Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 14:00

Ik zou met een oud-collega gaan wandelen, qua afstand ergens halverwege tussen ons in (40 minuten rijden voor haar; een uur voor mij), krijg ik een appje terwijl ik al op driekwart van de route ergens voor een stoplicht sta, dat ze wat later is. Oké, prima, 10-20 minuutjes wachten vind ik niet zo erg... blijkt vervolgens dat ze nog niet eens van huis vertrokken is en nog vrolijk haar haar staat te föhnen. |o Had ik de tijd aan mezelf, ook prima, maar ik heb nog meer te doen vandaag.

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 14:38

Echt... hoe verzin je het... de dag dat ik mijn rijbewijs haal wordt mijn paspoort gestolen en moet ik dus eerst 2 weken wachten op een nieuwe voordat ik mijn rijbewijs kan krijgen

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 14:50

Dat ik wil slapen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 16:00

Huisgenoten. Ik ben er klaar mee. Zodra het kan en ik geld genoeg heb ben ik weg.

De ene is nou vanmiddag weggestuurd door haar werk vanwege hooikoorts-klachten, dat heeft ze netjes laten weten aan de rest en probeert zichzelf nu zo veel mogelijk af te zonderen. Nu is er één pissig omdat die in de horeca werkt en daardoor 'in de problemen' kan komen, waarvan de eerste in paniek raakt en mij (terwijl ik thuis aan het werk ben) gaat bellen. |o

GGD is gebeld, die zeggen dat ze niet getest hoeft te worden op dit moment omdat ze niet 'de juiste' klachten heeft. Ze kan niet weg nu (dan moet ze met het OV, geen strak plan). Een sociaal vangnet heeft ze ook niet echt hier in de omgeving. :\ Ik zou haar best willen helpen, maar ik heb ook geen idee hoe en wat, daarnaast ben ik aan het werk en moet die andere huisgenoot gewoon even een chillpil nemen want zij hebben sinds donderdag al geen contact gehad.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 16:08

nicole_floor schreef:
Dat ik wil slapen.

Hier ook, eigenlijk heel de dag al. Ik ben al een paar keer willekeurig ingedut omdat ik zo slaperig ben, en dan was ik een paar minuten gewoon echt even weg :\ en ik moet nog zo veel doen!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 16:23

fleurtjeuh schreef:
Maar als je erop klikt dan is dat toch meteen duidelijk hoe het werkt?
Hoe en wat je aan moet hebben, hoe en wat je nodig hebt en wat het doet als het aan staat.[ [url=m/pQpNtW.png]Afbeelding[/url] ]

Ja, als je erop klikt :D. Maar als je het ziet staan nog niet. Daar moet je dus inderdaad verder voor klikken.

Ik vind het verder ook geen ramp, ik heb t uitgezet want ik vind het onnodig. Maar ik snap wel dat er mensen zijn die zo'n update niet zo leuk vinden.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 17:23

Dat ik steeds prima slaap, ga ik werken en na 3 kwartier ben ik al moe. Ga ik even zitten om te pauzeren dan gaat het wel weer. Snap er niks van, is al een paar weken zo.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 18:19

Dat er een vogel op het drogende wasgoed heeft gepoept.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 18:31

Mkango schreef:
Ik zou met een oud-collega gaan wandelen, qua afstand ergens halverwege tussen ons in (40 minuten rijden voor haar; een uur voor mij), krijg ik een appje terwijl ik al op driekwart van de route ergens voor een stoplicht sta, dat ze wat later is. Oké, prima, 10-20 minuutjes wachten vind ik niet zo erg... blijkt vervolgens dat ze nog niet eens van huis vertrokken is en nog vrolijk haar haar staat te föhnen. |o Had ik de tijd aan mezelf, ook prima, maar ik heb nog meer te doen vandaag.

Je bent hopelijk toch niet meer met haar gaan wandelen?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:03

Aan weet-ik-veel waar het fout gaat.
Online bestelling gedaan, adres staat correct. Vervolgens een bevestiging en daarop staat het huisnummer verkeerd. En nu met de track&trace mail van PostNL een verkeerde straatnaam én verkeerd huisnummer. Hoe dan?? :roll:

Het verkeerde huisnummer met de juiste straat is geen woonadres en er is nooit iemand aanwezig (hutje in het bos) en de combinatie van verkeerde straatnaam én nummer bestaan hier niet in het dorp en zeker niet onder deze postcode. Aargh. _-:(

Hoop maar niet dat het pakket kwijt raakt, daar is het toch echt te duur voor. :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:35

Britta31 schreef:

Mijn grootste angst van het buiten drogen :').

Ik erger me er aan dat mijn baan definitief niet doorgaat en ik nu twee maanden niks te doen heb. Voor het eerst in, uhh 7 jaar? En daar is niks mis mee, maar ik ben het gewoon niet gewend. En ja ik zou wat kunnen zoeken, maar de laatste 3 jaar zijn heel heftig geweest en komend jaar wordt gewoon pittig. Dus misschien is twee maanden niks ook wel fijn. Dilemma's.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:37

Myfairytale heb je de verzender al gesproken/mailtje gestuurd?
Grote kans dat je pakket retour gaat.

Bij nieuwe pedicure, alles goed, ik wil sok aantrekken bij mezelf, pols uit de kom (subluxatie).
Ik, echtgenoot maar ook fysiotherapeut krijgen pols niet terug.
En het doet zeer en ik word er humeurig van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:48

Loeky01 schreef:
Britta31 schreef:

Mijn grootste angst van het buiten drogen :').

Ik erger me er aan dat mijn baan definitief niet doorgaat en ik nu twee maanden niks te doen heb. Voor het eerst in, uhh 7 jaar? En daar is niks mis mee, maar ik ben het gewoon niet gewend. En ja ik zou wat kunnen zoeken, maar de laatste 3 jaar zijn heel heftig geweest en komend jaar wordt gewoon pittig. Dus misschien is twee maanden niks ook wel fijn. Dilemma's.

2 maanden zijn zo om, nu midden in de zomer. Zou zeggen dit is op je pad gekomen! Geniet ervan ;-)

Waar ik mij aan irriteer? Mensen die gelijk al een irritatie over andermans irritaties moeten hebben hier op deze pagina :roll: _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 20:11

fjordjes schreef:
Dat ik steeds prima slaap, ga ik werken en na 3 kwartier ben ik al moe. Ga ik even zitten om te pauzeren dan gaat het wel weer. Snap er niks van, is al een paar weken zo.
Misschien verstandig om even bloed te laten prikken voor je vitamine B of schildklier?

Gini: ik was er toch al, dus ik heb zelf wat rondgewandeld en wat gewerkt op m'n telefoon (moest wat teksten schrijven, dus dat kon ook wel offline), en later met haar nog een rondje gedaan. Eigenlijk had ik het ook wel even nodig, een dag waarop ik niet constant op de klok kijk, en loop te stressen over de dingen die ik nog in een zo kort mogelijk tijdsbestek wil doen, dus al met al is het eigenlijk wel fijn dat het zo gelopen is.

Inmiddels heb ik wel hoofdpijn doordat ik te weinig gedronken heb. :))

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 20:31

Mijn vriend die wat uit kast pakt wat over de datum is. De datum bekijkt en hem vervolgens terug in de kast legt met de mededeling, ze zijn over de datum. :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 22:56

Ben ziek...

Kreeg zaterdag keelpijn op werk maar mijn keel is gevoelig dus ik hoopte dat het door de airco kwam

Daarna wat verkouden maar ik hield me voor dat dit hooikoorts was

Vandaag 37.8 graden verhoging, een zeer naar hoestje (spoiler alert: ik klink als een stervende zeehond) en ik zit helemaal verstopt met snot :+

Niet zo'n drama alleen ik moet morgen van 7:30 tot 17:00 werken en zowel mijn baas als moeder willen dat ik ondanks mijn klachten toch echt kom.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 23:04

Mensen die dubbele signalen afgeven.. waardoor ik er niks van snap.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 23:07

Lestrange01 schreef:
Ben ziek...

Kreeg zaterdag keelpijn op werk maar mijn keel is gevoelig dus ik hoopte dat het door de airco kwam

Vandaag 37.8 graden verhoging, een zeer naar hoestje (spoiler alert: ik klink als een stervende zeehond) en ik zit helemaal verstopt met snot :+

Niet zo'n drama alleen ik moet morgen van 7:30 tot 17:00 werken en zowel mijn baas als moeder willen dat ik ondanks mijn klachten toch echt kom.

Ik zou sowieso maar thuis blijven en je laten testen....

Ik heb een week hooikoorts gehad maar absoluut niet heftig hoesten of een constant een volle neus. Ook geen verhoging want dat hoort niet bij hooikoorts. Klachten zijn spontaan na een week weg omdat ze nu eindelijk meer gemaaid hebben voel al een heel verschil.

Ik zeg niet dat je corona hebt hoor! Maar aangezien het zo snel opvolgt en er koorts is ben je eigenlijk zelfs verplicht om thuis te blijven.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 23:11

AnnexUdith schreef:
Lestrange01 schreef:
Ben ziek...

Ik zou sowieso maar thuis blijven en je laten testen....

Ik heb een week hooikoorts gehad maar absoluut niet heftig hoesten of een constant een volle neus. Ook geen verhoging want dat hoort niet bij hooikoorts. Klachten zijn spontaan na een week weg omdat ze nu eindelijk meer gemaaid hebben voel al een heel verschil.

Ik zeg niet dat je corona hebt hoor! Maar aangezien het zo snel opvolgt en er koorts is ben je eigenlijk zelfs verplicht om thuis te blijven.

Ik ga me sowieso laten testen al vinden ze dat hier in huis ook "onzin". Zal morgen wel even een afspraak maken voor een test.

"Dan moeten wij straks thuisblijven omdat jij ziek bent."

Ja duh.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 23:21

Dat je 9 dingen goed kunt doen en 1 ding fout en dat dat laatste dan is dan wat mensen alleen willen onthouden en willen geloven dat je persoonlijkheid definieert.

Dat en hypocrieten in het algemeen. People suck.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 00:21

Rawr schreef:
Dat je 9 dingen goed kunt doen en 1 ding fout en dat dat laatste dan is dan wat mensen alleen willen onthouden en willen geloven dat je persoonlijkheid definieert.

Dat en hypocrieten in het algemeen. People suck.

Lastig maar helaas niks aan te doen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 01:19

Dat de pillenstrip die ik van huis had meegenomen spoorloos verdwenen is en dat dit nu mijn ritme van wel en niet slikken doorbreekt, want ik heb hier geen andere strips daarvan liggen en nu lig ik wakker, na te denken waar ik in godsnaam die strip heb gelaten. Ik weet namelijk zeker dat ik hem had meegenomen. |o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 07:13

Dat ik me toch ziekgemeld heb en ze helemaal boos waren erover en mijn moeder ook. Maar ik werd wakker met nog ergere keelpijn en een soort rare blaasjes op mijn tong wat pijn doet bij praten dus dat kán gewoon niet. Heb ook alweer verhoging

Voel me gewoon poedersuiker.

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 07:25

Lestrange01 schreef:
Dat ik me toch ziekgemeld heb en ze helemaal boos waren erover en mijn moeder ook. Maar ik werd wakker met nog ergere keelpijn en een soort rare blaasjes op mijn tong wat pijn doet bij praten dus dat kán gewoon niet. Heb ook alweer verhoging

Voel me gewoon poedersuiker.

Wat voor nare *piep*mentaliteit hebben ze zeg -:(- als je echt ziek bent ben je toch ziek zeker, al helemaal in deze corona tijden met dat soort symptomen!! Ik zou zeggen: blijf lekker thuis, laat je zsm testen en vooral: lig niet wakker van het feit dat zij boos zijn! :(:)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 07:30

Ik had bijna een week hoofd/keelpijn en zondagavond ineens achter elkaar niesen en snuiten snuiten, bah!
Gisteren, na een vreselijke k*tnacht, stopte het ineens maar dan weet ik het al dus dokter gebeld en kuurtje gekregen.
Ze wilde ook dat ik me liet testen dus gisterenmiddag laten doen, ben benieuwd.