Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Een of andere directeur die naast bumperkleven ook nog eens midden op de weg, dus over de middenstreep, ging rijden. Zulke mogen ze van mij gewoon een week de rijbewijs afpakken hoor. Daar pak je ze het hardste mee.
En mijn auto gaf ineens aan dat de handrem erop stond terwijl ik gewoon aan het rijden was
Een keer uitgezet en terug aangezet en toen was het weg...
_San87_ schreef:JudithGigi schreef:Mensen die maar klakkeloos meetings over mijn verlof heen blijven plannen. Je ziet het toch in mijn agenda staan???
Gewoon niks mee doen, dan zien ze t vanzelf wanneer je niet op komt dagen omdat je goedgekeurd verlof hebt. Wie niet horen wil, voelt maar.
Froukje_J schreef:AdemoJoey
De kinderen inc mijn dochter zitten op school Lyndensteyn![]()
Dus elke dag al in beetsterzwaag er zijn ook een aantal die idd therapie krijgen op de manege(deze zit bij school)
Verder bedankt voor alle goede ideeën heb ik echt wat aan! Liep compleet vast
Mellow schreef:denisesilver schreef:Een of andere directeur die naast bumperkleven ook nog eens midden op de weg, dus over de middenstreep, ging rijden. Zulke mogen ze van mij gewoon een week de rijbewijs afpakken hoor. Daar pak je ze het hardste mee.
En mijn auto gaf ineens aan dat de handrem erop stond terwijl ik gewoon aan het rijden was
Check je remvloeistofpeil wel even.
Dat lampje kan namelijk ook om deze reden gaan branden.
Suzanne F. schreef:_San87_ schreef:
Gewoon niks mee doen, dan zien ze t vanzelf wanneer je niet op komt dagen omdat je goedgekeurd verlof hebt. Wie niet horen wil, voelt maar.
Gewoon vergaderverzoek weigeren.
denisesilver schreef:Een of andere directeur die naast bumperkleven ook nog eens midden op de weg, dus over de middenstreep, ging rijden. Zulke mogen ze van mij gewoon een week de rijbewijs afpakken hoor. Daar pak je ze het hardste mee.
MyWishMax schreef:denisesilver schreef:Een of andere directeur die naast bumperkleven ook nog eens midden op de weg, dus over de middenstreep, ging rijden. Zulke mogen ze van mij gewoon een week de rijbewijs afpakken hoor. Daar pak je ze het hardste mee.
Dat heb ik ook wel eens. Heel vreemd. Heb je nog een echte handrem of zo'n knop?
Ik heb een oudje qua auto, ze weten niet helemaal waarom hij het aangeeft want de handrem staat er dan echt niet op en het lampje schiet ook wel weer uit meestal. Of gaat aan bij hobbel en weer uit bij de volgende.
Winged schreef:Collega's die mega fan zijn van chatgpt, van alles toesturen dmv chatgpt en vervolgens blijkt het een stuk te zijn waar ze zelf echt voor geen meter over na hebben gedacht. Vervolgens krijgen ze commentaar en dan moet ik het maar gaan verbeteren.
Waarom gebruiken ze zelf hun hersenen niet??? Krijgen ze nog maandelijks geld voor ook.