Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 14:39

Ik ben de hele week al ziek. Vandaag voor het eerst de gordijnen open gedaan en zie nu pas hoe smerig mijn huis is. Zit ik me nu best aan te ergeren maar aan de andere kant heb ik er echt geen energie voor. :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 15:02

LukieBradley schreef:
oomens schreef:
Verkeerd op de planning gekeken. Voor niets om 05:15 de wekker en anderhalf uur te vroeg aan het werk.

Anderhalf uur eerder naar huis :Y)

Dat dan weer niet. Ben degene die de late shift heeft, en je kunt dan niet zomaar tegelijk met de vroege ploeg naar huis.

mystery1980

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 15:33

aan mijn collega die de telefoon niet aanneemt, is wel de bedoeling dat iedereen hem een keertje aanneemt dat het een beetje eerlijk verdeeld blijft.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 15:38

Dat we i.p.v. een kerstfeest op werk allemaal 10 euro te besteden krijgen (per persoon) aan een afdelingsuitje. Door omstandigheden is iemand van een andere afdeling met ons mee geweest uit eten, waar we die 10 euro p.p. in wilden zetten. Maar dat mag voor die persoon dus niet via onze teamleider, omdat ze bij een ander team hoort en nu dus geen "recht" heeft op die 10 euro :') :') :') :') :')

Echt zo treurig dat het grappig is

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 15:44

oomens"
[quote="LukieBradley schreef:
oomens schreef:
Verkeerd op de planning gekeken. Voor niets om 05:15 de wekker en anderhalf uur te vroeg aan het werk.

Anderhalf uur eerder naar huis :Y)

Dat dan weer niet. Ben degene die de late shift heeft, en je kunt dan niet zomaar tegelijk met de vroege ploeg naar huis.[/quote]

Dat is dan weer jammer! Ik ben wel een beetje blij dat ik dat zelf kan sturen hier op veel dagen

Omg niobe :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-19 15:50

Dat de Hema prachtig servies heeft maar precies de kleur die ik wil heeft geen soepkommen en de rest van de kleuren wel. Uuuuuuuuugh :')

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 17:49

Dat door een domme fout van de vorige dierenarts de kosten nu al over de 2000 euro lopen.... we hebben het geld niet op de rug groeien -O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 19:45

LukieBradley schreef:
Dat is dan weer jammer! Ik ben wel een beetje blij dat ik dat zelf kan sturen hier op veel dagen

Hier gelukkig ook op veel dagen. Alleen als je als (bijna) enige de vroege of late shift bent, dan ligt je begin- resp. eindtijd vast. Tussendoor kan er doorgaans veel makkelijker relatief flexibel gepland worden.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 21:49

cursebreaker schreef:
Mensen die je gaan Appen 'oooo, wat hebben we elkaar toch al lang niet meer gezien en we moeten eens gezellig bijkletsen' waarop je reageert 'ja, kunnen we zeker doen. Laat maar weten wanneer je zou kunnen' en dan vervolgens alweer een week lang niks laten horen terwijl je wel ziet dat ze dagelijks online zijn geweest op WhatsApp - maar dat mijn gespreksvenster dan eigenlijk gewoon bewust niet geopend en gelezen en beantwoord wordt. App dan niet joh. Zo erg sta ik er ook niet om te springen, maar dit vind ik dan ook wel echt irritant :')

Dit.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 21:56

Detroit schreef:
cursebreaker schreef:
Mensen die je gaan Appen 'oooo, wat hebben we elkaar toch al lang niet meer gezien en we moeten eens gezellig bijkletsen' waarop je reageert 'ja, kunnen we zeker doen. Laat maar weten wanneer je zou kunnen' en dan vervolgens alweer een week lang niks laten horen terwijl je wel ziet dat ze dagelijks online zijn geweest op WhatsApp - maar dat mijn gespreksvenster dan eigenlijk gewoon bewust niet geopend en gelezen en beantwoord wordt. App dan niet joh. Zo erg sta ik er ook niet om te springen, maar dit vind ik dan ook wel echt irritant :')

Dit.

Irritant hè. Ik heb ondertussen nog steeds niks gehoord :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 22:09

Dat ik nog steeds niks hoor van mijn detacheerder die me het hele jaar een te laag uurtarief heeft betaald, dit heeft erkent maar weigert om me terug te betalen... Ik ben hier serieus al sinds augustus mee bezig... "Ja maar mevrouw, we hebben uw uurloon wel omhoog gezet naar het juiste tarief". Leuk, maar ik werk eigenlijk niet meer voor jullie omdat ik fulltime stage loop. Ik wil gewoon mijn geld |o

En dat mijn zadel waarschijnlijk verkocht is, en ik daar toch wel een beetje verdrietig om ben :'). Ook al kan ik het zadel niet zelf gebruiken.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 23:04

Dat mijn uitzendbureau een fout heeft gemaakt, waardoor ik mijn loon niet vandaag maar maandag krijg. En dat mijn moeder heel geheimzinnig deed bij de douglas en dat ik en mijn zusje naar buiten moesten omdat zij nog wat van de rituals moest kopen en wij dat allebei op ons verlanglijstje hadden staan voor kerst. :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 23:16

Ander; Hoe voel je je?
Ik; Nog steeds niet fijn en de pijn is er ook nog steeds :(
Ander; Ooh.. maar je ziet er wel beter uit hoor!
Ik; |(

Ergernis.. al weken.. net als dat je verplicht aan het werk bent, je arm/schouder/nek in vuur en vlam staat van de pijn en ze vragen of het lukt en het antwoord is mwah.. 'Ah, maar je kan lekker zitten. Dat scheelt toch!'

Ik zal wel gek zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 23:54

xDenies schreef:
Ander; Hoe voel je je?
Ik; Nog steeds niet fijn en de pijn is er ook nog steeds :(
Ander; Ooh.. maar je ziet er wel beter uit hoor!
Ik; |(

Ergernis.. al weken.. net als dat je verplicht aan het werk bent, je arm/schouder/nek in vuur en vlam staat van de pijn en ze vragen of het lukt en het antwoord is mwah.. 'Ah, maar je kan lekker zitten. Dat scheelt toch!'

Ik zal wel gek zijn.

Nadeel van pijn en zo bekend. -O-

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 23:56

De mensheid.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 23:56

Oh en dat ik moest huilen, omdat mijn vriend een kom champignonsoep liet vallen.

Is natuurlijk ook een heftige gebeurtenis, maar serieus hormonen doe eens normaal. :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 00:21

Aan dat de cijfers uiterlijk vandaag bekend gemaakt moeten worden en ik er pas 2 van de 4 terug heb. En aan de lucardi die echt niets kunnen. Maandag zou het klaar zijn, woensdag gebeld nee sorry verkeerde bakje. Donderdag werd ik gebeld: nee vandaag of morgen is het écht klaar. Kom ik er vandaag (vlak voor sluiting), zijn ze het kwijt. Zucht.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 00:25

Dat ik vandaag al twee keer op bokt moest inloggen! Helemaal klaar mee.

En ik voel me gewoon poedersuiker. Waarom kunnen mensen niet gewoon simpele lichaamstaal begrijpen. Ik wil dat je je bek dicht houd en waardeer stilte is dat nou zo moeilijk om te begrijpen????? En ik snap gewoon helemaal niks meer van mezelf. Wil iemand mijn brein hebben?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 07:22

Dat ik al sinds 5 uur wakker ben slaap hallo?? Waar ben je :( :\ het is weekend ik wil op zijn minst een beetje uit kunnen slapen

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 08:03

Dat ik 3 keer wakker ben geworden van heel hard knal vuurwerk afgelopen nacht. En dat de buurvrouw der wasmachine aan had en die maakte flink lawaai bij het centrifugeren om 04.45 uur en daarna was ik dus klaar wakker. Om 05.30 uur toch er maar uit gegaan en gaan douchen. Nu zit ik met koppijn en ben ik helemaal gaar...

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 08:45

Ruzie gehad met beste vriendin. En dan vanmiddag nog gezegd hebbende dat we nooooit ruzie zouden krijgen.. De horror.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 09:50

Dat ik gisteravond met mijn beste vriendin in dronken toestand een geurtje heb besteld dat ik echt zo niet nodig heb :') :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 10:02

Gister bij de kapper klapte ze die wasbak keihard tegen mijn bovenrug / nek aan. Gister al helemaal naar geweest van de pijn. Dacht dat na een nachtje slapen het beter zou zijn... nou kan bij God niet bedenken hoe ik vanavond zou moeten gaan werken.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 12:11

Mijn kater met een plotse darminfectie zo hevig :(:) hij voelt zich zo beroerd en doorstond alles zo lief bij de dierenarts <3
En dat ik moet werken terwijl ik hem wil knuffelen 8)7

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 12:20

Dat mijn pleegmoeder in 2017 is overleden en dat ik daar via Facebook vandaag achter kwam. De relatie tussen mij en mn pleegmoeder was ronduit belabberd maar om die reden mij niet te informeren over haar dood vind ik toch wel erg triest. -O-