Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 17:43

Marocje schreef:
Ailill schreef:
Klopt, je hebt dan meer dan 99 likes, hier ging het richting de 4 cijfers :')

999+ Kan er ook komen te staan? :oo

Ailill schreef:
Haha nee, als je er meer dan 99 hebt, staat er 99+ :)

Oh! Maar omdat jij zelf schreef dat je richting 4 cijfers ging, hoe zie je dat dan? Of zie je het precieze aantal?

Gister was het helemaal niks, vrijwel alles naar links geswiped. Vanmorgen ineens weer een paar leuke ertussen *\o/*

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 09:15

Geen love in the air, ik ben afgeknapt....ik had er te weinig gevoel bij, lastig omschrijven maar ik zoek echt iemand die heel stevig in zijn eigen schoenen staat en de mijne niet nodig heeft. En op zich heeft ie zijn zaakjes voor elkaar hoor maar het is doen en laten.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 22:45

Jammer daffodil maar dan kan je er maar beter snel achter zijn toch.

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 12:34

Ik heb heel lang geleden met jullie mee gelezen en ben sinds kort weer actief op tinder maar heb jullie hulp nodig!

Ik app nu met een leuke vent, tenminste op de foto’s en de gesprekken, hij woont wat verder weg, maar ik kan hem nergens op social media vinden, z’n foto’s zie ik niet terug bij Google image Search en toch zit er iets niet lekker...
Maar zou het zonde vinden als het wel allemaal echt is. Hoe kan ik hier nog meer achter komen? Welke skills gebruiken jullie?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 12:42

Lastig, zegt hij ook geen social media te hebben?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 12:47

Social media hoeft niks te zeggen, dat heeft niet iedereen. Maar zou je gevoel wel serieus nemen, die komt toch ergens vandaan. Kun je dat niet vragen, of hij geen fb heeft? Sommige gebruiken een andere naam, kan ook nog.

En anders een recente foto of selfie oid vragen..

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 12:53

Marocje schreef:
Social media hoeft niks te zeggen, dat heeft niet iedereen. Maar zou je gevoel wel serieus nemen, die komt toch ergens vandaan. Kun je dat niet vragen, of hij geen fb heeft? Sommige gebruiken een andere naam, kan ook nog.

En anders een recente foto of selfie oid vragen..

Dat is t m dus... de foto’s zijn er vrij recent uit heb ik t idee.
Misschien ben ik gewoon te wantrouwend naar iedereen en alles (gebeurt me wel eens).
Volgens tinder zou die wel een insta account moeten hebben maar kan m niet vinden... en ik vind bijna altijd iedereen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:59

Zulke verhalen doen mij altijd denken aan mijn scharrel van een paar jaar geleden...
Ook nergens te vinden,nergens op.

Hebben 3 mnd elkaar gezien maar in die 3 mnd ben ik nooit bij hem thuis geweest en als we dat al hadden afgesproken zei hij af met een vage reden.

Dus ik zou er huiverig van worden.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 15:32

Ik heb een jaar of 3 geleden even gedate met een andere Italiaan uit de ITC. Die was vrijwel nergens op te vinden omdat hij zijn privacy wou beschermen en daar gezien zijn werk erg goed in was. Stond wel op LinkedIn en het was ook gewoon een vrij normale man.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 16:56

Ja of die heeft wat te verbergen voor zijn vrouw/vriendin.
Maar goed, ik denk meteen het slechtste van de mens :+

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 17:52

Als je weet wat voor werk/opleiding oid doet kan je dat google samen met de voornaam en/of de woonplaats, dan krijg ik soms nog wel eens mensen mee gevonden. Of op die manier via Facebook.
Als je al langer met hem praat kan je altijd als grap zeggen van goh ben je ook op Facebook ofzo te vinden, weet je het direct. Als ik 'echt' was zou ik ook willen dat anderen weten dat ik echt ben op een datingssite, anders zit er toch wat achter denk ik dan altijd.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 19:45

_mexx_lady_ schreef:
Ja of die heeft wat te verbergen voor zijn vrouw/vriendin.
Maar goed, ik denk meteen het slechtste van de mens :+

Ik ben enkele weken bijna elke dag bij hem thuis geweest en hij was echt vrijgezel. Ik heb het uitgemaakt omdat mijn ex (mijn vriend van nu) een nieuwe kans vroeg.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:10

Het was niet mijn bedoeling om het persoonlijk te richten. Praatte meer uit ervaring en vrij algemeen dat het vaak (zeker niet altijd) wel op zoiets uit draait.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 23:03

Kun je hem niet gewoon vragen naar zijn Insta? Ik bedoel zo raar is dat toch niet?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 11:01

Alja schreef:
Zulke verhalen doen mij altijd denken aan mijn scharrel van een paar jaar geleden...
Ook nergens te vinden,nergens op.

Hebben 3 mnd elkaar gezien maar in die 3 mnd ben ik nooit bij hem thuis geweest en als we dat al hadden afgesproken zei hij af met een vage reden.

Dus ik zou er huiverig van worden.

Zo eentje heb ik ook gedate. En toen ik aan bood om naar zijn stad te komen was het antwoord heel snel "nee joh. Ik kom wel naar jou toe". Hij zou zogenaamd nog bij zijn moeder wonen. Maar... mij wel vertellen dat ik op basis van foto's en verhaal goedgekeurd was door zijn vrienden.

Verder heb ik helemaal in het begin, als eerste tinderdate ooit een drugsdealer gedate. Daar kwam ik na de 2e date achter. Ik mocht ook niet naar hem. Niet te vinden op internet. 2 of 3 mobiele telefoons, alles cash betalen, een of ander banketstaaf verhaal over forex, wat hij niet wist, was dat ik een klein beetje verstand van forex heb :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 11:05

Hmm ik heb wel echt een paar vrienden die geen social media hebben dus ik zou er niet persee iets achter zoeken :)
Het niet afspreken bij hem thuis/niet naar zijn stad mogen komen zou ik wel iets achter zoeken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 11:23

Die van mij schaamde zich voor z’n huis omdat die van mij zo goed voor elkaar was :+

Ben nog steeds benieuwd wat er van die knul terecht is gekomen want hij was wel oprecht leuk...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 12:06

Mijn vriend heeft ook geen sociale media onder zijn "eigen naam". Maar ik "kende" zijn broertje (aka mijn buurman) wel kwam ik snel achter. Daar kwam ik achter omdat hij een vrij unieke achternaam heeft. :P

Daarbij bleek mijn vader twee familieleden van hem te kennen wat best een beetje creepy is. Zeker gezien het feit dat hij absoluut niet uit de zelfde regio komt als ik. En ook nu 80 km verderop woont. :=

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 08:14

Wat is het hier rustig, zijn jullie nog aan het daten? Wat doe je verder behalve een wandeldate?

Ik heb hier alle dates weer vaarwel gezegd op 1 na, die mag nog even blijven *\o/* op papier de meest ongeschikte kandidaat, maar in real life een geweldige klik dus we gaan wel zien waar het schip strand!

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 10:25

Klinkt leuk Pascalle *\o/*

Behalve een wandeldate nu denk ik een terras bezoekje? Meer inspiratie heb ik ook niet :')

Ik heb vandaag een date waarvan ik niet had verwacht dat die door zou gaan. Ben dus gewoon verder gegaan met swipen en ook met iemand anders in gesprek geraakt
Spoiler:
ze komen alleen uit dezelfde stad, dus hoop niet dat ik straks met nr 1 nr 2 tegen het lijf loop :')

Dus hier weer sinds lange tijd een date (of njah voor mij een lange tijd :') )

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 12:05

Ik ben weer eens mislukt en heb opnieuw een date gehad met mijn ex :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 13:45

Pascalle90 schreef:
Wat is het hier rustig, zijn jullie nog aan het daten? Wat doe je verder behalve een wandeldate?

Ik heb hier alle dates weer vaarwel gezegd op 1 na, die mag nog even blijven *\o/* op papier de meest ongeschikte kandidaat, maar in real life een geweldige klik dus we gaan wel zien waar het schip strand!

Oh, wat grappig dat het op papier zo anders was! Daar selecteer je toch als eerste op.

Vond het hier ook al zo rustig telkens, toch maar weer wat verhalen delen?

Gister een superleuke match gemaakt, meteen 4.5 uur zitten appen! Profielen waren duidelijk, dus dat scheelt. Maar echt heel fijn kunnen kletsen, ga daar binnenkort dus ook naartoe.

Oh, en dat is dus geen wandeldate, daar doe ik niet aan.;) Dat was ook wel leuk met het appen: normaal gaat het al snel over seks, nu na 3uur nog steeds niet. Hoefde ook niet, was toch al duidelijk. Maar heerlijk om zo te kunnen kletsen.

Date van vorige week ga ik deze week weer heen, mits ik niet meer ongesteld ben. Dat was echt geweldig vorige keer en echt nog genoeg te ontdekken samen.

Verder ook aan het chatten of appen met anderen, zitten wel echt een paar leuke tussen waar zeker nog mee afgesproken wordt. En swipen blijft leuk om te doen. Al heb ik nu niet meer steeds een match zoals in het begin. (Maar verschijnt ie er later pas bij en soms ook niet)

Sjofel: je hebt dus niet gemeld dat je ook met anderen date? Kun je toch gewoon duidelijk over zijn? Lijkt mij niet prettig het gevoel te hebben dat je de ander onverwachts tegen komt als dit helder is.

Schemerdier: niet zo negatief over jezelf! Als het maar gezellig is toch?

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 18:03

Ach schemerdier dat gebeurt vele van ons wel eens :(:)

Nou Marocje ben ze niet beide aan het daten het was maar een match. Maar heb hem ook niet gezien, had er ook geen oog voor geloof ik :o
Date was erg leuk :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 19:55

Pascalle90 schreef:

Haha dat zijn toch juist de leukste nieuwe ontdekkingen, vooral van genieten samen :)

Sjofel schreef:
Klinkt leuk Pascalle *\o/*

Behalve een wandeldate nu denk ik een terras bezoekje? Meer inspiratie heb ik ook niet :')

Ik heb vandaag een date waarvan ik niet had verwacht dat die door zou gaan. Ben dus gewoon verder gegaan met swipen en ook met iemand anders in gesprek geraakt
Spoiler:
ze komen alleen uit dezelfde stad, dus hoop niet dat ik straks met nr 1 nr 2 tegen het lijf loop :')

Dus hier weer sinds lange tijd een date (of njah voor mij een lange tijd :') )
Klinkt herkenbaar, da's ook wel een beetje een van de redenen waarom ik met niemand uit mijn dorp date. Is de kans groot dat ze elkaar tegen gaan komen?

Schemerdier schreef:
Ik ben weer eens mislukt en heb opnieuw een date gehad met mijn ex :')
Hoezo mislukt? Als jullie er beide achter staan er er niemand mee kwetsen is het toch prima :)

Marocje schreef:
Oh, wat grappig dat het op papier zo anders was! Daar selecteer je toch als eerste op.

Vond het hier ook al zo rustig telkens, toch maar weer wat verhalen delen?

Gister een superleuke match gemaakt, meteen 4.5 uur zitten appen! Profielen waren duidelijk, dus dat scheelt. Maar echt heel fijn kunnen kletsen, ga daar binnenkort dus ook naartoe.

Oh, en dat is dus geen wandeldate, daar doe ik niet aan.;) Dat was ook wel leuk met het appen: normaal gaat het al snel over seks, nu na 3uur nog steeds niet. Hoefde ook niet, was toch al duidelijk. Maar heerlijk om zo te kunnen kletsen.

Date van vorige week ga ik deze week weer heen, mits ik niet meer ongesteld ben. Dat was echt geweldig vorige keer en echt nog genoeg te ontdekken samen.

Verder ook aan het chatten of appen met anderen, zitten wel echt een paar leuke tussen waar zeker nog mee afgesproken wordt. En swipen blijft leuk om te doen. Al heb ik nu niet meer steeds een match zoals in het begin. (Maar verschijnt ie er later pas bij en soms ook niet)

Sjofel: je hebt dus niet gemeld dat je ook met anderen date? Kun je toch gewoon duidelijk over zijn? Lijkt mij niet prettig het gevoel te hebben dat je de ander onverwachts tegen komt als dit helder is.

Schemerdier: niet zo negatief over jezelf! Als het maar gezellig is toch?
Briljant dat je hier zo open over bent, zal vast ookw at stigma wegnemen, zou tof zijn! Heb je het nu ook weleens gehad dat het in het echt toch geen match was, qua looks bedoel ik?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:29

Ailill schreef:
Briljant dat je hier zo open over bent, zal vast ookw at stigma wegnemen, zou tof zijn! Heb je het nu ook weleens gehad dat het in het echt toch geen match was, qua looks bedoel ik?

Ja, ben (nu) ook open tegen buren en iedereen die dat wil weten. En krijg eigelijk alleen maar positieve reacties. Vooral omdat ik het bij mezelf hou: iedereen moet echt doen waar die zich goed bij voelt. En merk dat men dan geïnteresseerd is hoe dat bij mij werkt.

En in het echt niet matchen: zoveel heb ik nog niet daadwerkelijk mee afgesproken. Heb nu 2 sekspartners waarvan 1 op 5 minuten afstand, dus erg handig. Zijn er wel een aantal naar de app gegaan waar het echt leuk mee klikt en afspreken in de planning zit. Ene duidelijker dan de ander.

Maar dus maar 1 date gehad die dus echt tegenviel. Qua looks niet, maar eenmaal in bed dacht die alleen aan zichzelf. Dat was echt een afknapper, dacht zelfs dat ie nog bezig was met het voorspel en hij was al klaar?
Maar dat was dus ook een wijze les voor mij. Toch nog beter selecteren en vooral duidelijk zijn via de chat. Voor een aantal TMI!
Spoiler:
Condoomgebruik, ervaring met squirten, alles komt voorbij.

Krijg dat dus soms ook te horen met een match en we net chatten, dat ik té open ben voor iemand. Klopt, maar als je daar niet tegen kan ben je geen match. Net als iemand die sexclusief wilde zijn. Nope, dat gaat niet gebeuren. Of zoals vanmorgen een match, met een vage foto. Wel duidelijk profiel. Vroeg hem waarom hij niet zo herkenbaar op de foto stond: omdat hij een open relatie had... Ja, en? Dan ben je toch juist eerlijk hierover?
Maar zijn familie en vrienden wisten dit niet. Tja, dan hoef ik ook niet verder met zo iemand te gaan. Ik ben echt van de eerlijk en openheid. Dus match verwijderd. Dat voelt al niet goed meer. (En eigelijk weer die bevestiging wat ik hier al eerder had geschreven en gehoord: geen duidelijke foto’s is gewoon niet liken :wave: )