DeMolenhoek schreef:LadyMadonna schreef:Koper:
“Ik heb interesse in uw camera, mag die voor bod x weg?”
Ik:
Ja hoor, dat mag, wilt u hem ophalen of moet ik m verzenden?
“Ophalen graag, wat is het adres?”
In Werkendam, wanneer komt het u uit?
“Ja, moet ik even overleggen, een kennis van me komt hem dan halen, maar wat is het adres?.”
Dat krijgt u als ik weet wanneer u komt.
“Dan zoek ik wel verder, ik hou niet van dat geheimzinnige gedoe”

Vind ik niet raar hoor... Ik wil ook altijd eerst het adres. Kan soms echt 20 minuten reistijd schelen (dus 40 minuten heen en weer) waardoor het voor mij wel/niet past.
Werkendam is een dorp, dus dan heb je via Maps snel genoeg gezien of het je past ja of nee...

Geplaatst: 23-06-19 20:49
               Geplaatst: 23-06-19 20:49				         

De jongeman kwam het ophalen en toen hij alles ingeladen had, kreeg ik ook nog een "kleinigheidje" van hem: een mega doos Merci chocolade
 De jongeman kwam het ophalen en toen hij alles ingeladen had, kreeg ik ook nog een "kleinigheidje" van hem: een mega doos Merci chocolade  

(ter info, ik heb zelf wel 5 sterren gegeven omdat hij zelf dus ook een rottige beoordeling er had tussen staan)
 (ter info, ik heb zelf wel 5 sterren gegeven omdat hij zelf dus ook een rottige beoordeling er had tussen staan)
 Ik kon het niet laten om kortaf terug te reageren als iemand met alleen '50' komt
 Ik kon het niet laten om kortaf terug te reageren als iemand met alleen '50' komt