldt zich later, kun je altijd nog switchen.
Niet zo aardig als je bij dit bedrijf al weer wat verder bent, maar het is jouw werkleven :+

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:13

Mkango schreef:

Altijd inzetten op meerdere paarden.
Om in vaktermen te blijven ;-)

Maar ga er gewoon heen. En laat weer wat van je horen als je die van maandag ook hebt gedaan en daar bijvoorbeeld door bent.

Niet te snel afwijzen he? En wees professioneel in een eventuele afwijzen van jouw kant.
De wereld is kleiner dan je denkt.

Je doet niets geks als je naar beiden gaat. En zelf een keuze maakt.

Succes morgen!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:13

Aan mensen die op facebook een 8-jarig meisje kapot zitgen te maken.... Een berichtje over een 8 jarige die model is. Allemaal berichtjes dat ze hartstikke lelijk is, neppe lippen heeft enz enz.. Mensen doe normaal!! Kind is 8 jaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:22

Knert schreef:
Mkango schreef:

Altijd inzetten op meerdere paarden.
Om in vaktermen te blijven ;-)

Maar ga er gewoon heen. En laat weer wat van je horen als je die van maandag ook hebt gedaan en daar bijvoorbeeld door bent.

Niet te snel afwijzen he? En wees professioneel in een eventuele afwijzen van jouw kant.
De wereld is kleiner dan je denkt.

Je doet niets geks als je naar beiden gaat. En zelf een keuze maakt.

Succes morgen!
Klopt, ik blijf ook professioneel en ik schrijf dit bedrijf ook zeker niet af, want het is een mooie instapfunctie! Alleen het is nu dus even “wat nu?” stress. :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:32

Het buurkrijsje. Ik ben vanaf 15:00 u thuis en het is nog geen moment stil geweest daar.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:05

_San87_ schreef:
Het buurkrijsje. Ik ben vanaf 15:00 u thuis en het is nog geen moment stil geweest daar.

Hier geen buurkrijsje maar eentje met betonnen voetjes. Bonk bonk bonk.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:08

Ok, eigenlijk is het best grappig, maar toch ook een ergernis. :=

Ik heb een nieuwe fiets en heb op Ali reflectoren besteld.Vandaag kwam dan eindelijk het pakketje binnen na een lange wachttijd (begin december besteld) zit er IPV reflectoren een vibrator in het doosje. := Alleen gaf deze geen licht in het donker en reflecteert ook niet, dus heb ik hier weinig aan.

En zou nu degene die de vibrator had besteld mijn reflectoren hebben?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:09

Princess_ schreef:
_San87_ schreef:

Hier geen buurkrijsje maar eentje met betonnen voetjes. Bonk bonk bonk.

Oh, dat is net zo erg :\.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:11

Lestrange01"
[quote="Mando schreef:
Lestrange01 schreef:
Gvd, ik was mijn fysio oefeningen aan het doen, knapt mijn elastiek... en ik had er maar één. Nu kan ik dus maar een van de 10+ oefeningen die ik heb blijven doen. Ik heb gelijk nieuwe besteld, maar het duurt een week of twee weken voordat het binnenkomt. Kan nu ook niet naar de action of decathlon voor een nieuw elastiek |o

Liggen nu bij de lidl.

Dankjewel!!! Ze hadden het inderdaad, en de elleboog braces die ik nodig had én van die fysio tape voor mijn schouder. Je bent een engel _/-\o_[/quote]

Ho wacht eens, je bedoeld van die gekleurde dunne tape? ik moet die serieus nog een oliebol hebben :')
- morgenvroeg naar Lidl-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:32

Ja van die kinesio tape! In vier verschillende kleuren, was zes euro volgens mij. 5m × 5cm

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:35

fohadie schreef:

Ik heb een nieuwe fiets en heb op Ali reflectoren besteld.Vandaag kwam dan eindelijk het pakketje binnen na een lange wachttijd (begin december besteld) zit er IPV reflectoren een vibrator in het doosje. := Alleen gaf deze geen licht in het donker en reflecteert ook niet, dus heb ik hier weinig aan.

_O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:42

Niet per se geërgerd, wel geschokt over de situatie in Washington momenteel.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-01-21 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:43

fohadie schreef:

Ik ga stuk :')

Ik zit met open mond en gigantische verbazing naar CNN te kijken. Waar gaat het heen.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:43

Pakketje van over de 100€ die gewoon door postnl bij de voordeur is gezet. Dat is toch niet normaal? Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Ga ook zeker een klacht indienen morgen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 22:21

Aan die Marieke Elsinga die in ongeveer elk programma op duikt, meh

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 22:23

Mars schreef:
Aan die Marieke Elsinga die in ongeveer elk programma op duikt, meh

Ik vind haar op de radio erg leuk, maar ik kijk bijna geen tv. Is ze zo erg?

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 22:25

Aften in mijn mond. Blaasontsteking die volgens mij nog niet helemaal over is. Koortslip...... Volgens mij goed gesteld met mijn weerstand momenteel ehm nog.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 22:25

fohadie schreef:

:') :')