Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romy1234 schreef:Shirtje was perfect geweest als hij langer was, op mijn leeftijd (en met mijn 3 kids) ga ik dat gewoon niet meer dragen.
Ja meten is weten, zij heeft gewoon gelogen dat dit als een maat L valt, je mag tegenwoordig wel een hele waslijst aan vragen naar iemand sturen en vervolgens ben je die vervelende koper waar hier over gezegd word dat ze uiteindelijk niks kopen en de verkoper niet meer op reageert.
Romy1234 schreef:Zeg dan gewoon dat je foto’s wilt![]()
Deze is van de advertentie:
[ [url=m/SOewQ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo als ik hem aan heb:
[ [url=m/xAbFEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hier een high waist broek aan die tot boven mijn navel komt.
Als je nou nog gaat zeggen dat ik mij niet moet aanstellen dat dit geen crop top is ga ik er vanuit dat je de verkoper bent en je hachje probeert te redden.
Nog nooit in mijn leven heb ik shirtjes zo kort gehad, en als zij ze voor een fotoshoot op een paard heeft gebruikt ga ik niet naar een lengte maat vragen maar ga ik er vanuit dat ze op z’n minst in je (hoge) rijbroek passen maar zelfs dat past niet
miss_lizje schreef:Romy1234 schreef:Shirtje was perfect geweest als hij langer was, op mijn leeftijd (en met mijn 3 kids) ga ik dat gewoon niet meer dragen.
Ja meten is weten, zij heeft gewoon gelogen dat dit als een maat L valt, je mag tegenwoordig wel een hele waslijst aan vragen naar iemand sturen en vervolgens ben je die vervelende koper waar hier over gezegd word dat ze uiteindelijk niks kopen en de verkoper niet meer op reageert.
Als er in het label maat L staat is er toch technisch gezien niks gelogen?![]()
De maat L gaat namelijk niet alleen om de lengte he, ook de breedte van de schouders etc. Die ene croptop die ik heb is ook een L en valt net als mijn andere L shirtjes om mijn boezem en schouders. Het verschil alleen is de lengte van het shirtje.
Anyway, je bent teleurgesteld om wat je heb ontvangen, dat mag.
Een beetje risico van marktplaats, laten versturen etc.
Misschien raak je hem nog kwijt als "gym" kleding. In de sportschool lopen sommige dames regelmatig in dit soort sport croptops.
Daphara schreef:Romy1234 schreef:Zeg dan gewoon dat je foto’s wilt![]()
Deze is van de advertentie:
[ [url=m/SOewQ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo als ik hem aan heb:
[ [url=m/xAbFEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hier een high waist broek aan die tot boven mijn navel komt.
Als je nou nog gaat zeggen dat ik mij niet moet aanstellen dat dit geen crop top is ga ik er vanuit dat je de verkoper bent en je hachje probeert te redden.
Nog nooit in mijn leven heb ik shirtjes zo kort gehad, en als zij ze voor een fotoshoot op een paard heeft gebruikt ga ik niet naar een lengte maat vragen maar ga ik er vanuit dat ze op z’n minst in je (hoge) rijbroek passen maar zelfs dat past niet
Maar je hebt zelf toch ook ES dekjes? Het shirtje is duidelijk net iets korter dan een Full ES dekje (dat gewassen en dus iets gekrompen is).
Ik weet wel dat ik zoiets met mijn 183 cm niet hoef te proberen, mijn shirts moeten minstens 15-20 cm langer zijn dan het dekje.
Wie weet is deze persoon wel klein van stuk en zit het haar met high waist jeans prima wat betreft lengte. Ik ken het shirtje (heb het in een Longsleeve voor bij de ES Bronze gold) het is volgens mij van behoorlijk stretch materiaal en lubbert het wat uit na een dag dragen.
Als verkoper het enkel gedragen heeft bij een fotoshoot en het daarna gewassen heeft, kan het ook gekrompen zijn. Hoe dan ook is op de foto wel redelijk duidelijk te zien wat de lengte is, helemaal voor iemand met ES dekjes.
Ik snap dat je baalt, maar zoveel ellende voor een t-shirtje en je zo opwinden ( , ik zou je echt adviseren gewoon je schouders op te halen, een wijze les hieruit te halen en de volgende keer gewoon nieuw te kopen.
Aranel schreef:Ik heb iemand waar ik ook even geen hoogte van krijg.
Ik heb een bepaald soort slaapzak gekocht voor mijn zoontje. Verkoopster zei dat het wel door de brievenbus zou passen. Vond ik prima, ik heb gevraagd of ze een betaalverzoek wilde sturen. Zou ze doen. Dit was gisteren.
Vanmorgen vroeg ik of ze dacht dat het zou lukken om vandaag te versturen. Jazeker zei ze, dus ik vroeg weer om een betaalverzoek en wachtte af. Een uurtje geleden heb ik gevraagd of het gelukt was, maar sindsdien is er stilte. Ik heb aangegeven dat ik de slaapzak graag snel in huis heb. Prima als ze geen tijd heeft om snel te verzenden, maar geef dat dan aan zodat ik verder kan kijken.
Of ben ik nu (te) ongeduldig?
Romy1234 schreef:Daphara schreef:
Maar je hebt zelf toch ook ES dekjes? Het shirtje is duidelijk net iets korter dan een Full ES dekje (dat gewassen en dus iets gekrompen is).
Ik weet wel dat ik zoiets met mijn 183 cm niet hoef te proberen, mijn shirts moeten minstens 15-20 cm langer zijn dan het dekje.
Wie weet is deze persoon wel klein van stuk en zit het haar met high waist jeans prima wat betreft lengte. Ik ken het shirtje (heb het in een Longsleeve voor bij de ES Bronze gold) het is volgens mij van behoorlijk stretch materiaal en lubbert het wat uit na een dag dragen.
Als verkoper het enkel gedragen heeft bij een fotoshoot en het daarna gewassen heeft, kan het ook gekrompen zijn. Hoe dan ook is op de foto wel redelijk duidelijk te zien wat de lengte is, helemaal voor iemand met ES dekjes.
Ik snap dat je baalt, maar zoveel ellende voor een t-shirtje en je zo opwinden ( , ik zou je echt adviseren gewoon je schouders op te halen, een wijze les hieruit te halen en de volgende keer gewoon nieuw te kopen.
Ik ben zelf niet zo lang, maar zelfs als ik het shirt naar beneden trek blijft het een paar seconden zo zitten en schiet het weer naar boven.
Nogmaals IK vind dat ze mij belazerd heeft en wind mij zo op vanwege het feit dat ze zo een grote bek geeft terwijl ik netjes iets aangeef, kreeg de kans nog niet eens om te vragen naar een oplossing want ze had mij al geblokkeerd. Dan word ik flink pissed off ja, wel weer typisch dat bokt zo een grote bek heeft, zegt al genoeg over jullie manieren, echt waar gaat de wereld heen met zulke mensen
marleen_usar schreef:Ik zoek een klusser, als ik reageer hoor ik nooit wat terug. Gelukkig eindelijk 1 die wel reageerde, hij zou om 11 uur komen vandaag stuurt hij wil je je locatie sturen? Ik heb namelijk een adres zonder nummer het zijn weilanden.Ik ben nu na 3 kwartier nog steeds aan het wachten.Zet dan geen advertentie op marktplaats als je je afspraken niet goed op orde hebt.
DubbelFun schreef:Tja, als ik dat shirt op dat dekje zie leggen, dan kun je op je vingers natellen dat ie nooit heel lang kan zijn, want hoelang is een dekje nu eenmaal.
Als ik een shirt koop kijk ik altijd naar de lengte, want ik weet dat alles wat min. 60 cm nooit in mijn broek blijft zitten na bukken.
Verder zegt de maat ook niet altijd iets. Ik heb toevallig net een stel t-shirts gekocht bij dezelfde verkoper en alles in maat 36-38. Wát een verschil heb je daar al in; 3 gaan er terug (1 veel te ruim, 1 te krap en 1 te kort).
upendo schreef:Zullen we het gewoon weer hebben over ontopic dingen? Uitgemaakt worden voor iemand met een grote bek lijkt me niet helemaal de bedoeling en het voeden zal niet persé zorgen voor een betere sfeer hier.
Hier pas iemand gehad waarbij ik stuurde dat ik het over wilde nemen voor de vraagprijs, kreeg vervolgens terug dat ze daar niet mee akkoord ging omdat ze dan de brandstofkosten voor het wegbrengen te hoog vond. Of ik nog iets anders uit kon zoeken bij haar andere advertenties. Nou.. Nee? Heb het maar ergens anders gekocht..
DubbelFun schreef:Als ik een pakje met de auto naar post.nl moet brengen ben ik ook het nodige kwijt aan benzine + parkeerkosten (woon in het buitengebied), dus als je vaak moet rijden snap ik wel dat je daar geld voor vraagt. Maar als je de vraagprijs biedt is het raar om te horen dat dát niet genoeg zou zijn. Anders ligt het als je de vraagprijs biedt en je verwacht dat het inkl. verzendkosten is.
DubbelFun schreef:Als ik een pakje met de auto naar post.nl moet brengen ben ik ook het nodige kwijt aan benzine + parkeerkosten (woon in het buitengebied), dus als je vaak moet rijden snap ik wel dat je daar geld voor vraagt. Maar als je de vraagprijs biedt is het raar om te horen dat dát niet genoeg zou zijn. Anders ligt het als je de vraagprijs biedt en je verwacht dat het inkl. verzendkosten is.