Oh, wat grappig dat het op papier zo anders was! Daar selecteer je toch als eerste op.
Vond het hier ook al zo rustig telkens, toch maar weer wat verhalen delen?
Gister een superleuke match gemaakt, meteen 4.5 uur zitten appen! Profielen waren duidelijk, dus dat scheelt. Maar echt heel fijn kunnen kletsen, ga daar binnenkort dus ook naartoe.
Oh, en dat is dus geen wandeldate, daar doe ik niet aan.

Dat was ook wel leuk met het appen: normaal gaat het al snel over seks, nu na 3uur nog steeds niet. Hoefde ook niet, was toch al duidelijk. Maar heerlijk om zo te kunnen kletsen.
Date van vorige week ga ik deze week weer heen, mits ik niet meer ongesteld ben. Dat was echt geweldig vorige keer en echt nog genoeg te ontdekken samen.
Verder ook aan het chatten of appen met anderen, zitten wel echt een paar leuke tussen waar zeker nog mee afgesproken wordt. En swipen blijft leuk om te doen. Al heb ik nu niet meer steeds een match zoals in het begin. (Maar verschijnt ie er later pas bij en soms ook niet)
Sjofel: je hebt dus niet gemeld dat je ook met anderen date? Kun je toch gewoon duidelijk over zijn? Lijkt mij niet prettig het gevoel te hebben dat je de ander onverwachts tegen komt als dit helder is.
Schemerdier: niet zo negatief over jezelf! Als het maar gezellig is toch?