Beetje van dit... een beetje van dat..... eigenlijk een beetje van alles! Drup regen ( mag het eigenlijk geen regen noemen) beetje zon ( mag het eigenlijk geen zon noemen) beetje wind (mag het... nou ja je snapt het) Maar al met al best lekker weertje! Vanavond BBQ met de stal... en ik hoop dat het dan echt even los barst met onweer, regen enz! Lijkt me zo kikken als je dan gewoon in je binnenbak droog blijft!!!!! Ik geniet nog steeds na zoveel jaar zonder van dat ding!
gohya
Geplaatst: 07-09-13 19:24
De meeste regen en onweer komt pas vanacht.Morgen echt veel regen op veel plaatsen,tot wel 30ml. Mag hier allemaal vallen,tis hier zo gortdroog. Het is koud nu buiten.Ik had de korte broek vanmiddag al omgeruilt voor lange broek. Hier op dit weer kan ik me tenminste op kleden!
Lijkt me ook echt heerlijk aerdenhout een binnenbak!
Net mn hond uitgelaten, kom ik er achter dat alles nat is. Blijkbaar heeft het dus geregend.
Agossie
Geplaatst: 07-09-13 20:55
De lucht was net heel mooi met ondergaande zon! Wel regen op stal, maar het waren slechts een paar druppels. Echt regenen heeft het nog steeds niet gedaan hier. Morgen zou het veel gaan regenen, maar ik moet het nog maar zien...
Ben nooit zo van de weerfotos maar heb net hier in Zetten ook foto's gemaakt van de lucht en de meest felle regenboog die ik ooit heb gezien. En nog eens compleet ook!
Carmenxoxo
Geplaatst: 07-09-13 21:00
amanda2 schreef:
Ben nooit zo van de weerfotos maar heb net hier in Zetten ook foto's gemaakt van de lucht en de meest felle regenboog die ik ooit heb gezien. En nog eens compleet ook!
Hier ook avondrood en dit betekend water in de sloot.
amanda2
Geplaatst: 07-09-13 21:25
Carmenxoxo schreef:
amanda2 schreef:
Let us that pictures seeeee ^^
Heb geen idee hoe, internet op mn telefoon, sorry...
unihorses
Geplaatst: 07-09-13 21:26
wauw.. de luchten zijn geweldig! ik was net telaat om de (dubbele! ) regenboog erop te zetten, heb hem alleen maar vaag erop.
Laatst bijgewerkt door unihorses op 07-09-13 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt