Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:Ach ik geef het gratis weg o.a hier op bokt maar iedereen wil fotos. En ik ga niet voor iets wat ik gratis weg geef van elk kleding stuk een foto maken... Dus dan willen ze het niet.
Had gezegd dat er wat merkkleding ed bij zat maar zelfs dat helpt niet. Mensen willen echt voor een dubbeltje op de eerste rang.
Ging overigens ook om merken als ralph lauren ed dus echt wel goede kwaliteit kleding wat ook nog wel wat waard is. Maar wilde er snel vanaf en had er graag iemand blij mee gemaakt maar ja helaas!
Kleding is echt vreselijk om te verkopen vind ik persoonlijk
Lienek schreef:Ach ik geef het gratis weg o.a hier op bokt maar iedereen wil fotos. En ik ga niet voor iets wat ik gratis weg geef van elk kleding stuk een foto maken... Dus dan willen ze het niet.
Had gezegd dat er wat merkkleding ed bij zat maar zelfs dat helpt niet. Mensen willen echt voor een dubbeltje op de eerste rang.
Ging overigens ook om merken als ralph lauren ed dus echt wel goede kwaliteit kleding wat ook nog wel wat waard is. Maar wilde er snel vanaf en had er graag iemand blij mee gemaakt maar ja helaas!
Kleding is echt vreselijk om te verkopen vind ik persoonlijk
ssssuus schreef:Ik had 4 grote stoelen op MP gezet omdat ik er vanaf wilde, ze hielden teveel ruimte in beslag. Eindelijk eens een reactie van een mevrouw die ze wilde hebben voor de vraagprijs. Nu kwam ze woensdagochtend maar bleken er maar 2 in haar auto te passen. Ze betaalde wel gelijk maar zou dan donderdag de andere twee ophalen. Donderdag niet geweest, vrijdag nietd us ik mailde haar zaterdagochtend vroeg wanneer ze de andere stoelen wilde komen ophalen maar heb gewoon nog steeds geen antwoord. Was een erg leuke vrouw maar dit vind ik wel gek.
Stamper schreef:ssssuus schreef:Ik had 4 grote stoelen op MP gezet omdat ik er vanaf wilde, ze hielden teveel ruimte in beslag. Eindelijk eens een reactie van een mevrouw die ze wilde hebben voor de vraagprijs. Nu kwam ze woensdagochtend maar bleken er maar 2 in haar auto te passen. Ze betaalde wel gelijk maar zou dan donderdag de andere twee ophalen. Donderdag niet geweest, vrijdag nietd us ik mailde haar zaterdagochtend vroeg wanneer ze de andere stoelen wilde komen ophalen maar heb gewoon nog steeds geen antwoord. Was een erg leuke vrouw maar dit vind ik wel gek.
Heb ik ook eens met staanders gehad, en ja wel voor allemaal betaald!, alleen degene is nooit meer op komen dagen.