Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:35

Nou ik heb een kledingpakket met 40 stukken kleding op markpkaats staan(vooral topjes, sommige nooit of naar 1 keer gedragen), bied er iemand 3 euro...

Edit:had het bod verwijderd, krijg ik een nieuw bod van dezelfde van maar liefst 5 euro.

Lienek

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:40

Ach ik geef het gratis weg o.a hier op bokt maar iedereen wil fotos. En ik ga niet voor iets wat ik gratis weg geef van elk kleding stuk een foto maken... Dus dan willen ze het niet.
Had gezegd dat er wat merkkleding ed bij zat maar zelfs dat helpt niet. Mensen willen echt voor een dubbeltje op de eerste rang.

Ging overigens ook om merken als ralph lauren ed dus echt wel goede kwaliteit kleding wat ook nog wel wat waard is. Maar wilde er snel vanaf en had er graag iemand blij mee gemaakt maar ja helaas!

Kleding is echt vreselijk om te verkopen vind ik persoonlijk

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:54

Ik heb enkele dagen geleden gereageerd op een kamer lamp.

Eerst geen reactie. Daarna wel met de vo. Dat was prima dus mijn nummer terug gestuurd omdag dat wat makkelijker bespreken was ipv via de mail.

Inmiddels weer dagen niks gehoord en nu inmiddels flink grieperig en ook vriendlief hoge koorts.
Of ik vanavond hm kan halen.. pfff eigenlijk geen zin meer.

Terug gemaild of ik morgen langs kan komen.
Afwachten of ik daar reactie op krijg.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:41

Lienek schreef:
Ach ik geef het gratis weg o.a hier op bokt maar iedereen wil fotos. En ik ga niet voor iets wat ik gratis weg geef van elk kleding stuk een foto maken... Dus dan willen ze het niet.
Had gezegd dat er wat merkkleding ed bij zat maar zelfs dat helpt niet. Mensen willen echt voor een dubbeltje op de eerste rang.

Ging overigens ook om merken als ralph lauren ed dus echt wel goede kwaliteit kleding wat ook nog wel wat waard is. Maar wilde er snel vanaf en had er graag iemand blij mee gemaakt maar ja helaas!

Geef het aan het leger des heils ;) Veel minder gezeik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:54

Lienek schreef:

Jeetje, kunnen ze het gratis krijgen en dan nog lopen ze te zeiken om foto's -O- Onze woonplaats heeft ook een weggeefhoek waar je gratis dingen op kan zetten, maar dat doe ik ook nooit, aangezien vaak mensen het niet eens op komen halen of alleen kunnen reageren met 'graag'. Dan doe het liever naar een goed doel.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 09:57

Ik had 4 grote stoelen op MP gezet omdat ik er vanaf wilde, ze hielden teveel ruimte in beslag. Eindelijk eens een reactie van een mevrouw die ze wilde hebben voor de vraagprijs. Nu kwam ze woensdagochtend maar bleken er maar 2 in haar auto te passen. Ze betaalde wel gelijk maar zou dan donderdag de andere twee ophalen. Donderdag niet geweest, vrijdag nietd us ik mailde haar zaterdagochtend vroeg wanneer ze de andere stoelen wilde komen ophalen maar heb gewoon nog steeds geen antwoord. Was een erg leuke vrouw maar dit vind ik wel gek.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 10:28

wel alle vier betaald?

joyce_eddyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 10:50

[quote="Lienek"]Ach ik geef het gratis weg o.a hier op bokt maar iedereen wil fotos. En ik ga niet voor iets wat ik gratis weg geef van elk kleding stuk een foto maken... Dus dan willen ze het niet.

Kleding is echt vreselijk om te verkopen vind ik persoonlijk[/quo

Hier ook heb een splinternieuwe singelstoot voor thorowgood liggen, gratis aangeboden via weggeef topic maar iedereen zeurde om foto's en om de staat... Ligt hier Nogsteeds te verstoffen

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 10:56

Kan ik me ook enorm aan ergeren idd, ik denk dan 'het is gratis, who cares of er een krasje of vuiltje op zit'.
Net als die stumperds op weggeefhoeken die ergens om vragen, bijv of iemand een telefoon over heeft, maar dan moet het wel een iPhone 6 zijn :x of in geval van meubels een of ander duur designmerk en daarvan het nieuwste model. 8)7
Oh en dat allemaal gratis of voor max 3 tientjes ook nog he. :=

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:26

ssssuus schreef:
Ik had 4 grote stoelen op MP gezet omdat ik er vanaf wilde, ze hielden teveel ruimte in beslag. Eindelijk eens een reactie van een mevrouw die ze wilde hebben voor de vraagprijs. Nu kwam ze woensdagochtend maar bleken er maar 2 in haar auto te passen. Ze betaalde wel gelijk maar zou dan donderdag de andere twee ophalen. Donderdag niet geweest, vrijdag nietd us ik mailde haar zaterdagochtend vroeg wanneer ze de andere stoelen wilde komen ophalen maar heb gewoon nog steeds geen antwoord. Was een erg leuke vrouw maar dit vind ik wel gek.

\

Heb ik ook eens met staanders gehad, en ja wel voor allemaal betaald! :x, alleen degene is nooit meer op komen dagen. :')

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:25

Stamper schreef:
ssssuus schreef:

Heb ik ook eens met staanders gehad, en ja wel voor allemaal betaald! :x, alleen degene is nooit meer op komen dagen. :')

Och, wel leuk zo als iemand gewoon zijn geld wat wil weggooien. Altijd beter dan halen en niet betalen :p

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:29

Zag net iemand op Facebook reageren op schoenen van Louboutin: "Voor 50 euro kom ik passen". Denk dat passen wel mag voor dat geld hoor :D

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:15

Voor nog eens 200 euro mogen ze de schoenen ook meenemen :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:27

_O- wat een reactie. Dan weet je toch dat je zulke reacties kan verwachten.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:46

Ja de stoelen zijn wel alle 4 betaald.. Maarja nu staan er dus nog steeds 2 en ze zijn ook groot dus nu zit ik er nog mee -O-

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:10

gewoon opnieuw op mp als die nevrouw niet reageert..

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 00:17

Ik heb vandaag mijn kast uitgemest, ben benieuwd wat voor biedingen er volgen....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:05

Ik heb UGG laarzen op marktplaats. En dan niet die sloffen, maar hoge laarzen met een houten hak. Rits erin enzo!

1x gedragen, maar ze zijn mij toch net te klein.

Peperduur die krengen (tegen de 300)

Staan erop voor 75 euro incl verzenden. Vaste prijs!

En dan toch nog 50 of 60 euro bieden he!

Mensen, het zijn nieuwe laarzen! Die even normaal ofzo :')

Ik reageer netjes hoor, maar moet wel op mijn handen gaan zitten! :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:27

Zet je prijs dan op 100 euro....

Vaste prijs of niet mensen bieden altijd lager dan wat er gevraagd wordt. ;)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:40

Ja inderdaad, prijs wat hoger zetten.. Maar ongelofelijk ja, sommige biedingen!!

Toevallig zijn net mn andere 2 stoelen opgehaald, toch nog! :-)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:03

Oh bizar bieden doen mensen altijd.
Nieuwe deken en dan €5 bieden.

Erger me ook groen en geel. Hoewel ik heel eerlijk moet zijn en zeggen dat ik ook het liefst zo min mogelijk betaal natuurlijk.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:03

Ik heb me ring ook verkocht,vrouw kwam binnen en met twee minuten was ze weg betaald en al! De andere partij stuurde mij nog even een berichtje dat ik hem de ring niet gunde. ( we hadden akkoord over de prijs en last minute moest er geld vanaf wat ik weigerde). Heb het mailtje zonder te beantwoorden verwijderd, rare vent!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:50

Ik vraag alijd hoger dan ik er minimaal voor wil hebben. Geeft onderhandelingsruimte en met een beetje mazzel wil iemand de vraagprijs betalen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:59

Dat doe ik ook vaak. Meestal sta ik best wel open voor een bod tenzij ik écht een vaste prijs heb.
Maar zelfs dan zet ik t vaak wat hoger in en ben bereid te zakken.

Zelf bizar laag bieden doe ik overigens nooit. Maar ik probeer t vaak wel, of er iets af kan.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:19

Nou ik heb me weer suf gekocht op marktplaats aan dekjes.
bij 5 verschillende mensen besteld en betaald. Nu hopen dat alles ook netjes binnen komt. Alleen nog in afwachting van een rekening nr van 1 persoon.

Degene die wat van mij gekocht had, heb een week moeten wachten op het geld. 2 dagen later pakketje weg gebracht. krijg ik bijna een week later dat ze het nog niet binnen heeft.
Gisteren naar postkantoor. Hebben ze het pakket per ongeluk bij de af te halen pakketten gezet ipv te verzenden... pffff Hopen dat ze het vandaag krijgt.