Van Sweet Mam'selle uit Duitsland, over tijdje ook te koop bij 1000poot alst goed is!!
Paarsig cakeje: Berry Cake Batter Ice cream, vind ik mwah Geel hartje: Bahama Drink & Banana creamy pie, ook niet helemaal mijn ding Wit bloemetje: Warm vanilla, erg benieuwd naar!!! Deze 3 waren het cadeautje erg lief grin-emoticon
Blauwe reep: Black Raspberry Vanilla & Marshmallow lijkt me echt geweldig!! Witte reep: Blue sugar & Pink sugar ook lekker Links zakje: Watermelon lemonade & Warm vanilla sugar ook lekker Rechts zakje: Watermelon & Pink sugar anders dan dat ander zakje maar ook lekker
Alles is wel mierzoet dus daar moet je wel van houden Alles heeft glitters enzo owwwwwwww zo moooooooi
Yv_
Geplaatst: 25-02-16 19:21
Nou, dat wordt zaterdag maar extra tafeltje vragen denk met al die geuren en zooi . Kost "iets" meer ruimte dan een tasje met nagellak
Ik vind de melts van WW echt zwaar slecht. Heb er een aantal geprobeerd en rook er echt helemaal niks van. Bummer.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 25-02-16 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt
_sylvia_
Geplaatst: 25-02-16 19:23
Die van mij wordt morgen verzonden, benieuwd hoe lang het duurt, laat het naar een pakketshop in Dld versturen, die zit op 10 minuten rijden van mij.
ontherun
Geplaatst: 25-02-16 19:23
Waarom mierzoet Ik vind ze veel te leuk uitzien! Maar ik vrees dat ik dan niet zomaar durf te bestellen
Nou ja Santigo als 1000poot ze straks heeft kan je makkelijk 1 blokje meebestellen natuurlijk Ze heeft op dr lijst geloof ik wel iets minder zeote geuren staan maar meeste zijn wel zoet, zo ziet het er ook uit
Yonker
Geplaatst: 25-02-16 19:25
_sylvia_ schreef:
Die van mij wordt morgen verzonden, benieuwd hoe lang het duurt, laat het naar een pakketshop in Dld versturen, die zit op 10 minuten rijden van mij.
Hier was het echt snel!!! Dinsdag verzonden en vandaag hier!!
Raja
Geplaatst: 25-02-16 19:27
Haha Yv, zo ben ik ook
Vond het vreselijk de eerste keer met iedereen af te spreken.
Ohhhh ik ben echt super jaloers op jullie! Sushi en kaarsen! Veel plezier!
Hier nog steeds vanilla wonderland op staan.. zo brander mee richting slaapkamer en dan heerlijk met een boek en geurtje onder de dekens weet alleen nog even niet welke geur hihi.
Hier nog steeds de vanilla snowflake niet besteld.. ik riep hier ook eerst geen kaarsen maar heb er al een aantal op het oog voor 2e paasdag
Eight
Geplaatst: 25-02-16 20:13
Ik wordt zoo hebberig van dit topic Wouw die bbw kaarsen zijn mooi zeg!
Nog een algemene vraag Hoe ervaren jullie de verspreiding van de geur van kaarsen tov waxmelts? Ik vind vaak dat ik waxmelts net niet genoeg ruik of juist te aanwezig..
Skessa_
Geplaatst: 25-02-16 20:16
Bij mij ruik ik 9 vd 10 x de melts sterker dan kaarsen
En welke merken jars bedoel je dan zoal DnT? Of gewoon over het algemeen gesproken?
Anoniem
Geplaatst: 25-02-16 20:55
Over het algemeen gesproken.
Moet wel zeggen dat ik BBW 3-wicks tot nu toe de beste geurverspreiding vind hebben. Die ruik ik echt door mijn hele huis.
YC is wat wisselender, zitten hele goede tussen, Cosy by the fire bijvoorbeeld, maar ook minder goede en ook wat zachtere geuren die niet bedoeld zijn om heel overheersend te zijn, zoals Whiskers on kittens. Is dus maar net waar je de voorkeur aan geeft, ik hou van sterke geuren, maar er zijn ook mensen die de voorkeur geven aan subtiele geuren.
GC tumblers hoor ik ook goede dingen over, dus die wil ik ook nog proberen. Maar dan moet ik eerst een geur vinden die ik ultiem lekker vind
Yv_
Geplaatst: 25-02-16 20:57
Gaaf Nel!
Hier doen de melts het over het algemeen beter dan de kaarsen. De kaarsen vullen ook echt wel de ruimte, maar op een andere manier. En alleen als ze volledig poolen en juist daar heb ik helaas weleens moeite mee. De kaarsen van BBW zijn hier echt favoriet. Nouja, de 3W's in het algemeen dan. Goede geurverspreiding, lekker sterk en nooit problemen met poolen. Met Yankee heb ik vaak het probleem dat ze niet netjes poolen en ik dus ook geen optimale geur heb. Daarbij vind ik de geursterkte ook bij een volledige pool wat tegenvallen. Op uitzondering na dan natuurlijk, want Cosy By The Fire doet het in jar juist wel heel goed.
Leuk Muppet! Welke?
Hier even Lake Sunset aan. Zwakke geur helaas, wel mooie pool . Maar neus zit weer potdicht, dus gok dat het daar ook wel aan ligt.
Skessa_
Geplaatst: 25-02-16 20:58
Vind dat zo raar he Anc, volgens mij ben je 1 vd weinige
Moet wel zeggen dat het ook een beetje aan het merk ligt hoor! Die van BBW zijn inderdaad super. Die van Sense is ook echt super sterk!!
YC heeel verschillend.
Village ruik ik ook allemaal prima, maar de melts zijn wel iets sterker.
Ik heb White choclate apple tart aan gedaan van YC. Zaterdag komt mijn jar, dus ik durfde het eindelijk aan!!
Ja, ik heb ook geen idee hoe dat kan, want iedereen zegt altijd maar dat melts sterker ruiken Zal wel aan mijn neus liggen...
Volgens mij heb ik ook nog een tart white chocolate, maar dat weet ik niet zeker.
Yv_
Geplaatst: 25-02-16 21:02
Oooh was het maar alvast zaterdag! Ben zoooooo benieuwd!!! Vind het echt zó lief van haar dat ze de bestelling helemaal komt brengen! Ze woont volgens mij ergens hoog in Noord Holland!