Muiz schreef:Traject Utrecht-Arnhem zit voor een maand dicht dus dat is sowieso ellende.
Voor de internationale trein bedoel je? Want de sneltrein van Utrecht naar Arnhem gisteren en terug vandaag reden als een zonnetje
Citaat:
Van wat ik van ons systeem weet is dat problemen die vrij kortdag zijn (dus ziekmeldingen na 03.00 diezelfde dag) niet meer in de reisplanners verwerkt kunnen worden. Het enige wat dan kan is gewoon de hele rit er uit halen wat dus rare info geeft. Dan heb je dat je het ene moment gewoon kan reizen en een uur later is de reisoptie foetsie.
Had je de 9292 app of die van de NS? Daar zit ook nog enorm verschil in helaas...
Ah, echt waardeloos dat dat ook nog eens per app verschilt, en wat een gedoe.
Ik had de EUrail/interrail-planner, en daarnaast de SBB-app op mijn telefoon. Verder geprobeerd om het via de websites te doen (dat werkte ook niet echt.)
Omdat de oorspronkelijke reis gewoon 1 doorgaande reis zonder overstap in Duitsland was heb ik er ook niet aan gedacht om me erg te verdiepen in de Duitse treinen, en omdat de Interrail-app precies wist welke reis ik ging maken had ik eigenlijk ook wel aangenomen dat bekende verstoringen daarin opgenomen zouden zijn. Boel aannames - achteraf gezien. Maar daar kom je pas achter als je ontdekt dat het niet zo werkt...
(En wat je dus ook niet hebt als je geen trein hebt is geen wifi - en moet je dus mobiele data gebruiken. Voor het opzoeken van gewoon een simpele verbinding zou dat ook wel genoeg zijn, maar ik was niet helemaal in de positie om alle mogelijke apps uit te proberen om te kijken welke het beste resultaat zou geven.)