Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 22:44

hyppolyte schreef:
Geryon schreef:

Op zoek naar iets serieus nu? :D

Haha, ja zoiets :'). Maar dat is helemaal een opgave op tinder man! Niet te doen gewoon, of je treft er een die meteen bij je in wil trekken, er is ook gewoon geen middenweg meer lijkt wel _O-

Mij lukt het ook niet ze te vinden :')

xxwienekexx schreef:
Ook nogsteeds lekker aant meelezen hier :P

Zelf kan ik na de tinderperiode ook gemakkelijk een boek vol schrijven van mislukte tinder date's :evaw:

14 februari heb ik alweer een jaar een relatie met mijn vriend (die ik via tinder ken) :D
Nog steeds ontzettend happy samen, alles loopt lekker =)
Ik kan gewoon geen ruzie met 'm krijgen :o Als ik een keertje geïrriteerd of onzeker o.i.d. ben dan krijg ik als reactie: ach komt vast goed, snap dat je je druk maakt maar dat is vast nergens voor nodig.
Tja en reageer dan maar eens boos :Y)

[ Afbeelding ]

Wat een leuk stel zijn jullie!

hyppolyte schreef:
haha, dat is ook zo nasty, soms like je er een waarmee je dan niet direct een match bent, zo stom is dat :'). Dan denk ik altijd maar, die heeft mij nog niet langs zien komen :')

Hier precies hetzelfde _O-

15 cm kleiner.. :') ik kon al niet wennen aan iemand die even groot was als ik := alleen horizontaal had ik er geen last van, maar moet er toch niet aan denken als iemand met zijn gezicht niet eens bij mijn gezicht komt OMG! :')

lieveli schreef:
Maar soms bedenk je je ook gewoon. Tenminste, dat heb ik. Dat ik dan een 5e date had en hem helemaal geweldig vond totdat hij over een stoepje struikelde/iets uit z'n mond liet vallen/een scheet liet en ik alleen maar kon denken 'bye Felipe bye Felipe bye Felipe'.

Struikelen vind ik trouwens nog erger dan vreemdgaan. Allergisch ben ik ervoor. Daarom struikelt mijn vriend heel vaak expres.

Dit is zó herkenbaar. Ik knap dan echt af terwijl ik dat helemaal niet wil! Probeer mezelf er altijd overheen te zetten maar dat lukt niet vaak :')

Ik herken al die teksten hypolyte, en ik vind ze verschrikkelijk! Als ik al twijfel om te liken, like ik dan echt niet meer. :') Hebben ze die echt van internet? :=

suikermeisje

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 22:49

Dat soort teksten waren er 1,5 jaar geleden ook. Zet er dan in: motorrijden en werken oid... dat vond ik dan nog beter als je toch inspiratieloos bent.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 22:58

Ik vind de hele discussie over lengte zó niet leuk. Denk er nu echt aan om te gaan emigreren naar een land waar niet iedereen zo debiel lang is als in Nederland. _O-

hyppolyte schreef:
Ook een leuke trouwens, die rete originele profielen.

Echt he. Ze zeggen dat iedereen uniek is maar jemig de clichés vliegen je om de oren als je een paar uurtjes wegtindert. :')

Ik deactiveer mijn tinderprofiel straks maar weer even. Ik heb buiten Tinder om leukere matches op websites die ik wel de moeite waard vind om verder te leren kennen. Zaterdagmiddag een borreldate, best wel spannend na een halfjaar niet daten. De laatste date heeft behoorlijk op mijn zelfvertrouwen en ziel getrapt waardoor ik er echt een tijdje niet aan toe was. :o

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 23:12

Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen.. Maar tinderen jullie via de pc? Hoe doe ik via mn telefoon een foto door google halen?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 23:26

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 23:54

Spannend Rawr, ben benieuwd of het wat is :).

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 23:55

Relaxed schreef:
Haha gevonden, volgens Facebook een relatie ;) mijn intuïtie laat me gelukkig wederom niet in de steek :+

Zucht :+ :+

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:17

Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar jullie 'type' :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:18

Harig.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:19

Bijdehand.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:27

idinn schreef:
Wow serieus is dat een afknapper? Ik ben bijna 30 en ben nog niet eens begonnen met rijlessen. Kwam altijd overal prima met het OV + vouwfiets. Daarbij als eeuwige student echt geen tijd, geld en nut om dat papiertje alvast te halen...

Het is super handig om te hebben, maar ik ken evengoed genoeg mensen van 40/50+ zonder rijbewijs. En die komen ook gewoon overal waar ze willen komen en is qua persoon ook niks mis mee :+

Mijn vent is 38 (dit jaar 39) en heeft hem ook niet, ik ook niet en ook niet van plan, fietsers hier! En anders OV!

Lange mannen zijn het meest aantrekkelijk! Heb ook kleiner gedate maar lang is echt sexy! Ik ben zelf maar 1.47 en hoewel 1.70 dan al lang is vergeleken met mij is er toch een minimum van 1.85 :+ 2 meter heeft de voorkeur :D

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:30

Trouw :+

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:34

renee16 schreef:
Haha ik zit met een vriendin op de bank, hebben we beide dezelfde match ;). Inmiddels maar een groepsapp aangemaakt

:')

Mijn vriend is gelukkig een stuk langer dan ik! Ik red de 1.70m nog niet eens denk ik, hij is rond de 1.95m. Vind het heerlijk dat hij zoveel langer is haha.

lieveli schreef:
Harig.

_O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:36

Oh wauw, mijn date was echt leuk :o

Ik val op jongens met pit, had deze wel O:) Hij is alleen wel even lang, maar dat kon er nog mee door.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:38

Yvankaxx schreef:

Ik val op jongens met pit, had deze wel O:) Hij is alleen wel even lang, maar dat kon er nog mee door.

Vertel ons meer! <<)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:40

1.90+ en baardje! :9

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:41

Yvankaxx schreef:

Leuk!! Snel vervolg :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:42

Blond haar. Blauwe ogen. Viking. Max 1.85. Atletisch. Niet main-stream.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:58

Knap :+

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:58

O ja dat ook :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:59

Alhoewel ik op tinder echt de meest vreselijke hobbits tegen kom maar das vast omdat ik tegen de grens van Duitsland woon :+

Oh ja die tekst ken ik ook, volgens mij een man uit twente of niet dames?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 01:06

Hij was net als ik gewoon lekker direct, sarcastisch doen en zeggen wat je denkt en niet wat sociaal verantwoord is zegmaar. En hij zag er ook best prima uit <<)
Als het aan mij ligt, komt er zeker (snel) een vervolg, nu nog afwachten wat hij vind. Toen ik appte dat ik het heel gezellig vond, kreeg ik terug "mooi!" Dus ik stress hem lekker nu :+ Maar hij moest rennen voor zijn trein dus einde was wat raar haha

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 01:13

Elmira schreef:
Spannend Rawr, ben benieuwd of het wat is :).

That makes 2 of us. :)

Guess_NH schreef:
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar jullie 'type' :+

Qua uiterlijk?
Licht tintje (Zuid Europees/Zuid-Amerikaans), donker/zwart haar, groene ogen, 1.60-1.70, kleine borsten, lekkere kont. :') En toch is de uitstraling het belangrijkst, iemand met deze beschrijving en een 'resting bitch face' zal ik echt niet zien staan.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 01:23

@Yvanka klinkt goed! Wat hadden jullie gedaan? Zijn antwoord is iig wel goed toch :j

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 01:28

Ik verwachtte eigenlijk terug dat hij het ook gezellig vond ofzo. Maar dan komt mijn onzekerheid weer boven haha. We hebben gepoold, ik was echt heel slecht :Y)