hyppolyte schreef:Geryon schreef:
Op zoek naar iets serieus nu?
Haha, ja zoiets. Maar dat is helemaal een opgave op tinder man! Niet te doen gewoon, of je treft er een die meteen bij je in wil trekken, er is ook gewoon geen middenweg meer lijkt wel
Mij lukt het ook niet ze te vinden

xxwienekexx schreef:Ook nogsteeds lekker aant meelezen hier![]()
Zelf kan ik na de tinderperiode ook gemakkelijk een boek vol schrijven van mislukte tinder date's![]()
14 februari heb ik alweer een jaar een relatie met mijn vriend (die ik via tinder ken)
Nog steeds ontzettend happy samen, alles loopt lekker =)
Ik kan gewoon geen ruzie met 'm krijgenAls ik een keertje geïrriteerd of onzeker o.i.d. ben dan krijg ik als reactie: ach komt vast goed, snap dat je je druk maakt maar dat is vast nergens voor nodig.
Tja en reageer dan maar eens boos![]()
[ Afbeelding ]
Wat een leuk stel zijn jullie!
hyppolyte schreef:haha, dat is ook zo nasty, soms like je er een waarmee je dan niet direct een match bent, zo stom is dat. Dan denk ik altijd maar, die heeft mij nog niet langs zien komen
Hier precies hetzelfde

15 cm kleiner..

lieveli schreef:Maar soms bedenk je je ook gewoon. Tenminste, dat heb ik. Dat ik dan een 5e date had en hem helemaal geweldig vond totdat hij over een stoepje struikelde/iets uit z'n mond liet vallen/een scheet liet en ik alleen maar kon denken 'bye Felipe bye Felipe bye Felipe'.
Struikelen vind ik trouwens nog erger dan vreemdgaan. Allergisch ben ik ervoor. Daarom struikelt mijn vriend heel vaak expres.
Dit is zó herkenbaar. Ik knap dan echt af terwijl ik dat helemaal niet wil! Probeer mezelf er altijd overheen te zetten maar dat lukt niet vaak

Ik herken al die teksten hypolyte, en ik vind ze verschrikkelijk! Als ik al twijfel om te liken, like ik dan echt niet meer.