Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens"
[quote="LukieBradley schreef:oomens schreef:Verkeerd op de planning gekeken. Voor niets om 05:15 de wekker en anderhalf uur te vroeg aan het werk.
Anderhalf uur eerder naar huis
LukieBradley schreef:Dat is dan weer jammer! Ik ben wel een beetje blij dat ik dat zelf kan sturen hier op veel dagen
cursebreaker schreef:Mensen die je gaan Appen 'oooo, wat hebben we elkaar toch al lang niet meer gezien en we moeten eens gezellig bijkletsen' waarop je reageert 'ja, kunnen we zeker doen. Laat maar weten wanneer je zou kunnen' en dan vervolgens alweer een week lang niks laten horen terwijl je wel ziet dat ze dagelijks online zijn geweest op WhatsApp - maar dat mijn gespreksvenster dan eigenlijk gewoon bewust niet geopend en gelezen en beantwoord wordt. App dan niet joh. Zo erg sta ik er ook niet om te springen, maar dit vind ik dan ook wel echt irritant
Detroit schreef:cursebreaker schreef:Mensen die je gaan Appen 'oooo, wat hebben we elkaar toch al lang niet meer gezien en we moeten eens gezellig bijkletsen' waarop je reageert 'ja, kunnen we zeker doen. Laat maar weten wanneer je zou kunnen' en dan vervolgens alweer een week lang niks laten horen terwijl je wel ziet dat ze dagelijks online zijn geweest op WhatsApp - maar dat mijn gespreksvenster dan eigenlijk gewoon bewust niet geopend en gelezen en beantwoord wordt. App dan niet joh. Zo erg sta ik er ook niet om te springen, maar dit vind ik dan ook wel echt irritant
Dit.
xDenies schreef:Ander; Hoe voel je je?
Ik; Nog steeds niet fijn en de pijn is er ook nog steeds
Ander; Ooh.. maar je ziet er wel beter uit hoor!
Ik;![]()
Ergernis.. al weken.. net als dat je verplicht aan het werk bent, je arm/schouder/nek in vuur en vlam staat van de pijn en ze vragen of het lukt en het antwoord is mwah.. 'Ah, maar je kan lekker zitten. Dat scheelt toch!'
Ik zal wel gek zijn.