Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Maar als je erop klikt dan is dat toch meteen duidelijk hoe het werkt?
Hoe en wat je aan moet hebben, hoe en wat je nodig hebt en wat het doet als het aan staat.[ [url=m/pQpNtW.png]Afbeelding[/url] ]
Mkango schreef:Ik zou met een oud-collega gaan wandelen, qua afstand ergens halverwege tussen ons in (40 minuten rijden voor haar; een uur voor mij), krijg ik een appje terwijl ik al op driekwart van de route ergens voor een stoplicht sta, dat ze wat later is. Oké, prima, 10-20 minuutjes wachten vind ik niet zo erg... blijkt vervolgens dat ze nog niet eens van huis vertrokken is en nog vrolijk haar haar staat te föhnen.Had ik de tijd aan mezelf, ook prima, maar ik heb nog meer te doen vandaag.
Britta31 schreef:Dat er een vogel op het drogende wasgoed heeft gepoept.
Loeky01 schreef:Britta31 schreef:Dat er een vogel op het drogende wasgoed heeft gepoept.
Mijn grootste angst van het buiten drogen.
Ik erger me er aan dat mijn baan definitief niet doorgaat en ik nu twee maanden niks te doen heb. Voor het eerst in, uhh 7 jaar? En daar is niks mis mee, maar ik ben het gewoon niet gewend. En ja ik zou wat kunnen zoeken, maar de laatste 3 jaar zijn heel heftig geweest en komend jaar wordt gewoon pittig. Dus misschien is twee maanden niks ook wel fijn. Dilemma's.
fjordjes schreef:Misschien verstandig om even bloed te laten prikken voor je vitamine B of schildklier?Dat ik steeds prima slaap, ga ik werken en na 3 kwartier ben ik al moe. Ga ik even zitten om te pauzeren dan gaat het wel weer. Snap er niks van, is al een paar weken zo.
Lestrange01 schreef:Ben ziek...
Kreeg zaterdag keelpijn op werk maar mijn keel is gevoelig dus ik hoopte dat het door de airco kwam
Daarna wat verkouden maar ik hield me voor dat dit hooikoorts was
Vandaag 37.8 graden verhoging, een zeer naar hoestje (spoiler alert: ik klink als een stervende zeehond) en ik zit helemaal verstopt met snot![]()
Niet zo'n drama alleen ik moet morgen van 7:30 tot 17:00 werken en zowel mijn baas als moeder willen dat ik ondanks mijn klachten toch echt kom.
AnnexUdith schreef:Lestrange01 schreef:Ben ziek...
Kreeg zaterdag keelpijn op werk maar mijn keel is gevoelig dus ik hoopte dat het door de airco kwam
Daarna wat verkouden maar ik hield me voor dat dit hooikoorts was
Vandaag 37.8 graden verhoging, een zeer naar hoestje (spoiler alert: ik klink als een stervende zeehond) en ik zit helemaal verstopt met snot![]()
Niet zo'n drama alleen ik moet morgen van 7:30 tot 17:00 werken en zowel mijn baas als moeder willen dat ik ondanks mijn klachten toch echt kom.
Ik zou sowieso maar thuis blijven en je laten testen....
Ik heb een week hooikoorts gehad maar absoluut niet heftig hoesten of een constant een volle neus. Ook geen verhoging want dat hoort niet bij hooikoorts. Klachten zijn spontaan na een week weg omdat ze nu eindelijk meer gemaaid hebben voel al een heel verschil.
Ik zeg niet dat je corona hebt hoor! Maar aangezien het zo snel opvolgt en er koorts is ben je eigenlijk zelfs verplicht om thuis te blijven.
Lestrange01 schreef:Dat ik me toch ziekgemeld heb en ze helemaal boos waren erover en mijn moeder ook. Maar ik werd wakker met nog ergere keelpijn en een soort rare blaasjes op mijn tong wat pijn doet bij praten dus dat kán gewoon niet. Heb ook alweer verhoging
Voel me gewoon poedersuiker.