Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

black_kelpie schreef:Ik heb echt zo vaak gehad dat ik aan het werk was en de schoonmakers het alarm erop hadden gezet omdat ze weggingen en dachten alleen te zijn. Je schrikt je echt helemaal de pleuris. En inderdaad gelijk de bewaking op de stoep![]()
Zo naar het ziekenhuis. Alweer. Ik krijg te horen wat ze precies willen gaan doen in m'n knar, in welk ziekenhuis en waarschijnlijk ook wanneer. Happy joy....

fleurtjeuh schreef:Nee, dit moet ik opnieuw opbouwen.
Nou was t zowiezo hoog tijd dat ik mn nagels weer deed, maar dit had niet gehoeven
En t was mn eigen schuld ook nog

Wescha schreef:830 afspraak bij de huisarts. Nu nog steeds niet aan de beurt… ik heb nog meer te doen vandaag
black_kelpie schreef:Ik heb echt zo vaak gehad dat ik aan het werk was en de schoonmakers het alarm erop hadden gezet omdat ze weggingen en dachten alleen te zijn. Je schrikt je echt helemaal de pleuris. En inderdaad gelijk de bewaking op de stoep![]()
Zo naar het ziekenhuis. Alweer. Ik krijg te horen wat ze precies willen gaan doen in m'n knar, in welk ziekenhuis en waarschijnlijk ook wanneer. Happy joy....
Bellatrix schreef:fleurtjeuh schreef:Nee, dit moet ik opnieuw opbouwen.
Nou was t zowiezo hoog tijd dat ik mn nagels weer deed, maar dit had niet gehoeven
En t was mn eigen schuld ook nog
Balen dan.Wescha schreef:830 afspraak bij de huisarts. Nu nog steeds niet aan de beurt… ik heb nog meer te doen vandaag
Die loopt lekker uit dus...
ik ben vandaag nog vrij maar morgen moet ik naar Leeuwarden om te helpen bij de open dag, en dan rijden er al gewoon minder treinen, als we ook nog eens uitval gaan krijgen door rijp op de bovenleiding...

Bellatrix schreef:Oh dat is helemaal verrot.
Dus jij zit met je jas aan?